Pohled Ellie:
Jdu nahoru do Darrova pokoje. „Darre?" Zavolám na něho. Darren leží v posteli a kreslí si na tabletu. „Ano?" Jak mu to mám, asi tak říct? „Je deset večer a mě ujel poslední autobus odtud. Mamka je v práci...a taťka odjel na obchodní cestu, takže se nemám, jak dostat domů." Zase zrudnu. Darren se uchechtne „Tím se mi snažíš, říct jako co?" Podívá se mi do očí. „Nemohla bych tu přespat? Zítra ráno bych odjela autobusem." Vypadne ze mě rychle.„Poslední autobus jede v deset a o víkendech tady jede jenom brzo ráno a nebo až ve čtyři odpoledne." Usmívá se, on si to užívá. Uvízla jsem tady a on se mi za to směje. „Jo můžeš tu přespat." Zrudnu ještě víc. „Dobře děkuju. Já..." Podívá se na mě. „Můžeš se zajít osprchovat, prostě se tu chovej jako doma." Přikývnu. Na to jsem se ho sice zeptat nechtěla. Nemám nic na spaní. Mám jenom jedno tričko a to mám na zítra. „Já...." Vymáčkni se už konečně. „no víš já nemám nic na spaní." Zamumlám potichu.
Pohled Darrena:
Miluju to, když zrudne. Je tak nádherná. Zvednu se ze své postele a jdu ke skříni. Vyndám z ní černé triko bez potisku a podám jí ho. „Na, půjč si tohle."Pohled Ellie:
Vezmu si tričko. „Děkuju." Zamumlám. A s batohem na zádech a tričkem v ruce vyjdu z Darrova pokoje. Zahnu doprava a vejdu do pokoje pro hosty. Tenhle pokoj je sladěný do černé, šedé a bílé. Nic moc v tom pokoji není, jenom velká postel ze světlého dřeva. Je umístěna naproti dveřím. V pokoji jsou ještě jedny dveře, které vedou do koupelny. A tam mám zamířeno.Vejdu do koupelny, která je malinká, ale přesto je krásná. V pravém rohu je sprchový kout a na levé straně je zase umyvadlo a záchod. Na zdi jsou kachličky světlé šedé a dlažba na podlaze je trochu do tmavší šedé, takové až černé.
Už se chci začít svlékat. Když někdo zaklepe na dveře. „Ellie? Můžu vejít?" Zeptá se mě Darry. „Ano." Darren vejde dovnitř, usměje se na mě. „Jenom jsem ti, chtěl ještě říct, že v té skříňce pod umyvadlem je náhradní kartáček, sprchový gel a taky by tam měly, být čisté ručníky." On má doma dámský sprchový gel? Povzdechnu si. „Ty máš jen tak doma dámský sprchový gel?" Zním jak jeho žárlivá přítelkyně. Pokrčí rameny. „No...zapomněla si ho tu moje kamarádka Kira." Co? Kamarádka? Jo to určitě. Chci to říct, ale místo toho řeknu „Dobře děkuju." Vyjde a zabouchne za sebou dveře koupelny.
Zamknu se. Otevřu skříňku pod umyvadlem, vytáhnu si náhradní kartáček, dámský sprcháč a čistý tmavě modrý ručník. Až teď si všimnu, že na umyvadle je kelímek se třemi kartáčky a zubní pastou. Co to má jako znamenat, to je taky od té jeho kamarádky Kiry a jeho dalších dvou kamarádek?
Se sprcháčem zamířím do sprchového koutu. Z vlasů si udělám drdol. Nechávám po sobě téct vodu a opět přemýšlím nad tím, jak Darren může být vlkodlak. Zase vidím toho vlka v uličce, jak se ke mně přibližuje. A to, jak se ke mně ten vlk choval, pomohl mi. Pak se myšlenkami dostanu k deníku Darrova otce a k těmto dvoum větám. Mám takový pocit, že se do ní můj vlk zamiloval. Nevěděl jsem, jaké to je když se zamiluje vlk, ale teď už to vím. Nevím, co si o tom mám upřímně myslet. Snažil se mi tím Darren něco naznačit?
Když vylezu ze sprchy usuším se čistým ručníkem. A obleču si Darrovo tričko a své kalhotky. Z batohu si vyndám kartáč, položím si ho na umyvadlo. V umyvadle si opláchnu obličej vodou. Vyčistím si zuby. Rozpustím si své černé vlasy s modrými konečky a rozčešu si je.
Pohled Darrena:
Mezitím co je Elle v koupelně. Zajdu dolů pro deník a krabici. Deník mého otce schovám do krabice. Zanesu to zase nahoru na půdu, tam kam to patří. Radši, aby to otec nezjistil.Pohled Ellie:
Vylezu z koupelny, a jdu do Darrenova pokoje. Darren sedí na posteli a kouká do mobilu. „Darrene?" Promluvím na něho šeptem. „Hm...." Otočí se na mě. „Půjdu si už lehnout." Jsem utahaná, ale pochybuju, že usnu. „Jo dobře."Vlezu do pokoje pro hosty. Vyndám telefon z batohu a napíšu mamce, že mi zítra nic nejede a má mě vyzvednout napíšu ji tam i adresu Darrena.
ČTEŠ
Alfa vlk [DOKONČENO]
WerewolfÚtržek z knihy: Vlk se stále přibližuje, až je úplně u mě. ,,Prosím neubližuj mi." Vlk zakňučí, beru to tak, že mi asi nemá v plánu ublížit, protože kdy naposled napadl vlk člověka. Tenhle příběh obsahuje více hlavních postav: LUCAS (CAMMY, CAM)...