39.Bölüm: Doğum Günü

9.6K 461 27
                                    

Bu ara ilham perileri bize pek uğramıyor 😣 umarım beğenirsiniz. Yıldız ve yorum unutmayın kızçeler. Ayrıca yeni hikayemiz olana Girift'e kesinlikle şans vermeyi unutmayın. Fazlaca bölümü olsada yeni bir hikaye ve desteklerinize ihtiyacı var. Iyi  okumalar ❤


_____

Aysun ve Işıl eve geldiklerinde Işıl hızla doğalgazı sonuna kadar açtı.

"Paran var diye ısınacağız demek. Sevindim."

"Aynen öyle."

"Poyraz nerde?"

"Az önce mesaj attı. Havaalınında, eve gidiyor."

"Peki, beni niye eve çağırdın?"

"Doğum günümü planlamamız için."

"Doğum gününü mü? Offf." Aysun ellerini başının arasına alırken Işıl güldü.

"Kağan'ın yarın sabah saat dokuzda küçük bir arası var. Ben gelirim ve kafede küçük bir kutlama yaparız olur mu?"

"Neden bunu sevgilinin yapmasını beklemiyorsun?"

"Sevgilim çok yoğun, buna vakit ayıramaz. Ayrıca doğum günümü bilmiyor."

"Doğum gününü bilmeyen sevgili mi olur?"

"Konuşmaya fırsatımız olmadı ki."

"Pekala. O halde sen bir kahve yap. Bende o sırada düşüneyim."

"Yaşasın!"

___________

Işıl elindeki kahvelerle salona döndüğünde Aysun büyük ciddiyetle ajandasını çevirdi.

“Sabahın dokuzunda doğum günü kutlamak aşırı saçma geldiği için akşam dokuza çektim.
Kağanla işten erken çıkıyoruz, umut desen ne zaman çağırsan gelen işsiz birisi.”

“Akşam mı? Bu hiç aklıma gelmemişti.”

Aysun yapmacıkça gülümseyerek ışılın beynine baktığında başını umutsuzca salladı.

“Şaşırmadım.”

“Hey doğum günü kızına laf sokmak yasak.”

“Daha doğum günün değil.”

Işılın telefonundaki hatırlatıcı çalarken Zafer edasıyla gülümsedi.

“Tam olarak benim günüm.”

“Bunun için alarm kurmuş olamazsın.”

“Ufak bir hatırlatıcı. Biz konumuza dönelim.”

Aysun göz devirirken konuştu.

“Mekan olarak deluxe barı seçiyorum. İt kopuk olmadan elit bir şekilde eğlenmek istiyorum.”

“Elit olsa da müzik bangır bangır değil mi?”

Aysun ışılın konuşma tarzına gülerken hayatında hiç ‘bangır bangır’ kelimesini kullanan birisini tanımamıştı.

“Neden gülüyorsun ya sonuçta eğlenmeye gidiyoruz. Son ses müzik şart.”

“Merak etme ışıl ses sistemleri oldukça kuvvetli bir mekan. Oldu mu?”

“Muhteşem oldu!”

Aysun ışılın çocuksu neşesine gülümsemeden edemezken ayağa kalktı.

“Saat geç oldu ben kaçar.”

“Bu gece bende kalmaya ne dersin?”

“Yarın erken kalkmam gerek.”

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin