LUCAS (CAM):
Probudím se na Jayové hrudi. Jay pořád spí. Opatrně se trochu pohnu, aby mě nebolelo za krkem. Jasona tím neprobudím. Nikdy jsem se ke klukovi takhle netulil a musím říct, že to je neskutečně příjemné. Mám takový pocit, že se ze mě stává bi a jsem s tím smířený, ale otec z toho nebude nadšený, už tak mě nesnáší. Navíc je to homofob, několikrát jsem ho slyšel nadávat na LGBT pochody ve zprávách. Nemám vůbec tušení, kolik je hodin. „Came?" Poví šeptem Jay. Zvednu hlavu a pootočím se, abych mu viděl do očí. „Jayi?" Oplatím mu to a uculím se. Nevím, kde jsem včera vzal odvahu na to se k němu přitulit, ale udělal jsem to a ani v nejmenším toho nelituju.
DARREN:
Snídám cereálie s mlékem a nemůžu vytěsnit z hlavy to, že mám doma Traysona a svou matku. Včera mi to jakž tak divné nepřišlo, ale teď mi to přijde ultra divné. „Darre?" Zavolá na mě Tray, když jde po schodech dolů. „No?" Hned jak uvidím, co má na sobě mě malém trefí šlak. „Ty máš na sobě moje věci? Okamžitě si vem něco jiného, takhle do školy s tebou fakt nepůjdu." Vztekám se. „Darrene, to mám jít jako nahej nebo co? Nemám tady žádné oblečení, tak jsem si něco půjčil z tvojí skříně, stejně máš tucet triček a džínů." Já ho přerazím, je tu sotva jeden den a už mi leze na nervy. „Fajn, ale příště mi laskavě nelez do mojí skříně." Zavrčím. „Ty naděláš." Protočí oči.
TRAY:
Kdybych měl svoje oblečení, tak si ho obleču, ale nějak mě nenapadlo, že tu přespíme. Navíc jsem včera měl dost starostí o Lucase. „Psal ti Jason?" Zeptám se ho a stočím konverzaci na jiné téma. „Jo psal mi, že můžeme jít v pohodě do školy, kdyby se něco dělo, tak nám dá vědět a navíc taťka má dovolenou tak tu s něma bude." Přikývnu. „Bereš mě sebou, tak jak jsme se včera domluvili, že jo?" Teď na oplátku protočí oči on. „Jo bohužel tě sebou vzít musím, protože ti bus už ujel." Posmutní v obličeji. „Darrene mám děsný hlad." Sotva tu větu dořeknu, mi zakručí v břiše. „Vem si něco z ledničky, už musíme jet, protože ti to trvalo neskutečně dlouho." Upravoval jsem si vlasy, taky by to jednou mohl zkusit. Myknu rameny a otevřu ledničku. Chvilku se do ní dívám a vezmu si müsli tyčinku. Nic moc jiného, co bych si mohl vzít do auta, tam není.
Darren zaparkuje před nějakým menším domkem, předpokládám, že tady bydlí Ellie. Sedíme potichu v autě a čekáme na ní.
ELLIE:
Z okna v předsíní zahlédnu, že před mým domem stojí auto. Vyjdu ze dveří.
„Ahoj Darry, můžeš mi prosím tě vysvětlit, co tu dělá on?" Sednu si dozadu za Darrena a mávnu rukou k Traysonovi. „Ahoj Elle." Podívá se na mě s omluvným pohledem Darry. „Ahoj Ellie." Uculí se na mě Trayson, už teď ho nesnáším.
Několik minut jedeme v tichosti, když nám už zbývá jen pět minut, než budeme u školy, prolomím ticho. „Darrene nechceš mi říct jak ses to o Lucasovi a Sarah dozvěděl?" Vyslovím otázku a jméno Sarah vyslovím opovržlivě. Včera do telefonu mi řekl, že je slyšel, jak se o tom baví ve škole. O tom silně pochybuju. No...i když je to vlkodlak. „Vážně to musíš vědět Ellie, prostě vystupovat nebudou." Proč se vyhýbá odpovědi? To mě rozčílí, tohle dělá vždycky, když se něco děje, vyhýbá se mým odpovědím. „Řekneš mi, co se stalo?" Darren se otočí na Traysona vražedným pohledem.
DARREN:
„Opovaž se někomu ještě říct slovo o Ellie a seš mrtvý." Řeknu to tak potichu, že to Ellie sedící vzadu nemůže zaslechnout.
TRAY:
Jako bych měl zájem jí ublížit.
ELLIE:
Upřímně nevím co se teď děje. Darren něco nesrozumitelného zamumlal na Traysona. „Lucas je proměněný na vlkodlaka, tady Trayson ho proměnil a následně ho přivedl k nám, takže je teď u něho Jason a hlídá ho. Měla by mu co nevidět, začít první proměna. Včera večer mu volala Sarah a řekla mu do telefonu, že na soutěž nejdou." Vychrlí na mě Darren z ničeho nic. Aha...super. POČKAT COŽE?! „Počkej, počkej...cože?! Jak jako vlkodlak?" Koukám na ně zděšeně. Otočím se na Traysona. „Děláte si ze mě teď srandu že?" Prosím, řekni mi, že je to jen hloupý vtip. „Ne neděláme, Lucas je vážně vlkodlak." Potvrdí Trayson. NE, ne, ne a ne. „Proč jsi to udělal? Jsi padlý na hlavu Traysone?" Zařvu. „On za to nemůže!" Zakřičí Darren. Proč na mě křičí? Co se mu stalo? Nikdy na mě nezvýšil hlas. To musí být Traysonem.
TRAY:
Ellie o nás ví, že jsme vlkodlaci. No tak tohle otci rozhodně neřeknu, jsem rád, že s Darrenem nějak normálně vycházím. Vážně ještě že mi můj otec nemůže číst myšlenky, protože jsem se tomu naučil ubránit, jinak by to byl ještě větší průser než je to teď. „Musel jsem." Špitnu. „Jó tak, ty jsi musel?" Odpoví mi Ellie s ironií v hlase. Nevím, co všechno o nás ví a jestli ví o mém otci.
DARREN:
Konečně jsme u školy. „To plánujete proměnit i mě?" Zařve na nás Ellie podrážděně, vyleze z auta a zabouchne za sebou dveře. Ještě, že vystoupila a nevidí to, jak jsem ztuhl, Tray se na mě otočí s otázkou v očích a poví šeptem. „Ona to neví?" Zavrtím hlavou. Vykulí na mě oči. „Opovaž se jí něco říct." Zavrčím. „Nic jí neřeknu, neboj." Ujistí mě. To je dobře. Elle zaklepe na přední okno auta u mé hlavy a podívá se na nás pohledem Tak jdete nebo co. Vylezeme z auta s Trayem najednou, Ellie mě chytne za ruku a proplete si se mnou prsty, všichni tři se odebereme ke vchodu do školy.
ČTEŠ
Alfa vlk [DOKONČENO]
WerewolfÚtržek z knihy: Vlk se stále přibližuje, až je úplně u mě. ,,Prosím neubližuj mi." Vlk zakňučí, beru to tak, že mi asi nemá v plánu ublížit, protože kdy naposled napadl vlk člověka. Tenhle příběh obsahuje více hlavních postav: LUCAS (CAMMY, CAM)...