FİNAL ❄ 00.00 Hayatımın en güzel başlangıcı

12.4K 491 127
                                    

Teşekkür ve ithaf 💜

semanurm8 Bizekaldi Duygulubirben pnrrzknm CerenDemirta sldfrt BraDemirci9  gulmelek01   yeterincesiyah @12345killking velvetpsycho5 dudunur0517 pelinnan2 kitapkitapkitao rmgyzms
sikikbjrhayat @limitless-_
Esmanurk4  Sudenzyldzz

Ve bütün zarif okurlarımıza...❄💜

_________


Saat on ikiye gelirken Işıl masayı toparlamış babasıda yatmak için odasına çıkmıştı.

Kağan, sevgilisinin evinde kalıcak olmanın verdiği gerginlikle, masanın kaldırılmasına yardım ediyordu.

"Işıl, bence bu gece otelde kalmalıyım."

Genç adam mutfağa girdiğinde Işıl çoktan bulaşıkları dizmişti.

"Saçmalama Kağan, babam sorun olmayacağını söyledi. Aynı odada yatmayacağız ya."

"Orası öyle ama Poyraz nerede? O olsaydı biraz daha rahat hissederdim."

"Arkadaşında kalıyor her zamanki gibi."

Kağan son bulaşıklarıda tezgaha bırakıp kollarını bağladı.

"Cidden çok gergin görünüyorsun. Hadi abimin odasına çık ve güzelce dinlen. Ben sana yarın sabah için uçak ayarlar işe gitmeden önce seni bırakırım."

"Teşekkür ederim Işıl."

"Ne teşekkürü bu? Aylarca senin evinde yemek yedim ve bir kere teşekkür etmedim. Sense üç gündür burdasın her şeye teşekkür ediyorsun."

"İnsanlara yük olmayı sevmiyorum."

Işıl suda gezdirdiği bıçağı Kağan'a doğrultup gözlerini iyice açtı.

"Ben sıradan bir insan mıyım? Ne yük olmasından bahsediyorsun?"

Kağan teslim olurcasına ellerini kaldırdı.

"Tamam bir şey demedim say. Çok korkunçsun."

"Öyleyim, git uyu hadi."

Kağan gülümseyip gideceği sırada Işıl genç adamı bileğinden tutarak durdurdu.

"Bir öpücük vermeden mi uyuyacaksın? Sanırım seninle evlenmeyi iyice düşünmem lazım."

"Çatlak kadın, Baban evde."

"Ama burada değil."

Işıl göz ucuyla etrafa bakıp dudağını büzdüğünde Kağan kadının pembe dudaklarına öpücük kondurdu.

"Memnun oldun mu gelecekteki karım?"

"Çok memnun oldum doktor. Rüyanda beni görmeyi unutma."

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin