Hikayemizin daha fazla okuyucuya ulaşması için lütfen yorum yapmayı ve yıldız atmayı unutmayın 🥳🌸 SIZI SEVIYORUZZZ
___________
"Işıl!"
Kadının sesi ile ayaklandı Işıl. Lisedeki matematik öğretmeni karşısında dururken korkuyla ayağa kalktı.
"Öğretmenim?"
"Sakın bana sevgiliyiz falan demeyin." Kağan teyzesine sandalye çekti.
"Hayır çok yakın arkadaşız. Sen Işıl'ı tanıyor musun?"
"Hayatımdaki en kötü öğrencimdi ve tanıdığım en kaba insan."
Kağan Işıl'a baktığında genç kadın gözlerini teyzeye dikti.
"Abartmayın lütfen. Size öğretmenler gününde en güzel hediyeyi hep ben alırdım. Siz en çok sevdiğim öğretmendiniz."
"Yalaka seni. Gel buraya." Ikili birbirine sıkıca sarılırken Kağan şaşkınlıkla yerine oturdu.
"Demek tanışıyorsunuz."
"Her zaman en akıllı ve en yaramaz öğrenciler öğretmenin aklında kalır."
"En akıllı öğrenciniz olduğumu biliyordum."
"Hayır, ben seni yaramaz olduğun icin hatırlıyorum."
Kağan bardak ve tabak çıkarıp teyzesine de ikramda bulundu.
"Hayat nasıl gidiyor? Selçuk'la sevgili oldunuz mu?"
Işıl başını iki yana salladı.
"Hayır, sana kaç kere Elif'in ondan hoşlandığını söyledim."
"Aradan çekilmek zorunda değildin. Sende Selçuğa aşıktın. O seni hep kollardı."
"Sen öyle san Elifle dört yıldır sevgililer. Tabi ben buraya taşınmadan bir kaç gün önce ayrıldılar."
"Hadi canım. Sana geri döner o zaman."
"Istemem. Ondan nefret ediyorum arkadaşımla sevgiliyken bile sarhoş olup beni arıyordu."
"Isterseniz ben gideyim hanımlar." Kağan'ın sorusu ile iki kadında ona otur diye bağırdı.
Iki kadının nasıl iyi anlaştığını daha iyi anlamıştı Kağan. Ikiside dobraydı, alınmak ne bilmiyordular ve pahalı yaşamı seviyorlardı.
"Izmir'de ne işin var senin?"
"Babam kendi ayaklarım üzerimde durmam için beni buraya yolladı."
"Amma yüzsüzsün. Senin öz baban bile değil senden bıkmış işte."
"Sen öyle san beni kendi oğullarından bile çok sever."
"Baban üvey baban mı?"
Kağan'ın sorusunu yanıtlamaya hazır hissetmesede konu bir kere açılmıştı."Annem ve babam ben küçükken trafik kazasında ölmüşler. Kendimi bildim bileli teyzem annem, eniştemde babam."
"Anladım peki Elif senin küstüğün arkadaşın değil mi? Sevgilisine kötü sözler söylediğin."
"Evet o."
Muhabbet hararetli bir şekilde devam ederken saatin geç olması ile Işıl oturduğu yerden kalktı.
"Yarın işe gitmem gerek. Size iyi oturmalar. Seni görmek çok güzeldi." Iki kadın birbirine sarılırken Kağan, kıza kapıya kadar eşlik etti ve kartını verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVEDA SOSYETE!
Romance1997 "Hadi Işıl seç birini." Onlarca misafir bir yaşındaki güzel bebeğe bakarken bu tatlı bebekse masanın üzerindeki nesneleri tanımak için uğraş veriyordu. Annesine göre bu tatlı kız tabikide steteskopu seçecekti. Ilerde başarılı bir doktor olup a...