10: Fark etmeden bir çok kere

11.9K 622 23
                                    


Kahvaltıdan sonra büyük bir neşeyle duvarı boyadılar ve sıcak çikolata içmek için Kağan'ın evine geçtiler.

Işıl ve Ege ikilisi televizyon karşısındaki yerini alırken Kağan'da çikolatalarını verip yanlarına oturdu.

"Eğer yine uyuyup kalıcaksanız televizyon izlemeyelim. Hevesimi kaçırıyorsunuz."

"Merak etme Kağan. Tom ve Jerry'e bayılıyoruz. "

Kağan'da ikilinin yanında yerini aldığında çizgi film serüvenleri saatler sonra kapının çalması ile bölündü.

"Aç kurtların pizzası geldi sanırım." Kağan yerinden kalkıp kapıya ilerlerken Ege ve Işıl'da heycanla kapıya ilerlediler.

Kapıda güzel giyimi ve kusursuz makyajı ile dikilen Aysun şaşkınca üçünü izliyordu.

"Sanırım yanlış bir zamanda geldim. Adresi annenden almıştım."

"Hayır Aysun, içeri gel lütfen."

Aysun içeri girdiğinde şaşkınca Ege'ye bakıyordu.  Kağan tanıştırma gereği hissetmişti.

"Bu yakışıklı Ege. Bizim misafirimiz."

"Merhaba Ege. Bende Aysun." Ikili tanıştıktan sonra Aysun, Işıl'a elini uzatmıştı.

Işıl'da kendine uzatılan eli sıktı.

"Merhaba Aysun Hanım."

"Merhaba Işıl. Seni burda görmeyi beklemiyordum."

"Ben Ege'yi alıp gideyim. Sizin konuşacaklarınız vardır."

Işıl, Ege'yi giydirirken Kağan konuşmadan edememişti.

"Bu gece sende mi kalıcak?"

"Neden olmasın. Eğer Ege isterse çok mutlu olurum."

"Ben, biliyorsun senin evinde başka bir yatak yok. Çok geç olmadan Ege'yi getirirsin."

Işıl'ın gözleri Aysun'un küçümser bakışları ile karşılaştığında kendini çok ezilmiş hissetmişti.

Kağanın sadece Ege'nin iyiliğini düşündüğünü biliyordu. Bu küçük çocuk kısa hayatı boyunca Kağan'ın evi gibi sıcak bir ev görmemişti.

Bu yüzden sevdiği için onu yanında tutamazdı. Alınmayacaktı. Ege için bu konuyu içine atabilirdi.
Aysun önemsiz biriydi normal yaşantısına döndüğü zaman bu kadını asla hatırlamıyacaktı bile.

"Tamam, saat geç olmadan döneceğiz." Ege'ye montunu giydirdikten sonra ceketini aldı ve evden çıktı Işıl.

____

"Çikolatalı süt içmek ister misin?" Işıl ve Ege boş caddede el ele yürürken küçük adam süt teklifini kabul etmişti.

Markete girip sütlerini aldılar. Işıl marketten çıktıkları gibi pipetleri yerleştirdi.

"Şerefe yakışıklı." Ege gülümseyip sütünü Işıl'ın süt paketi ile tokuşturdu.

Ikisi boş yolda ilerlerken çoktan apartmana yaklaşmıştılar bile.

Işıl arkasında duyduğu adım sesleri ile arkasına döndüğünde tepeden tırnağa siyah giyimli bir adamın kendilerine koştuğunu gördüğünde Ege 'yi hızla kucağına alıp apartmanın içine koşmaya başladı.

Koşuşu, adamın Işıl'ı ceketinden yakalaması ile son bulmuştu.

Işıl ani bir hareketle kendini öne ittiğinde kucağındaki çocuk ile yeri boylamıştı.

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin