30: Yolculuk

11.3K 467 38
                                    

_____

Işıl odasına giren kadın doktorla yatağında doğruldu.

"Merhaba Işıl."

"Merhaba Cansu."

"Hemşireler çok ağrın olduğunu söyledi ama iğne olmamak için rol yapıyormuşsun."

Işıl basını iki yana salladı.

"Agrım yok." Cansu elini kadının karnına koyduğunda Işıl çığlığı basmıştı.

"Beni bekle. Emin ol iğne, canını bu kadar yakmaz." Kadın odadan çıktığı gibi Işıl dertlenmişti.

Cemre işi olduğu için az önce çıkmıştı ve biri elini tutmazsa Işıl asla iğne olamazdı.

Aklına gelen son çare ile Aysun'u aradı.

"Aysun Hanım. Nasılsınız?"

"Iyiyim Işıl. Sana geçmiş olsuna geleceğim. Olanlar için üzgünüm." Işıl şaşırarak doğru kişiyi mi aradığına baktı. Doğruydu. Aysun'la konuşuyordu.

"Şımdi gelmen gerek."

"Su an yemekteyim."

"Beni sevmediğini biliyorum Aysun ama şu an yemeğinden daha önemliyim. Hemen yanıma gel."

Işıl cevap vermesine fırsat bırakmadan telefonu kapattı. Çok geçmeden Aysun oflayarak içeri girdi.

"Çok mu özledin beni? Sana geleceğimi söylemiştim?"

"Cansu bana iğne yapmak istiyor. Elimi tutman lazım ki cesaret alayım."

"Sırf bu yüzden mi çağırdın beni?" Aysun gidecegi sırada Işıl'ın cümlesi ile durdu.

"Kağanı mı çağırmamı isterdin?" Aysun oflayak yatağın ucuna oturduğunda genç kadının elini kucağına alıp tuttu.

Işıl memnun şekilde gülümsediğinde Cansu odaya girmişti.

"Doktor Aysun, sizdemi buradaydınız?"

"Evet, Işıl sizden tedirgin olduğu için beni çağırdı."

Cansu gülümseyerek Işıl'ın kolunu açtı.

"Ne o, yoksa Kağan Bey ile kardeş gibi yakın oldukları için ona yaranmaya mı çalışıyorsun?"

Işıl duyduğu cümle ile gülmemek için kendini zor tuttu. Kardeş mi? Biz sevgiliyiz dese iki kadınında yüzünün alacağı sok ifadesini düşünüp güldü.

"Kağan'ın eski sevgilisi olarak bana laf sokacağını mı sanıyorsun?"

Işıl iki kadındanda kolunu hızla çekti.

"Kağan'ın eski sevgilisi misin?"

"Evet lisede ben, Umut ve Kağan, ayrılmaz üçlüydük."

Bu o kadındı. Umut'un bahsettiği kadın.

Cansu iğne yapmak için Işıl'ın kolunu aldığında Işıl, hızla Aysun'un elini tuttu.

İğneyi hissetmesi ile bağırması bir olmuştu. Kapının önündeki Kağan'ında içeri dalması.

"Işıl!"

Kağan gördüğü manzarayla rahat bir nefes alırken üç kadında en güzel gülümsemesi ile yakışıklı adama baktı.

"İyi misin?" Işıl, Kağan'ın sorusuyla gülümserken Aysun, Işıl'ın sımsıkı tuttuğu elini bıraktı.

Bu neydi şimdi? Göz göre göre önünde birbirlerine aşkı ilan mı edeceklerdi birde? Kağan'ın yüzündeki korku ve endişe normal bir arkadaş için fazlaydı.

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin