Burası önemliii, 50. Bölümümüz uzun bir FİNAL bölümü olucak. Şimdiden haber verelim dedik 💕 geçen bölümlerden birinde Işıl'a gelenek bükücü diyen bir okur olmuştu 😂 (okurlarımızda çok çılgın, yorumlarınız bizi güldürüp sevindiriyor) bu tatlı kelimeyi kullandık.
👉Bir sonraki bölüm, bu bölüme yorum atan herkese ithafen gelicek 💕 bunu hep yapmayı unuttuk. Final bölümünde toplu bir şekilde olsun❤
Sizi seviyoruz Zeynep Ve Dilara iyi okumalar diler 😍💙
________
Güzel yemeklerinden sonra Işıl ve Kağan nihayet arabaya binmişlerdi.
"Gideceğin için üzülüyorum." Arabayı dikkatle sürmeye çalışan Işıl'ın vitesteki elini tuttu genç adam.
"En kısa zamanda kavuşacağız. Hemde sonsuza kadar." Işıl, gülümseyerek konuyu başka yerlere çekti.
Evlilik hala ikisi için ilginç bir durumdu. Nerede yaşayacakları bile meçhuldü. Kağanı peşinden Istanbul'a sürükleyemezdi.
"Baban arıyor." Kağan, genç kadının telefonunu uzattığında Işıl kulaklığını takıp telefonu açtı.
"Baba?"
"Kızım, evdeyim ben."
"Sahi mi? Ben çok daha uzun kalırsın sanıyordum."
"İşleri bırakıp gitmek, benim gibi işkolik biri için travma sebebiydi. Hem böyle bir durumda seni ne kadar kırdığım aklımdan gitmedi."
"Böyle söyleme baba, sorun yok." Yaşlı adam kızının, bilmiş lafına gülümsedi.
"Eve ne zaman geliceksin?"
"Şu an bir arkadaşımı havaalanına bırakmaya gidiyorum."
"Doktor çocuk mu yoksa?" Işıl, yanında elleri ile oynayan Kağan'a gülerek baktı.
"Evet o doktor çocuk."
"Acelesi yoksa onuda getir. Bize çok yardımcı oldu ama daha resmi bir şekilde tanışamadık bile."
"Sahi mi?"
"Elbette." Işıl telefonu kapattığında Kağan merakla kendisine bakıyordu. Işıl çekinerekte olsa sordu.
"Bir güncük daha izin yapma şansın var mı?"
__________
Aysun, Cansu'ya destek olurcasına elini tuttu.
"Oğlun artık iyi Cansu. Sakinleş artık. Bir doktor olarak, morali iyi tutmanın ne kadar önemli olduğunu biliyorsun."
"Haklısın Aysun, ama kendime engel olamıyorum. Anne olunca anlarsın."
Aysun sinirlenmemek için kendini sıktı. Anne olunca anlarsınmış. Öyle bir şey mümkündü sanki.
"Evet, haklısın. Ben çıkıyorum."
"Teşekkür ederim Aysun, her şey için. Beni sevmemene rağmen dostlarımdan daha çok yanımdaydın."
"Saçmalama Cansu, böyle bir durumda sana destek olmam gerekirdi. Kaçtım ben."
Aysun çantasını boynuna takıp asansöre bindiğinde arkasından, asansöre atlayan Umut ile gülümsedi.
"Dünyanın en havalı hatunu." Umut, sıkıca Aysun'a sarılırken genç kadın kendini geri çekti.
"Sarılırken çok sıkıyorsun." Aysun saçlarını düzeltirken Umut kadının bir şeylere canının sıkıldığını hemen fark etmişti.
Elindeki torbadan çıkardığı toz pembe atkıyı kadının zarif boynuna doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVEDA SOSYETE!
Romance1997 "Hadi Işıl seç birini." Onlarca misafir bir yaşındaki güzel bebeğe bakarken bu tatlı bebekse masanın üzerindeki nesneleri tanımak için uğraş veriyordu. Annesine göre bu tatlı kız tabikide steteskopu seçecekti. Ilerde başarılı bir doktor olup a...