23: Bana dokunmanı seviyorum

12.4K 566 68
                                    


Hastaneye vardıklarında Kağan başhekimin yanına gitmiş Işıl'da, Umut'la hastanenin büyük bahçesinde karşılaşmıştı.

"Nasılsınız Umut Bey?"

Genç kadın adamın oturduğu banka otururken Umut kırgınlığını belli etmemeye çalışarak gülümsedi.

"İyiyim Işıl. Kafedeki işini bıraktın mı seni hiç göremiyorum." Umut her gece mesaisinde kahve almak için mekana uğruyordu. Asıl amacı azda olsa Işıl'ı görebilmekti.

"Bu ara çok yoğunum. Gidemiyorum, Helin'de bu ara finansal olarak sıkıştığı için sorun olmuyor."

"Anladım. Sana aldığım bileziği takıyorsun." Işıl gülümseyip kolundaki bileziği inceledi.

"Tabiki. Çok güzel ve baş harfim var. Sende sana aldığım saati takıyorsun."

Umut gülümseyip bileğine baktı.

"Evet çok güzel, keşke zahmet etmeseydin."

"Olsun, benimde zengin olduğuma inanmış oldun. Ilk tanıştığımızda kıyafetlerime çakma demiştin."

"Sende üzerime şarap dökmüştün."

Işıl tatlı bir şekilde kahkaha atarken Umut güneşin altında parlayan kumral saçlara gülümserken nazikçe ağzını elleriyle kapatan kızı izledi ve elini ağzından çekti.

"Gülerken neden yüzünü kapatıyorsun?"

"Sanırım kendimi gülerken beğenmiyorum. İstemsizce elim gidiyor."

"Hayır, gördüğüm en güzel gülümseme seninki."

Işıl utanarak elini tutmuş adama baktı. Bu iltifat karşısında ne diyebilirdi? Umut hislerini açıkça belli ediyordu ama Işıl ne diyeceğini bilemeyecek kadar korkak davranıyordu.

"Işıl Hanım. Mesai saati başladı. Neden halâ gelmiyorsunuz?"

Umut, Kağanı görmesi ile kızın elini bıraktı. Kendini basılmış gibi hissediyordu.

Umut yavaşça ayağa kalktı.

"Kağan Bey sizinle biraz konuşabilir miyiz?" Kağan adamı onaylarken Işıl iyi günler dileyerek odaya koştu.

"Buyrun Umut Bey."

"Aysun ilişkiniz hakkında bir kaç şey söyledi. Anneniz için bir ilişki yürütmeye çalışıyormuşsunuz. Akıl vermek haddim değil ama bunu Işıl'a yapamazsınız."

"Işıl'a ne yapıyorum?"

"O bence size gerçekten aşık." Kağan alayla gülüp beyaz önlüğünü düzeltti. Umut bu basit hareketle bile adamın ne kadar çekici göründüğüne baktı.

Normal şartlarda Umut gibi bir adamı her kadın isterdi tabiki aynı ortamda Kağan bulunmuyorsa.

Umut ilk defa birini kıskandığını hissetti. Tıpkı Kağan'ın az önce ikisini gördüğünde hissettiği gibi.

"O bana aşık falan değil biz çok iyi arkadaşız hepte öyle olduk. Ona kötü davranmış biri varsa oda sizsiniz. Onu işinden etmeye çalıştınız herkesin içinde alay ettiniz şimdi beni onu üzmemem için tembihliyor musunuz? Kime nasıl davranacağımı hep bildim patron. Yinede tavsiyen için sağol."

Kağan yüzünde imayla gülümserken Umut'ta güldü.

"Kağan ne yapacağını her zaman bilir değil mi? Liseden beri böylesin kendini beğenmiş."

"Kendini beğenmiş biri varsa aynaya bak. Ne yapıcaksın beni okuldan attırdığın gibi şimdi hastaneden mi attırıcaksın?"

Kağan, Umut'un üzerine hafifçe yürüdüğünde Umut gözlerini adama dikti.

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin