Tady jsou takové menší informace o postavách.
ELLETH CLARKSONOVÁ (ELLIE, ELLE, ELLIS): Přírodní černovláska konečky svých vlasů si barví na modro. Chodí do třeťáku na gymnázium. Moc ráda zpívá a poslouchá písničky. Jednou by se chtěla stát režisérkou anebo scénáristkou. Ve svém volném čase čte fantasy knihy a dívá se na seriály. Vidíte, úplně obyčejná holka, která se ale zamilovala do vlkodlaka.
DARREN BLAKE (DARRY): Tmavé hnědě vlasy a tmavě zelené oči. Jeho nevlastní bratr Trayson mu přivedl matku. Na Traye tím pádem nemá žádný vztek a je rád, že s ním vychází kupodivu dobře. Svou matku Lisbeth viděl jen na pár fotkách, které našel na půdě. Jeho nejlepší kamarádi jsou Jason, Jessica, Kira a teď i Tray s Lucasem. Darrův vlk se nám zamiloval do Ellie, ale ještě se uvidí, co se z toho vyvine.
LUCAS CAMERON BENNETT (CAM, CAMMY): Špinavé blond vlasy a hnědé oči. Když ho Trayson kousl a proměnil na vlkodlaka, jeho život se naprosto změnil. V životě chce svému otci dokázat, že není tak neschopný jak si o něm myslí, že je. Zažívá proměny, u kterých je s ním Jason, kterému začal důvěřovat, hned jak ho poprvé spatřil (důvěra na první pohled). Na Traysona není naštvaný, že ho proměnil, prakticky ho mohl Tray zabít, ale neudělal to a tím mu zachránil život.
JASON A JESSICA WILIAMSOVI (JAY, JESSIE, JESS): Tmavě hnědé vlasy a hnědé oči. Dvojčata. Jason má takový pocit, že se jeho vlk pomalu zamilovává do Lucase. Jessica už něco přes dva roky chodí se starším bratrem Kiry Calebem. Jejich otec Andrew se stará o bezpečnost smečky (hlásí Alfě nebo hlavní Betě, když někdo naruší území anebo když je někdo ze smečky napaden) a jejich matka Erin zaskakuje za Olivii jako zdravotník, když Olivia nemůže.
TRAYSON EMMERY (TRAY): Špinavé blond vlasy a hnědé oči. Tím, že nezabil Lucase se vzepřel svému otci Nicholasovi. Jeho matka Lisbeth si vždycky přála, aby s Darrenem spolu nějak vycházeli. Povahou se ani trochu nepodobá svému otci.
DYLAN BLAKE (DI): Tmavě hnědé vlasy a tmavě zelené oči. Je Alfou jedné ze smeček. Darrenův otec. Svojí ženu Lisbeth moc miluje, ale nemohou být spolu kvůli Nicholasovi.
LISBETH EMMERYOVÁ BLAKEOVÁ (LIS): Blondýnka s modrýma očima. Matka Darrena a Traysona, bývala družka Nicholase. Příjmení Blakeová si ke jménu přidala po narození jejího mladšího syna Darrena. Během těhotenství s Darrenem, měla velké potíže (stres, obavy, deprese...), Darren se narodil zdravý, ale z psychických potížích matky předčasně v osmém měsíci.
KIRA DAWSONOVÁ: Blondýnka s modrýma očima. Její nejlepší kamarádkou je Jessica. Matka Kiry Olivia je vlkodlačí lékařka, otec Tony je hlavní Beta ve smečce (stará se o smečku, když Alfa není přítomen, donáší Alfě všechny potřebné informace, o tom co se ve smečce děje). Je až po uši zamilovaná do Darrena. O jejich citech k Darrovi nikomu neřekla, ani Jessice.
NICHOLAS EMMERY: Je také Alfou smečky, svému synovi Traysonovi se od mala nevěnoval. Lisbeth miloval, ale když se dozvěděl, že ona k němu nechová stejné city co on k ní, tak se rozzuřil a vyrazil ji ze své smečky. Svou nenávisti k Lisbeth, ubližuje i svému synovi Trayovi.
ČTEŠ
Alfa vlk [DOKONČENO]
WerewolfÚtržek z knihy: Vlk se stále přibližuje, až je úplně u mě. ,,Prosím neubližuj mi." Vlk zakňučí, beru to tak, že mi asi nemá v plánu ublížit, protože kdy naposled napadl vlk člověka. Tenhle příběh obsahuje více hlavních postav: LUCAS (CAMMY, CAM)...