•15•

21.9K 570 210
                                    

"Hayal dünyan mükemmel ama ne yazık ki sadece şaşırdım." Sözlerimle alayla dudağı yukarı kıvrıldı.

"Demek öyle, o zaman deneyelim." Dediğinde anlamayan bakışlarla ona baktım.

"Nasıl ?" Dudaklarımdan ben daha anlamadan şaşkınca bu sözler çıktı. Nedensizce ona meydan okumak istiyordum.

"Seni öpmeme izin ver ve kalbinin nasıl attığını dinleyelim." Sözleriyle kaşlarımı çattım. Amacı sadece eğlenceydi. O bundan keyif alırken ben sadece bu sözlerini boş ve rahatsız edici buluyordum.

"Lütfen arabayı çalıştır. Daha fazla gazetecilerin önünde olmak istemiyorum." Dediğimde alaylı gülümsemesi yavaşça silinerek direksiyona döndü.

Aklıma kuyumcudaki olaylar daha doğrusu şovlar geldi. Kısık bir sesle mırıldandım kendi kendime.

"Zaten son decerece rahatsız edici her şey." Başımı cama çevirerek arkama yaslandım.

"Oldukça tuhafsın,Fidan. Senin yerinde olmak isteyen bir çok kız var. Şu an yerinde olmak o kameraların karşında olmak isteyen kızlar var. Gazetelerde ismimle anılmayı isteyen, benim yanımda resimlerinin olmasını isteyen sayamacağım kız var."

Sözleriyle şaşırdım. Mırıldanmamı duymayacağını sanıyordum. Çünkü oldukça kısıktı konuşmam.

Ona hafifçe dönerek konuştum.

"Sanırım hiç bir zaman o kızlardan biri olmak istemeyeceğim çünkü adımın bir erkek yerine tek başına güçlü bir kadın şeklinde anılmasını isteyeceğim, hep." Sözlerimle alayla güldü. Gülüşü sanki oldukça komik bir şey söylemişim gibiydi.

Bu gülüş sadece alay doluydu. Benimle dalga geçtiği açıktı.

Başını bana doğru çevirdi.

"Sen asla o güçlü kadın değilsin. Öyle birileride yok. Bana diyorsun ama hayal dünyasında asıl yaşayan senmişsin. Onların hepsi bir erkek sayesinde yükselen kişiler." Başını iki sana sallayarak gülümsemesine devam etti.

Bu sözler ağrıma gitti. Onun gözünde başarılı ve güçlü bir kadınlar hiç olmayacaktı. Erkekleri kadınlardan üstün görüyordu. Onun düşüncesi tam olarak şuydu ; erkekler olmadan kadınlar bir şey ifade etmeyen kişilerdi.

Bu saçma ve cahil konuşmasını ve düşüncesini ona yedireceğim. Bende Fidansam ona bir kadının neler yapabileceğini göstereceğim.

Tam ağzımı açıp bir şey söylücekken benden önce davrandı.

"Ben sana bir şey söyleyim mi ? Sen sadece güçlü kanatları olan bir meleksin. Sadece kanatlarına güveniyorsun, Fidan. O kanatlar içinde özgürlüğünü cesaretini ve özgüvenini barındırıyor." Gülümsemesi silinerek ciddi bir tavır aldı.

"Şunuda bil ki o kanatlar kırılırsa, koparsa sen ayakta bile duramayacak kadar aciz kalıcaksın." Dudaklarımı birbirine bastırıp ona meydan okurcasına sert bir şekilde baktım.

"O zaman izle ve gör, Kenan Alacalı. O kanatlar hep ayakta kalacak. Ben her zaman cesaretli özgüvenli ve en çokta özgür olacağım. Ve sana bir kadının neler yapabileceğini göstereceğim." Cesaretli sözlerim ile oda bana meydan okurcasına baktı. Şimdi ikimizde bir mücadele ve savaşın içerisine giriyorduk.

"Göreceğiz, Fidan." Bu sözlerden bakışları tekrar duygusuzlaştı. Önüne dönerek arabayı çalıştırdı. Bende hafifçe gülümseyip cama doğru döndüm.

FidanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin