40.Bölüm: Tutku

10K 424 14
                                    

40. Bölüm şerefine denk geldi sanırım 😆 bölüm hafif yetişkin içerik barındırıyor. ( Evet evet, bizde yazdık ilk defa 😂)

Iyi okumalar dileriz 💜

Yıldız ve yorumları unutmayın 💛

.
.
.

Küçük civcivim güzel kızım dünyam benim
Bunun adı aşksa eğer
Bu aşk yalnızca sana değer
Bu adam yalnızca sana boyun eğer

Kağan sahneden indiğinde herkes onları izliyordu. Sevgilisinin yanına gelip güzel saçlarına öpücük kondurdu.

"Beğendin mi?"

"Bayıldım." Kağan güzelce gülümsediğinde Işıl, başını adamın boynuna bir kedi edasıyla gömüp huylanmasına neden olurken Kağan'da, maşalı saçlarla oynadı. Ikiside geldikleri bu noktadan ve birlikte olmaktan çok mutluydu.

"Işıl?"  Yabancı bir sesle, başını gömdüğü yerden kaldırıp sesin sahibine odaklandı Işıl.

"Selçuk?" Yakışıklı adam gülümseyip bir Işıl'a birde Kağan'a baktı.

"Buraya sürüldüğün doğruymuş demek." Işıl gülümseyip başıyla onayladı.

"Sürülmedim, artık burada yaşıyorum." Kağan, araya girmemek için kendini tuttu. Biliyorduki Işıl'ın karşısına Lucifer bile gelse kadın kendini en iyi şekilde korurdu.

"Güzelmiş, bu sarıldığın adam kim? Oyuncaklarından biri mi?" Kağan hızla ayağa kalkıp Selçuk denen adamı itlediğinde Umut ve Kerem'de yanına gitmişti.

Işıl'sa kendisini korumaya çalışan üç erkeğin cesurca önüne geçti.

"Benim sevgilim. Ne istiyorsun. Gece, gece belanı benden bulmak istemediğine eminim."

"Beni korkuttun Işıl. Herneyse size iyi eğlenceler." Selçuk giderken birden arkasını dönmüştü.

"Sana bir tavsiye adamım, yanındaki kadının masum güzelliğinden etkilenmeye kalkma, parayı bulduğu an seni satar. Beni hep fakir olmakla suçlardı."

Aysun, Kağan'a fırsat vermeden ayağa kalktı. Elindeki cin toniği sertçe masaya bırakıp yabancı adama yürüdü.

"Kimsin be sen!? Manyak! Defol git keyfimizi kaçırma." Selçuk, Aysun'a şaşkınca bakarken genç kadın bakışlara sinirlenip masadaki şişeyi eline aldı.

"Gitsene!" Şişe havaya kalktığında Selçuk küçük bir küfür savurup yanlarından uzaklaştı.

Herkes, şaşkınca Aysun'a bakarken genç kadın kahkaha attı.

"Bu cin tonik, adamı iki dakikada maf ediyor. Sakın içmeyin." Aysun koltuğa kendini atıp şapşalca gülerken bütün gergin ortamı söndürmüştü.

Herkes ona bakarken Aysun oflayıp bardakları masaya dizdi ve içkileri karıştırıp dökmeye başladı.

"Bu gece deli gibi eğleneceğiz!"

_______

Üç kadın kesilen pastanın ardından gönlünce dans ederken üç adamda radar gibi, bakan eden var mı diye etrafı gözetliyordu.

"Cintoniği hangi beyinsiz sipariş etti?" Kağan sinirle sakallarını kaşırken Kerem güldü.

"Sanki ne içtiklerinin önemi var. Hep böyleler."

"Benim için vardı. Işıl'a sürprizim vardı ama bu kafayla bana ne der bilmiyorum."

"Ne teklifi?" Kerem ve Umut kendisine dönünce Kağan küfür etti.

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin