31: Kendime kızgınım

10.5K 480 48
                                    


Bize destek olduğunuz için çok teşekkür ederiz güzel yorumlarınıza devam edin sizi çok seviyoruz ❤💜

* Zeynep - Dilara

Kızların elbiseleri



Iyi okumalarrr🌸💕

_____

Neriman teyzenin ısrarla davet ettiği eve girdiklerinde orta yaşlı kadın iki kıza yıllardır tanıyor gibi sarıldı.

"Işıl gelinim köyüme hoş geldin."  Yaşlı kadın tekrar dayanamayıp kıza sarılırken Işıl yapmacık olmadığını umarak gülümsedi.

Aysun, gelinim lafı ile şaşırıp kalırken Işıl keyiflenmişti.

"Hoş buldum Neriman Teyze. Burası harika bir köy. Bayıldım. I love it."

"Beğenmene sevindim kızım. Hadi içeri gelin." Neriman Hanım iki erkeğin yanına ilerlerken Işıl ve Aysun içeriden gürültüler gelen eve girdi.

Genç bir kadın iki kızla tanıştıktan sonra yoldan geldikleri için onlara hızla sofra kurdu.

"Çökertme kebabı yaptık. Ben Neriman teyzenin yeğeniyim bu arada."

Aysun tanıştığıma memnun oldum derken Işıl sallanıp duran masayla cebelleşiyordu.

Genç kadın hanımlara dolu tabakları verip ayran doldurduğunda Işıl gülümseyerek yemeye başladı.

"Kusura bakma, ben veganım." Aysun tabağı geri çevirirken Neriman Hanım'ın yiğeni üzülerek tabağı alıp içeri geçti.

"Veganmış, besin piramidini bozuyorsun." Aysun, Işıl'a yüz buruşturdu.

"Sende bir katilden farklı değilsin. Bir hayvanı nasıl yiyebilirsin? Onu kesiyorlar."

"Bütün yiyemezler ya. Seninle tartışmayacağım. Rahatsız olduysan içeri git."

Aysun içerdeki kalabalığın daha rahatsız edici olduğunu düşünerek oturduğu yerde kaldı. Bir müddet sonra Işıl telefonuna gelen mesajla yüzünü astı.

"Ne oldu?"

"Evde çok fazla kadın olduğu için Umut ve Kağan gezmeye gitmişler."

"Bizi almadan mı?"

"Neriman teyzeye ayıp olurdu."

"Sana gelinim dediği için yaranmaya çalışıyorsun değil mi?"

"Ben kimseye yaranmaya çalışmam, ve herkes beni böyle sever."

"Tabi." Iki genç kadının kavgası iki genç kızın yanlarına gelmesi ile sonlandı.

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin