14. kapitola

1.9K 80 3
                                    

DYLAN:
Moc toho nenaspím, protože myslím na Lis a na to, jak moc bych ji chtěl mít zase u sebe. Vážně, když se zamiluje vlk, tak láska kterou k tomu člověku chová, trvá navěky. Nikdy jsem na tohle nevěřil, bylo to, ale dřív než jsem jí potkal. Moc si přeju, ji jednou zase držet v náručí. Tak moc mi chybí.

Je skoro čtvrt na sedm večer. Sednu si na postel a až po chvilce vstanu. Aby se mi nezamotala hlava z prudkého vstávání. Vezmu si věci na převlečení a jdu do koupelny, abych se osprchoval.

Po sprše se kouknu na mobil mám tam jednu zprávu od Tonyho. Tony je můj hlavní informátor o tom, co se děje ve smečce, když jsem v práci a nemůžu, tak moc s nimi telefonovat. Domluvili jsme se spolu, že mu vždy zavolám, až budu mít čas. Napsal mi ve čtyři odpoledne zprávu Zavolej mi, až budeš mít čas. Spíš mě asi bude informovat o Nicholasovi. Kdyby se náhodou někomu něco stalo, věděl bych to mezi prvními. Cítil bych to, se svou smečkou mám silné spojení, umím jim číst myšlenky na dálku a tak vycítím, že jsou v nebezpečí. Oni mi sice taky můžou číst myšlenky, ale musím se jim otevřít a povolit jim to. Můj úkol je jediný bránit smečku, ať to stojí, co to stojí.

Vytočím číslo na Tonyho, vezme to po druhém vyzvánění. „Čau kámo, no to je dost, konečně ses mi uráčil zavolat." Tony mě vždy oslovuje kámo. Nevadí mi to, nechci aby mě nikdo z mé smečky oslovoval Alfo nebo pane. Všichni mě jinak oslovují Dylane s výjimkou mých mladších členů, kteří mi vykají. Uchechtnu se. „Čau, hele promiň, ale usnul jsem. Stalo se něco?" Zeptám se ho ustaraně. „Ale...no ten, víš ten..." Bože jeho popisy. „Ne absolutně nevím, o kom teď mluvíš Tony." Ach jo.
„Syn od Nicholase. Dneska navštívil naše území." Cože? To už trochu ten Nicholas přehání ne? Teď se snaží vyprovokovat i mě. Ale nepůjdu proti mladému klukovi za to, že Nicholas je zbabělec a všude posílá svého syna jako špeha. „No tak...tohle asi nebudeme, úplně tak řešit, Nicholas se nás totiž snaží všechny vyprovokovat. A já nebudu útočit na dítě. Nicholas totiž dneska poslal Traysona, do stejné třídy jako chodí Darren a Trayson se ho snažil naštvat. Ale dopadlo to nakonec dobře." Sdělím mu. „Máš pravdu nejsme zabijáci a za to, že nějaký mladý kluk nám narušil jenom trochu území, ho přece nezabijem ne?" Prozatím to nebudu řešit, když na nikoho nezaútočil. Ale když zaútočí na kohokoliv z mé smečky, mám právo, mu taky ublížit. „Ne nikoho zabíjet nebudeme. Stalo se ještě něco?" Už zním klidněji. „No...měl bych ti ještě říct, že se Kira včera večer proměnila už po třetí." Konečně nějaká dobrá zpráva.

„Tak to je skvělá zpráva, jak to zvládá? Je v pořádku?" Starám se. Je super, že se Kira už postupně proměňuje, ještě ji čeká čtvrtá proměna a ta už bude míň bolestivá a promění se už ve vlka, u její čtvrté proměny bych měl být i já, Abych ji mohl, oficiálně dát do smečky. „Kira to zvládá na jedničku, je to silná holka. Věřím, že už se jí podaří proměnit úplně. Nechci, aby se ještě trápila." Vím jaké to je, byl jsem u všech proměn Darrena a je to příšerný pohled, jak vaše dítě trpí a vy mu nemůžete nijak pomoct. Musí se s tím holt tělo vypořádat samo. Jessica a Jason už mají proměnu dávno za sebou, tak si myslím, že byli u Kiry jako podpora. Proměny začínají vždy v sedmnácti letech. Darren první proměnu zažil před deseti měsíci. „Tak to je dobře, že je v pořádku. Až začne její čtvrtá proměna, tak se mi ozvi, ať se můžu dostavit." Povím mu. „Jo jasně ozvu se, ahoj Dylane." „Ahoj Tony." Jsem rád za to, jaké úžasné lidi mám ve smečce. Věřím, že Kira proměnu zvládne, a že jí už dokončí.

DARREN:
Taťka telefonuje nejspíš s Tonym. Tony je otec od Kiry a Caleba.
Ellie už dávno odjela, chvíli jsem si i psali, ale chtěla si zkusit zahrát na svou kytaru. Sedím na gauči v obýváku a kreslím si, v tomhle domě je vždy takové ticho, že bych i slyšel spadnout hrášek v otcové ložnici. Je to, ale to uklidňující ticho.

Slyším, jak se otec loučí s Tonym. Za chvilku už sestupuje schody, posadí se ke mně na pohovku. „Di?" Promluví na mě. „Ano tati?" Bojím se, co po mně bude chtít, doufám, že se nikomu nic nestalo, vím o Kiře, že zažívá proměny. „Kira si už prošla třetí proměnou. Na čtvrtou za ní musím jít." Doufám že je v pořádku. „Je, ale v pořádku, že ano?" Optám se ho pro jistotu. „Ano je v pořádku." Tak to jsem rád. Chvíli nemluvíme, musím mu říct o Ellie. Bude, ale naštvaný. „Tati? Musím ti něco říct." Mám strach. Nechci ho vytočit. „No tak mluv Di." Zní zatím celkem klidně. „Víš..no Elle ví, že jsem vlkodlak."

DYLAN:
To si ze mě dělá teď srandu, že jo? „Darrene to musíš říct první holce, kterou poznáš?" Jsem vzteky bez sebe.

DARREN:
A jéjé oslovil mě celým mým jménem, už je naštvaný. „Tati, já ji to neřekl, přišla na to sama." Cítím se teď příšerně. „Ví o tom, že ji budeme muset proměnit?" Zeptá se mě se zájmem. „Ne neví." Obyčejně odpovím. „Tak jí to, ani neříkej. Budeme to o ní držet v tajnosti. A co si ji všechno řekl?" Jeho hlas zní podrážděně. Povím mu všechno, co jsem Elle řekl o tom, že jsem vlkodlak, že ví o smečce, ale ne úplně všechno, jenom takové ty obyčejné věci, a že taky ví o Kiře a Jess. Neřeknu mu nic o krabici, kterou jsem přinesl z půdy a taky mu nic nepovím o Lisbeth. „Mám takový pocit, že ji asi miluju." Sdělím mu taky. „Jak jí miluješ?" Po dlouhé době něco řekne. „Tak, že ji miluje i můj vlk."

DYLAN:
Podívám se na něho s ustaraným a zároveň chápavým pohledem. Protože vím, jaké to je.

Pípne mi mobil. Přišla mi zpráva od Tonyho: Kira se proměňuje, hned doraž. Odepíšu mu: Za deset minut jsem tam. „Di? Jedu za Kirou, proměňuje se. Nechtěl, by jsi jet se mnou?" Zeptám se ho. Přikývne na to. Asi si myslí, že jsem na něho naštvaný. Ale upřímně ani moc nejsem. Vstaneme z pohovky oba najednou. A potichu jdeme k autu v garáži. Posadím se na místo řidiče a Darren si sedne vedle mě. Nastartuju a vyjedeme z garáže.

Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat