Bu bölüm için multiye çok anlamlı bir video koydum. İzlerseniz yorumlarınızı yazın. Kadınların nelere katlandığını ve maruz kaldığını görmenizi istedim.
İyi okumalar 🍒
"Bu fedakarlığının karşılığında ne istiyorsun ?" Karşılık mı ? Bunu karşılık için yapmamıştım ben. Sadece kimseyi ölüme terk edemeyecek kadar vicdansız değildim.
Bu karşılık meselesi beni sinir ediyordu. Hayatını bir karşılık için kurtarmadım.
Sözleriyle ona dik bir şekilde baktım. Kaşlarımı hafifçe çatarak konuştum.
"Ben bunu ne bir karşılık ne de senin siyah kişiliğini daha çok görmek için yaptım. Sadece bir şey bilmek istiyorum." Sözlerimle dikkatle bana baktı.
"Konuş." Umursamaz bir şekilde konuştu. Gözlerindeki bakış 'ağzında gevelemeyi bırak' diyordu.
Yutkundum. Kafamın içindeki en büyük soru işaretini cevaplandırmayı istiyordum. Tüm bunların sebebini merak ediyordum. Fevri ve tehlikeli tavrı bizi ölüme sürükleyecekti. Sadece o an direksiyonu sağa kırmasaydık şu an cenazelerimiz kalkıyor olurdu sanırım.
"Neden arabayı uçuruma sürdün ?" Sözlerimle birlikte yatağında bana doğru döndü. Vücudu şimdi tamamen bana dönüktü.
Gözlerime öylece bakarken ben dayanamayarak konuştum. Aklımdaki soru işaretlerini durduramıyor bir cevap bekliyordum.
"Abimin söylediklerinden dolayı o arabayı uçuruma sürükledin değil mi ?" Sözlerimime karşılık olarak alayla güldü. Neden gülüyordu ? Bu düz bir soruydu.
Gülüşü gözlerimde iğrenç bir şekilde gözüküyordu.
Aklımda başından beri dönen şeyi sormak istiyordum. Bu hikayenin, bu tuzağı neden kurduğunu bilmek istiyordum.
Neden benimle evlenmek istediğini en çokta bilmek istiyorum. Söylediği gibi sadece bana duyduğu duygular mı vardı ? Açıkçası aklım bunu reddediyor ve inanmıyor.
Kenanın söylediği sözlere güvenmiyordum. Aslında güvenmememekte haklıydım. Bu adama nasıl güvene bilirdim ki ? Hayatı oyundan ibaret. Bana karşı bir başka diğer insanlara karşı bir başka.
Dediği gibi siyahlığını tek bana gösteriyordu. Benden başka bu yüzünü bilen yoktu.
Düşüncelerim bir birini sıralarken ayağa kalktım. Tam önünde durarak aklımda dönen hikayeyi döktüm.
"Beni öncesinde tanıyordun değil mi ? Hatta o günde her şey ayarlıydı. Abime o suç içeren dosyaları imzalattın. Ardından tehditlerin başladı abime karşı. Birde sanki her şey mükemmelmiş gibi özel bir hastaneye yerleştirildim. Abime birde bir araba verdin." Sert sözlerimden sonra ona iğrenircesine baktım.
Bu tuzak midemi bulandırıyordu.
"Yaptıkların bununla kalmadı tabikide. Abim herkesin içinde manalı sözler söylediğinde birde sinirlenip beni ölüme sürükledin !" Ona doğru bağırmamla kaşları çatıldı. Gülüşü silindi yavaşça.
Gözlerindeki öfke yavaş yavaş yerini alıyordu.
"Sen iğrenç bir adamsın. Bunu nasıl yapabildin ? Beni nasıl ölüme sürükleyebildin ! Sen aklını kaçırmışsın. O kadar paran var neden tedavi ol-sözlerim onun ayağa kalkıp kolumu sert bir çekilde tutmasıyla kesildi. Bedenim onun tutuşuyla sarsıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fidan
ChickLit"Kendinize bir bakın. Kaç yaşındasınız ? Ben daha 19 yaşındayım. Bir evlilik için çok küçüğüm. Siz benim abim gi-" dediğim anda masanın üzerine inen yumruk sesiyle sözlerim kesildi. Gürültü karışında korkarak yerimde sıçradım. "Yeter kes sesini...