8. kapitola

2K 77 0
                                    

Pohled Ellie:
,,Ellie..." Probudím se. Usnula jsem Darrovi na rameni. To jako vážně? Doufám, že mu to nevadilo? Co když jsem mu poslintala mikinu? ,,Už jsme tady, za chvíli vystupujeme. Ellie jsi vzhůru?" ,,Jo jsem. Promiň nechtěla jsem usnout." ,,Nemáš důvod se omlouvat. Nevadí mi to."

Ještě, že tak. Nevím, jestli to cítí stejně jako já. Protože já ho miluju. Párkrát jsem se už zamilovala. Ale nikdy ke mně kluci necítili to samé co já k nim. Mezi těmi kluky byl i Lucas, který teď chodí se Sarah. Chvíli jsme spolu i chodili a pak mě podvedl se Sarah. Nemilovala jsem ho sice jako teď Darryho, ale i tak mi to dost ublížilo. Nikdy jsem žádného kluka tak moc nemilovala. Nechci ho ztratit.

Konečně dorazíme na zastávku, Darren bydlí kousek odsud. Když vidím ty domy,  tak tomu nemůžu uvěřit. Vážně Darren bydlí v jedné z těchto vil. ,,No tak, jsme tady." A ukáže na ten nejvíc moderní dům, jaký jsem kdy viděla. Má dvě patra, barvy bílou a šedou, hodně oken, ale jsou na nich rolety. Jakože páni. Jdu k těm nádherným honosným dveřím. ,,Tady bydlíš?" Zasměje se ,,Jo bydlím."  Odemkne sice normálně klíčem, ale musí vevnitř zadat kód. Až pak mě pustí dovnitř. Asi aby se nespustil alarm.

Sotva vejdu dovnitř zalapám po dechu. ,,Ty vole, to je nádhera."  ,,Asi tady budeš chtít provést že?" ,, Jasně, že chci." Vykřiknu nadšeně.

Jdeme směrem ke kuchyni, která je propojená s obývacím pokojem. Z oken v obýváku jde vidět na terasu s bazénem.

Obývák je sladěný do světle šedé a bílé, ale zdi jsou béžové. Na stěně je obří plazmová televize, velká sedačka do L, konferenční stolek je ze stejného dřeva jako kuchyň. Celá kuchyň je ze světlého dřeva, černé a šedé doplňky. Velká lednička. Ještě je dole velká koupelna s pračkou a sušičkou.

Dole v suterénu mají vnitřní bazén, vířivku a saunu. Já se zblázním. Teď máme namířeno nahoru do druhého patra. 

Darrenův pokoj je z tmavého dřeva a černé barvy. Zdi jsou bílé, povlečení na posteli tmavě a světle modré. Podlaha je ze světle šedého lina. Pracovní stůl s kancelářskou židli je nalevo od postele. Na stole leží černý Macbook a černá tiskárna s kopírkou. Na posteli leží grafický tablet s iPodem. Panebože. On má grafický tablet? ,,Ty umíš kreslit?" Zeptám se ho ,,Trochu jo. Proč se mě na to ptáš?" Ukážu na tablet na jeho posteli ,,Aha zapomněl jsem ho uklidit." Nervózně se zasměje. Z jeho pokoje vedou dveře do jeho vlastní koupelny.

Další pokoj je pro hosty ten je obyčejnější zase černý a šedý. Dále tam je pracovna od jeho otce a otcův pokoj do těchto pokojů nesmím vkročit. ,,Elle musím si odskočit, počkej na mě v pokoji." ,, Dobře." Odejde.

Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat