29. listopadu (sobota), 10:15
ELLIE:
Sleduju Pinterest, není tam nic zajímavého. Blue si svou hlavu položila na mé stehno. Podrbu jí za ušima. Rozezvoní se mi moje známá melodie mobilu. Zvednu to, ale nepodívám se, kdo mi volá.
„Ellie, potřebuju, abys hned přijela ke mně." Vychrlí na mě Darren.
„Co? Proč? Co se děje?" Vyjeknu, Blue štěkne a zvedne hlavu. Dojde mi, co je dneska za den.
Je SOBOTA. A do prdele. Do prdele.
„Přijeď, prosím." Prosí mě Darry. „Bojím se o tebe."
Taky se o tebe bojím Darry.
„Dobře, přijedu." Odpovím.
„Sbal si nějaké věci. Pošlu pro tebe Jaye s Lucasem." Zavěsí to.
Vystřelím ze sedačky a vyběhnu schody do svého pokoje a začnu si balit věci. Musím odsud pryč. Musím, nemůžu takhle ohrozit svoje rodiče.
„Ellie, děje se něco?" Optá se mě mamka starostlivě.
„Ne mami, jen mohla bych na nějaký ten čas být u Darrena. Jeho taťka totiž jede pryč, tak mě napadlo, že tam budu s ním, ať tam není sám, přece jenom v takovém velkém domě." Zalžu. Ubližuje mi lhát jí, ale musím. Musím je chránit. Neodpustila bych si, kdyby se jí nebo mému taťkovi něco stalo.
„Dobře, ale zlato, jedeme za babičkou, říkala jsem ti to včera."
„Mamka má pravdu, říkala jsi, že s námi pojedeš." Objeví se ve dveřích taťka.
Oni mě přemlouvají? „Mami, prosím. Prosím, za chvílí mi bude osmnáct." Udělám na ni štěněčí oči.
„Dobře fajn, ale budeš mi volat každé tři hodiny."
Skočím jí kolem krku a přitáhnu si ji do pevného objetí. „Děkuju mami. Mám tě ráda."
„Taky tě mám ráda Ellie, hlavně mi volej." Usměje se na mě.
„A co s Blue?" Zeptá se mě taťka.
„Beru ji sebou." Vyhrknu, aniž si to stihnu pořádně rozmyslet.
Začnu si balit věci, jen takové ty podstatné jako je mobil, nabíječka, peníze, kartáč na vlasy, kartáček, zubní pasta, sprchový gel, šampón, kondicionér, několik triček, legín...Sbalím věci i Blue, vodítko, obojek, misky a její granule.
„Vezmeme ji klidně sebou, Ellie." Řekne mi mamka, když vidí jak Blue balím věci.
„Ne mami v pohodě. Darren by ji zase chtěl vidět, jak roste a tak." Povím.
Mám všechno? Hlavně ať mám nabíječku, mobil, klíče od domu. Zkontroluju si to pro jistotu ještě jednou. Blue chodí za mnou, sehnu se k ní, abych ji zvedla do náruče. „Copak Blue?" Dám ji pusinku na hlavičku.
Před mým domem zaparkuje auto. „Dejte na sebe pozor." Ještě jednou obejmu mamku a poté obejmu i taťku.
„Dáme, ty buď taky opatrná Ellis, ano?"
Přikývnu taťkovi a zapnu Blue obojek s vodítkem.
„Tak ahoj mami, ahoj tati a pozdravujte ode mě babičku." Rozloučím se s nimi, oboum dám pusu na tvář a vyjdu ze dveří.
„Ahoj Ellie, hlavně volej." Loučí se se mnou mamka.
Usměju se na ní, poté za sebou zavřu branku a sednu si na zadní sedačky do Jayova auta. Tašku hodím na sedadlo za řidiče neboli za Jaye. Jay a Lucas mě pozdraví, kývnu jim na pozdrav a Blue položím na sedačku vedle sebe.
ČTEŠ
Alfa vlk [DOKONČENO]
WerewolfÚtržek z knihy: Vlk se stále přibližuje, až je úplně u mě. ,,Prosím neubližuj mi." Vlk zakňučí, beru to tak, že mi asi nemá v plánu ublížit, protože kdy naposled napadl vlk člověka. Tenhle příběh obsahuje více hlavních postav: LUCAS (CAMMY, CAM)...