ÖZEL BÖLÜM

10.2K 438 87
                                    

Bu bölüm bizden sizlere güzel bir hediye, bizi sonuna kadar destekleyip yanımızda olduğunuz için çok teşekkür ederiz 💜 başlarda hiç okuyucumuz yoktu,   ama yazmayı seviyorduk ve bölüm atmak hoşumuza gidiyordu zamanla bizi keşfedip sevginizi verdiğiniz için çok teşekkür ederiz 💞

İyi okumalar diliyoruz

Zeynep ve Dilara 💞

*

“Işıl Doğa’nın emziğini gördün mü?”

“Ediz’in oraya bak hayatım.”

“Baktım yok.”

Işıl gözlerini devirmemek için zor dururken canlı yayındaki izleyicilerinden izin isteyerek ayaklandı.

“Yarınki haber konusu Doğa’nın emziği olursa şaşırma.”

“Bu yüzden minimal ve mütevazi bir hayat seçtim.”

“Biliyorum bu yüzden seni kameraların dışında tutuyorum ama benim işim bu.”

“Biliyorum güzelim. Hadi sen yayına dön emziği buldum.”

Işıl gülümseyerek kocasının dudağına bir öpücük kondururken hızla bilgisayarın başına geri döndü.

“Evet nerede kalmıştık hanımlar? Kombinelerinizi yorumlamadan önce atölye tasarım’ın yeni kreasyonundan biraz bahsetmek istiyorum. Burcunuzun taşlarına göre özel olarak tasarlanmış elbiselere ne dersiniz?”

İzleyiciler beğeni sayısını gittikçe yükseltirken ışıl memnun olmuş bir şekilde yeşil çayını yudumladı.

Canlı yayın sona erer ermez çalışma masasını toplayarak salona geçti.

“Bu gecelik beni kurtardığın için teşekkür ederim sevgilim.”

“Saçmalama Işıl onlar benimde çocuklarım.”

“Doğru birlikte yaptık.”

Kağan gülerken ışıl neşeyle tekrar konuştu.

“Yinede bir dilim kekle çay ısmarlayabilirim.”

“Hımm öyle mi? Nerede ısmarlayacaksın?”

“Işılın mutfağında.”

“Benim çayımı bana ısmarlayacaksın yani?”

“Kekide ben yaptım. Nankörlük etmeyelim lütfen...”

Kağan mutfakta kek kesen karısının arkasından yaklaşıp kollarını ince bele dolarken açıkta kalan omuza dudaklarını bastırdı.

“Çocuklar doğduğundan beri doğru düzgün bir şeyler yapamadık.”

“Kağan çok ayıp.”

“Tatil yapmadık demek istemiştim. Yaramaz karımın aklı nedense hep bel altında.”

“A-Affedersin.”

Kağan güldü.

“Yarın güzel bir pazar kahvaltısı yapmaya ne dersin?”

“Çocukları kime bırakacağız?”

“Aysun?”

“İkizlerle kafayı yiyebilir ama arkadaşımsa buna katlanmalı.”

Işıl kıkırdarken kendisine yaklaşan kağanı farketti ve adamdan önce davranarak dudaklarını birleştirdi.

Bu hareket kağanın hoşuna giderken yumuşak öpücükleri gittikçe alevlenmişti.

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin