Pohled Ellie:
Všechno od rána ubíhalo hrozně pomalu.Před školou na mě čekal Sebb. ,,Promiň za včerejšek. Byl jsem opilý a nevěděl, co dělám. Odpustíš mi?" Dělám, že přemýšlím. Nechci ho ztratit. Sebby mi upřímně hodně chyběl. ,,Ellie... prosím odpověz, vážně tě nechci ztratit." ,,Odpustím ti jedině, když mě pozveš na Smoothie." Mile a jemně se pousměji.
Jdeme spolu do třídy. Když vejdeme do dveří, všimnu si, že u okna je nová lavice. A sedí tam nějaký nový kluk. Se Sebbym se na sebe podíváme, mrkne na mě a vyprskneme smíchy.
Pohled Darrena:
Vejdu do třídy, těším se až znovu spatřím Ellie. Doufám, že na mě nebude naštvaná. Včera jsem se zachoval jako idiot.Ale když se ji ten Sebastien dotýkal, tak se můj vlk rozzuřil. Myslím si, že můj vlk k ní něco začíná cítit, mám totiž potřebu jí neustále chránit. Hned jak jsem jí poprvé uviděl tak ve mně probudila touhu. Tohle se mi upřímně ještě nikdy nestalo, samozřejmě že jsem měl pár vztahů, ale že by se můj vlk choval takhle? Hlavně mi přijde, že mé druhé já začíná žárlit na každého, kdo k ní jenom promluví.
Podívám se směrem k naší lavici. Elle se baví se Sebastienem. Co jsem měl taky čekat? Cítím na sobě něčí pohled. Podívám se tím směrem a spatřím Traysonův obličej. Co ten tady do prdele dělá?! Proč já? Tohle už fakt psychicky nedávám.
Rozhněvaně odejdu s batohem na zádech. Jdu na chodbu, nebudu se dívat na Traysonův ksicht. On bude chodit do stejné třídy jako já?! Nechápu, to mě chtějí jako špehovat nebo co? Napíšu otci. Trayson se mnou chodí do třídy. Za chvíli mi od něho přijde zpráva. Informuj mě o každém jeho pohybu. Nicholas něco plánuje.
Zajdu si dát věci do skříňky, zrovna ji zavírám. Když v tom mi někdo poklepe na rameno. Nadskočím. Ne, nelekl jsem se. Fakt ne. ,, Čau brácha, lekl ses co? Sluch ti asi neslouží tak dobře." Brácha!? Vůbec ho neznám a on mi řekne brácho. To jako vážně?! Debil. ,,Ty mě ignoruješ brácha?" ,,Neříkej mi brácho, vůbec se neznáme." Zavrčím a odcházím. ,,Kam jdeš bráško? Neodcházej." ,,Jsi debil víš to." ,,Ale no tak, tu výbušnost máš po tatínkovi."
Já ho asi zabiju. Musím od něho jít, co nejdál nebo se neudržím a vrazím mu pěsti do toho jeho šeredného obličeje.
Pohled Ellie:
Darren si na chodbě povídá s tím novým klukem, co sedí za námi. Asi se nějak znají. Vypadají jako sourozenci. Ten nový je vyšší než Darren, ale není tak vypracovaný jako on. Darry se tváří tak jak se včera tvářil na Sebbyho. Tím myslím totálně rozčíleně.Pohled Traye:
Konečně po osmi letech vidím svého bratra. Nevypadá moc nadšeně. Upřímně, já jsem štěstím bez sebe, konečně můžu do někoho rýpat. On, ale nevnímá mé urážky a ignoruje mě. Chci ho nějak nasrat.,,Mám ti vyřídit pozdravy od mého otce. A kdy se přijdeš podívat na matku? Už se na tebe těší." Vím, že Darren nemůže přijít k nám, protože je to od teď naše teritorium. Když narušíte jiné vlkodlačí území, vyhlásíte jim válku.
Otec mě pověřil úkolem, vyprovokovat Darrena. ,,Ty svoje pozdravy si můžeš strčit, víš kam." No tak tebe nebude těžké vytočit. Vejde do třídy a já za ním. Sednu si na své místo.
Pohled Ellie:
Darren přijde nasupený, sedne si. Jenom se na mě podívá a slabě se usměje. ,,Ahoj Darry, stalo se něco?" Starostlivě se zeptám. ,,Ahoj Elle, ne nic se nestalo. Chtěl bych se ti ještě jednou omluvit za ten včerejšek. Doufám, že se už na mě nezlobíš?" ,,Nezlobím se." Povím a úsměv mu oplatím.
ČTEŠ
Alfa vlk [DOKONČENO]
WerewolfÚtržek z knihy: Vlk se stále přibližuje, až je úplně u mě. ,,Prosím neubližuj mi." Vlk zakňučí, beru to tak, že mi asi nemá v plánu ublížit, protože kdy naposled napadl vlk člověka. Tenhle příběh obsahuje více hlavních postav: LUCAS (CAMMY, CAM)...