21: Çizgiyi Geçmeden

11.5K 545 33
                                    

Işıl mor renkli mini elbisesini giyip saçlarını ördükten sonra mutfağa gitti.

"Hiç gelmeyeceksin sandım. Bak bakalım tadı nasıl?"

Işıl, Kağan'ın uzattığı kaşığı dudaklarına götürdüğünde beğeniyle baş salladı.

"Çok güzel olmuş. Salata yapmamı ister misin?"

"Tabiki."

Işıl malzemelerini yıkayıp salatayı yaptı. Ardından Kağan'ın gösterdiği cekmeceden masa örtüsü bulup sofrayı hazırladı.

"Işıl kapı çaldı."

"Duydum açıyorum."

Işıl kapıyı açtığında karşısında gördüğü abi ve yengesi ile gülümsedi.

"Şaka mı bu?"

Ikisi içeri girdiğinde Işıl onlara sıkıca sarıldı.

"Dur kapıyı kapatma."

Abisinin uyarısı ile Işıl yarıladığı kapıyı açtı.

"Ege!"

Işıl çığlığı basarken yakışıklı çocuk hızla güzel kadına koştu.

____

"Halasının bir tanesi." Işıl şefkatle Ege'yi severken yengeside getirdiği tatlıyı tabaklara yerleştirdi.

"Kağan, soyadın bana çok tanıdık geliyor. Göktaş gurup ile bir bağın var mı?"

Kağan, Işıl'ın abisinin sorusunu çekinerekte olsa cevapladı.

"Babamdan kaldı. Abim ilgileniyor ben doktorluk yapıyorum."

"Çok güzel. Işıl yanında mı çalışıyor?"

"Evet, aslında kafedede çalışıyor. Çok çalışkan bir kız."

"Kardeşin olan Işıl'dan bahsediyoruz değil mi?"

Işıl bulduğu yastığı abisine fırlattığında yengeside gülmüştü.

"Biz barıştık dimi Işıl." Güzel kadın yengesine hafifçe sırtını döndü.

"Abim seni annemlerle tanıştırmaya getirdiğinde senin harika bir gelin olduğunu söyleyip seni övdüm sense babama Işıl'ı bilmediği bir şehre yollama diyemedin."

"Neden pek burada olduğuna pişman bir tavrın yok?"

Kağan merakla Işıl'ın cevabını beklerken duyduğu cümle onu tatmin etmişti.

"Evet, her seferinde iyi ki gelmişim diyorum."

Kağan ve Işıl'ın bakışları buluştuğunda yüzlerindeki mutluluk her hallerinden belliydi.

-

Geç saatlere doğru ege ışılın kucağında uyuyakalırken abisinin yardımıyla odaya taşımışlardı.

"Şu Kağan ne ince çocuk."

"Vallahi aramızda komşuculuk ilişkisi dışında bir şey yok."

Işıl aniden savunma mekanizmasına geçerken sesinin heyecanlı ve yüksek çıkmasını engelleyememişti.

"Şş egeyi uyandıracaksın ayrıca aranızda bir şey var demedim."

İçinden kendine küfürler ederek boğazını temizledi ve yatağın kenarına oturdu.

"Artık küçük çocuk değilsin ışıl. Elbette hayatında birileri olacak bunu engellemeye hakkım yok. Gördüğüm kadarıyla İzmir havası da sana yaramış."

ELVEDA SOSYETE!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin