21. kapitola

1.5K 61 0
                                    

KIRA:    

Neustále zvoní nějaký mobil, začíná mě to už vytáčet. Přijdu k batohu v předsíní, nechal si ho tu Trayson, když ho otevřu. Nadskočím, protože v ten moment, mobil začne vyzvánět znova. Je v kapse té černé bundy, vyndám ho a na displeji svítí jméno Sarah. Kdo to sakra je? Bude to beztak nějaká žárlivá přítelkyně. „Jessie, pojď sem." Zavolám na svou kamarádku, která je pro mě jako moje sestra. „Jsem tady." Oznámí mi trošku zadýchaně. „Dívej, chudák holka, už to tu zvonilo šestkrát." Ukážu ji displej mobilu, na kterém je šest nepřijatých hovorů. „No tak...ho nech tak Kiro." Zakoulím očima. „Zajdeme to odnést dolů do sklepa, možná, že už Lucasovi bude líp." Vím, že ten mobil je Lucasův, protože z bundy šel cítit jeho pach.

Sejdeme schody do sklepa a jdeme za kluky. Lucas leží na sedačce a vypadá ještě hůř než předtím. „Mami co se mu to děje, vždyť by mu mělo být už lépe?" Zeptám se mamky ustaraně a pohnu hlavou směrem k ležícímu Lucasovi. Překvapí mě to, že Lucasovi ještě není o něco líp, přestože jsem čtvrtou proměnu zažila před dvěma dny, stále jsem podrážděná a dost vyčerpaná, ale nevypadala jsem takhle ani pět minut po proměně. „Je to člověk Kiro, proměnu zažívá hůř než my. Musí se mu do těla vstřebat vlkodlačí jed, takže upadá do bezvědomí, musí hodně odpočívat." Odpoví mi.                                                                                                                                                                                  

JASON: 

Sedím na gauči u Lucase, předtím než omdlel, zašeptal dvě slova, která mě zahřála u srdce: Věřím ti. Tak moc mě to potěšilo. Darry se bavil s Trayem, ale jak do místnosti vešla Kira s mým dvojčetem Jess, tak oba ztichli a dívají se na ně.                                                                                                                                                                                    

TRAYSON:

Když do místnosti vešla blondýnka s brunetou, hned vím, že ta blondýnka je dcera té paní Olivie, co ošetřovala Lucase, jsou si dost podobné, dlouhé blonďaté vlasy, krásné modré oči. Ta bruneta je dost podobná Jasonovi, má dlouhé tmavě hnědé vlasy v copku a stejně hnědé oči jako on. „Mami co se mu to děje, vždyť by mu mělo být už lépe?" Zeptá se blondýnka své matky s obavou v hlase o Lucase. „Je to člověk Kiro, proměnu zažívá hůř než my. Musí se mu do těla vstřebat vlkodlačí jed, takže upadá do bezvědomí, musí hodně odpočívat." Takže se jmenuje Kira.                                                                                                                                                                                

JASON:   

Kira popojde blíže k pohovce a podá mi mobil. „A co já s ním?" Zeptám se jí podrážděně. Telefon začne zvonit. „Vem to, dělej, je to Lucasův mobil, a kdybych to vzala já nebo Jess, tak by ta holka asi zešílela žárlivosti. Už mu volá po sedmé." Podívám se na ní. „Chceš mi jako říct, že mám hrát Lucase?" Ne, to nemůže myslet vážně. „Vezmi to Jasone a neštvi mě." Zařve na mě. „Kiro uklidni se, Lucas je v bezvědomí a má citlivý sluch." Upozorní jí Teta Oliv. „Promiň mami, jenom mi ta holka už leze na nervy." Vezmu to. „LUCASI CAMERONE BENNETTE! Proč mi do prdele nebereš telefon? Bála jsem se o tebe." Když mi ta holka zařve do ucha, málem mi prasknou ušní bubínky. Všichni v místnosti zpozorní a poslouchají tu holku, co mi trhá uši. Lucas má druhé jméno Cameron? „Omlouvám se OK? Neřvi na mě." To jsem trošku přestřelil. „Dobře promiň, že mám o tebe strach, když mi nebereš telefon." Spíš se bojí, aby jí Lucas nepodvedl. „A kde jsi vůbec?" Vždyť to říkám, je prostě nesnesitelně žárlivá, ale ani se jí nedivím Lucas je prostě úžasný a sexy. „Doma." Odpovím nenuceně. „Dobře, ale příště mi zavolej." Zasměje se a já obrátím oči v sloup. „Jo zavolám, ale nesjpíš do konce týdne nedorazím do školy, něco na mě asi leze." Povím jí, aby věděla, že Lucase neuvidí tento týden ve škole. „Aha...no stejně jsem se rozhodla, že na tu soutěž nepůjdeme." Jakou soutěž? Na to se pak musím zeptat Darrena a hlavně to oznámit Lucasovi. „Aha...dobře no." Nevím, co jiného ji na to odpovědět, nevím, co pro Lucase ta soutěž znamená nebo o jakou soutěž se jedná. „Jsem ráda, že na to nic nenamítáš." Takže kdyby Lucas něco namítal, tak ho za to seřve? Velice milá. To myslím samozřejmě ironicky. „Půjdu si lehnout, není mi dobře. Ahoj." Zavěsím jí to, bolí mě z ní hlava.

Hned, jak ten hovor zavěsím, uslyším zamručení, automaticky se otočím na Lucase po své pravé straně. Probírá se, otevře své překrásné hnědé oči. „Běžte všichni pryč." Řekne chraplavým hlasem. Všichni se vezmou a už chtějí odejít, zvednu se taky, ale za předloktí mě chytne rozpálená ruka. „Ty nechoď nikam, prosím." Otočím se na všechny, protože se na nás dívají a culí se u toho. Lucas je nevidí, protože se dívá na mě s prosebným pohledem a čeká, co povím. „No tak slyšeli jste ne?" Řeknu se smíchem na všechny u vchodu. Cítím, jak se červenám. „Jasone zvládneš to tu s ním sám?" Zeptá se Darry. „Jo zvládnu, kdyby se náhodou začalo něco dít, co bych nezvládal, tak na vás zavolám. Uslyšíte mě ne? A navíc mám u sebe mobil." Ujistím je. „Jayi, já už, ale pojedu domů." Prohlásí teta Oliv. „Pojedu s tebou, vezmeme sebou i Jess?" Zeptá se jí Kira. „Jo vezmeme." Jessica asi dneska bude přespávat u Kiry. „Tak pojďte holky. Kdyby se dělo cokoliv neobvyklého Jayi, tak mi hned zavolej. Ano?" Přikývnu. Holky s tetou odešly, ale Darren s Trayem tu stojí pořád a dívají se na mě. „Běžte, zvládnu to tu s ním." Přikývnou a odejdou a tak tu zůstaneme s Lucasem sami. „Jmenuješ se Jason, že?" Otočím se na něho, doufám, že se už nečervenám. Přikývnu. „Ty máš dvě jména?"                                                                                                                                                                                

LUCAS:   

Jak to zjistil? Nezmínil jsem se o tom. Nebo jsem to řekl? Už si vůbec nepamatuju, co jsem říkal. „Jo mám, celým jménem se jmenuju Lucas Cameron Bennett. Jak ses dozvěděl o mém druhém jménu?" Zeptám se ho.                                                                                                                                                                                  

JASON:   

„No...víš, volala tvoje holka. Kira a Jess přišly s tvým mobilem sem dolů a Kira mi ho dala, ať dělám, že jsem ty. No a tak jsem to vzal a tvoje holka mi zařvala do ucha Lucasi Camerone Bennette." Řeknu mu celou pravdu. „Hmmmnn...no...říkala ještě něco?" Musím mu říct o té soutěži. „Řekla, že se rozhodla, že na tu soutěž nepůjdete." Dívá se na mě chvílí nechápavě a pak to asi pochopí, protože se nadzvedne, kontroluju ho, nechci, aby spadl a ublížil si. „To si ze mě dělá srandu ne?" Řekne to tak rozzuřeně, že z něho jde strach. „Tak ona tu soutěž zruší. Prvně vykopne Ellie, abych místo ní zpíval já a ona to pak zruší?!" Je vzteky bez sebe. „Jayi, co jsi jí na to odpověděl?" Super, co teď do háje? „Aha...dobře no." Špitnu. „Co?" Zařve to tak, až se z toho rozkašle. „Promiň, nevěděl jsem vůbec o jakou soutěž se jedná, a taky jsem nevěděl, že je pro tebe tak důležitá." Povím upřímně. 

LUCAS:

 „Je to hudební soutěž, kde se za první místo vyhraje stipendium na uměleckou školu, kterou si vybereš. Není pro mě zase, tak důležitá, původně jsem tam ani vystupovat neměl, ale Sarah mi zavolala, že to mám převzít od Elleth, že prý s ní nechce zpívat, řekl jsem fajn a teď toho lituju. Pro Ellie je ta soutěž důležitá mluvila o tom už i minulý rok, že na ní chce jít a vyhrát stípko." Vysvětlím mu. „Minulý rok? To se s Elle znáte tak dlouho?" Zeptá se mě udiveně. „Jo, chodili jsme spolu, ale podělal jsem to."  Zavřu oči, to jsem neměl říkat, do háje, co si teď o mě pomyslí. ,,Jak si to jako podělal?" Zeptá se mě. Sakra, vůbec jsem mu o Ellie neměl nic říkat. „ Víš no....já ji podvedl." Zamumlám. 

JASON:

Lucas nějak ztuhl, když mi řekl o Ellie, asi si myslí, že si teď o něm budu myslet něco špatného. Můj názor na něho to nijak neovlivní. Taky se mu s něčím svěřím, ale doufám, že mě za to neodsoudí. 


Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat