Önceki Bölüm
"Ayrıca gitmeden uygun gördüğüm bir adamla evlenmedi istiyorum."
Işıl kahkahayı basmıştı.
"Annemin ölümünden sonra evlenicek miyim!? Hemde senin uygun gördüğün biriyle?" Işıl kahkahalarla gülerek masadan kalktı.
"Kabul etmiyorsan, bir daha bizi göremezsin."
"Saçma sapan konuşma baba!" Abisi ayaklanirken babasıda sinirle ayağa kalkmıştı.
"Son sözü ben söylerim, uygun biriyle evlenip işlerin başına geçicek. Konu kapandı."
*****
Işıl savunmaya geçecekti ki babası buna müsade etmeden masadan kalkmıştı. Sinirle odasına çıkarken abisi ve Poyraz arkasından gidecekti ki yengesi Melis onları durdurup genç kadının odasına gitti.
Tam da tahmin ettiği gibi Işıl yatağına oturmuş bir çocuk gibi bacaklarını kendine çekmiş şekilde oturuyordu.
Yengesi kızın yanına oturup karpuzlu pofuduk yastığı kucağına aldı."Yenge terapisine ihtiyacın var gibi."
Işıl gerçekten de sevgiye ve göz yaşı dökecek birine ihtiyaç duyduğu için bunu bekliyormuş gibi başını yastığa gömüp yengesinin saçlarıyla oynamasına izin verdi.
"Koca bir şirket seni bekliyor, toparlanmalısın."
“Ordan bakınca şirket yönetebilicek biri gibi mi duruyorum?"
"Elbette, kocamı tanırım insanlara hayır diyemez. Ona iki seçenek sunarsan o her zaman fark etmez der ve kenara geçer. Sense hiç bir zaman öyle değildin. İnsanlara kolayca hayır diyebiliyorsun ve fark etmez kelimesi sözlüğünde yok. Işıl'ın her zaman bir kararı vardır ve bunlardan emindir."
“Yinede koca bir şirketim sorumluluğunu almaya hazır mıyım bilmiyorum. Üstelik babam evlenemekten bahsediyor."
"Farkındayım Işıl. Belki vakti gelmiştir."
Işıl sinirle yengesinin kucağından kalktı."Sende mi?"
"Neden olmasın. Kağan'ın bir holdingi var. Doktor olmasına rağmen abine çok akıllıca tavsiyeler vermişti. Bu işlerden anlıyor. Babamda onunla tanıştı ve çok sevdi. Neden bunu Kağan'a söylemiyorsun?"
"Sen ciddi misin?"
Işıl'ın gözleri heycanla parlarken yengesi gülümsedi."Tabiki ciddiyim. Abin ve Poyrazda kağanı çok sevmiş. Egeden bahsetmiyorum bile şimdiden idolü o.”
“Kağan kendini herkese sevdiriyor değil mi?"
"Kesinlikle öyle."
İkili heycanla birbirine sarılırken Işıl şimdiden bunu Kağan'a söylemenin yollarını düşünmeye başlamıştı.
“Ya buna hazır olmadığını söylerse? Sonuçta ciddi ciddi evlenmekten bahsediyoruz.”
“Kağanı bir başkasıyla evlendirmeye kalksalar buna razı gelir misin?”
“Tabiki hayır.”
“Kağan’ında aynı şeyi yapacağını düşünüyorum. Üstelik yirmi altı yaşında ve olgunlukta.”
“Işıl çalışkan üstü kapalı bir şekilde evlenme teklifi etmiş oluyor desene. Şaka gibi!”
“Saçmalama sadece konusunu açmış oluyorsun. Senin yaşındaki kızlar yüzük diye sevgilisinin başının etini yiyor.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVEDA SOSYETE!
Romance1997 "Hadi Işıl seç birini." Onlarca misafir bir yaşındaki güzel bebeğe bakarken bu tatlı bebekse masanın üzerindeki nesneleri tanımak için uğraş veriyordu. Annesine göre bu tatlı kız tabikide steteskopu seçecekti. Ilerde başarılı bir doktor olup a...