40. kapitola

1.2K 46 1
                                    

24. listopadu (neděle) odpoledne, 7 dní do bitvy s Nicholasovou smečkou

DARREN:

Tray mi řekl, o tom jak Lucas přepral nějakého poskoka z Nicholasovy smečky, prý si ten týpek rozbil hlavu o nějaký regál. Tray má pravdu vážně je nějak Lucas až moc silný, ale určitě ho silnějším dělá to velké množství vlkodlačího jedu, žádný jiný důvod v tom podle mě není, ale nejsem žádný odborník, tak doufám, že se na něho teta Oliv mrkne a zkontroluje stav jeho vlka. Je pět minut po půl čtvrté a já se dívám na Instagram. Uslyším zacinkání klíčů, v ten moment se otočím na vchodové dveře, které otevře Jess a za ní v těsném závěsu postává Kira. „Darry!" Vypískne Jessie a nahrne se ke mně, aby mě objala. Málem se v tom jejím objetí udusím. „Ahoj Jessie." Pozdravím jí. 

„Ahoj Darre." Řekne moje druhá kamarádka potichu od vchodu. Jess mě pustí z objetí a já se podívám tím směrem, odkud se ozval Kiřin hlas, dojdu k ní. „Ahoj, stalo se něco?" Zeptám se jí, v mém hlase zazní starost. „Ne nic, jen mě překvapilo, že tě tu vidím." Pokrčí rameny a mírně se jí zvedne koutek úst v úsměv. Přijde mi, že se Kira chová jinak, nějak nervózněji, odtažitěji. Nevím, prostě se chová jinak.

Holky si asi až teď všimnou, že Tray sedí na gauči a pozoruje nás. „Traysone?!" Vyhrknou obě zároveň. „Čaute holky, říkal jsem si, kdy si mě všimnete." Uchechtne se Tray. „Kde je Jay?" Uvědomí si po chvílí Jess, že tu chybí její dvojče. Než jí stačím odpovědět, ozve se ze shora. „Jsem nahoře." Jess doslova vyběhne schody po dvou a Kira za ní.

LUCAS (CAM):  

Cítím se děsně, ne tak jak po rozchodu se Sarah, ale jinak děsně, jako bych o vlásek unikl smrti. Nedokázal bych tu spoušť zmáčknout, potom co mi Jay řekl, že mě jeho vlk miluje a nechce beze mě žít. Sedím spolu s Jayem na jeho posteli, pověděl jsem mu všechno, co se odehrálo, od toho co mi řekl Tray cestou v autě, až po to kdy jsem měl pistol u svojí hlavy. Nechával mě po celou dobu mluvit, ale jednou mu ruply nervy kvůli tomu, že se na mě Nicholas opovážil vztáhnout ruku a že mi vyhrožoval.

Teď tu jen sedíme a jsme naprosto potichu, protože slova nejsou potřeba. „Miluju tě Jayi." Položím si hlavu na jeho rameno a víc se k němu přitisknu. „Miluju tě Cammy." Políbí mě do vlasů a dá mi ruce kolem pasu. „Jsi v pořádku Came?" Zavrtám se mu do ohybu krku. „Teď už jsem, když tě mám u sebe." Zašeptám mu do ucha. 

Zaslechnu nějaké dva holčičí hlasy zespodu a pak se jedna, zeptá „Kde je Jay?" Jay na ní zavolá. „Jsem nahoře." Už slyším jen dupání po schodech a ty dvě (blondýnka s brunetou) vtrhnou Jayovi do pokoje. Neochotně se od Jaye odtáhnu, aby mohl vstát. Co to je za holky? A pak mi to dojde ta bruneta, co skočí Jayovi kolem krku a dá mu pusu na tvář je jeho dvojče Jess a ta blondýnka s rozpuštěnými dlouhými vlasy skoro až po pas, bude nejspíš Kira. „Chyběla jsem ti? Ale jak vidím tak asi ne." Zeptá se Jess a snaží se u toho nevyprsknout smíchy. „Víš, co mi chybělo Jess? Ty tvoje kecy." Zasměje se Jay. „Haha, vtipné velmi vtipné brácha." Drcne ho do ramene. „Kiro ty mě neobejmeš?" Uchechtne se Jay. „Měla bych." Řekne Kira se smíchem a taky se mu pověsí na krk. Tohle mi trochu vadí, ale snažím se to na sobě nedávat moc znát.

„Cammy, tohle je Kira." Ukáže Jay na blondýnku s modrýma očima. „A tohle je moje potrhlé dvojče Jess." Ukáže na brunetu, což mi došlo hned, jak jsem ji uviděl. „Ale to ti asi došlo." Zasměje se Jay. „Cammy?!" Nechápe Jess. „Moje druhé jméno je Cameron." Objasním jí. „A jó vlastně." Usměje se Jessie. Jak může znát moje druhé jméno?! Jay se to dozvěděl z rozhovoru se Sarah, takže tam u toho museli být úplně všichni, zatímco já jsem byl mimo. Nenápadně se kouknu na svoje předloktí, rány, které jsem tam ještě před dvaceti minutami měl, se už zahojily. To se mi ulevilo, nechtěl bych to Kiře a Jess vysvětlovat. Obě dvě si to míří ke mně a jedná po druhé, mě obejmou.

Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat