•24•

13.4K 366 30
                                    

Buda neydi ? Çoçukluk arkadaşı mı ?

Bu bir şakaydı değil mi !

Abim ve Kenan iblisi çoçukluk arkadaşı mıydı ?

İç sesim korkuyla söylemediğim şeyleri söyledi. Duyduklarıma inanamıyorum. Abim Kenandan nefret ediyor, nasıl çoçukluk arkadaşı olabilirlerdi ki ?

Abimin bana Kenanın arabayı uçuruma sürüklediğini öğrendiği an gözlerindeki nefreti görmemek için kör olmak lazımdı.

Hayır, hayır. Bu iblis yalan söylüyordu sadece.

Düşüncelerimden sıyrılan şey,Kenanın tekrar konuşması oldu.

"Ve aynı zamanda kayınbiraderim değil mi ?" Sözleri üzerine Kenana baktım. İğrenç kelimelerini söylerken birde alayla pişkin bir şekilde gülümsüyordu.

Abimin Kenanın bu pişkin haline ve sözlerine nasıl dayanabildiğini anlamıyorum. Elimde olsa Kenanı bir kaşık suda boğacak kadar nefret ediyordum ondan.

Abim arkasını döndüğünden sadece Kenanın yüzünü görebiliyordum. Abimin tepkisini göremiyorum.

Abimin ceplerindeki elleri usulca çıktı. Kenan abimin hala yüzüne bakarken abim bir elini kaldırıp yumruk yaptığı gibi Kenanın yüzüne geçirdi.

Şaşkınca olduğum yerde kalakaldım. Abim ne yapıyordu ? Başı belaya girecekti !

Yüzüne inen, abimin sert yumruğuyla Kenan sendelendi. Acı ile yüzü buruşan Kenanın bir eli yüzündeydi.

Abim hiç acımamamıştı.

Aynı şekilde sende Fidan. Hadi itiraf et, Kenan için bir saniye olsun üzülmedin.

İç sesimin konuşmasıyla farkettim. Kenanın yüzüne inen yumruk için ne de canının acımasını bir saniye düşünmedim. Hatta bir tarafım bundan dolayı rahatlamıştı. Adeta içimin yağları bile erimişti.

Ona acımam sadece aptallık olurdu. Kendime bir hakaret olurdu. Bu adamda benim canımı çok fazla kez yaktı.

Saçlarımda yanaklarımdaki ve kollarımda ki parmalarını her gözlerimi kapatışımda hissedip acısını hatırlayabiliyorum.

Ona acıyamazdım. Bu aptallığı yapamazdım.

"Kız kardeşimi ölüme sürüklemek mi !" Abimin yüksek sinirli sesiyle Kenan buruşan yüzünü ilk düzelletti. Gözlerindeki eğlenen ifade şimdi daha fazlaydı. Sanki az önce yüzüne yumruk inen kişi o değilmiş gibiydi.

Oldukça zevk alıyordu. Gözleri bunu açıkça belli ediyordu.

Kenan abime doğru bir adım atıp konuştu.

"Ne oldu yaptığın o binlerce plan işe yaramadı mı ? Kız kardeşin yanımda ona istediğim her şeyi- Kenanın iğrenç sözleri abimin Kenanın yüzüne daha sert bir şekilde yumruk atmasıyla kesildi.

Kenan yüzüne yediği yumrukla yeri boyladı. Sendelenerek yere düştüğünde gözlerim onun yüzünde dolaştı.

Sanırım bir pişmanlık ya da abime karşı kızgınlık bekliyordum ama öyle olmadı.

Kenanın burnundan oluk oluk kanlar gelmesine rağmen gülümsüyordu. Gözlerindeki eğlenen alay dolu ifadeyle abime bakıyordu.

"Onun ismini dahi iğrenç leş ağızına dahi alma !" Abimin sert yüksek sesi kulaklarıma doldu. Arkası dönük olan abimin yüz ifadesini göremesemde tahmin edebiliyordum. Çatılmış karşılarını ve öfke ile dolan gözleriyle Kenana baktığını biliyordum.

FidanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin