49. kapitola

838 35 2
                                    

29. listopadu (sobota), 8:03

TRAY:

Celý zpocený se probudím, měl jsem tak strašně zlý sen. Nechci na něho myslet, většinou si své sny nepamatuju, ale tenhle sen si pamatuju dost dobře, každý jeho detail. Přeběhne mi mráz po celém těle. Musím do sprchy. Z postele vstanu příliš prudce, až se mi z toho zatočí v hlavě. Bolestně zasténám. Jsem příšerně unavený. Nastražím uši, ale nic a nikoho neslyším, asi ještě spí. Vezmu si čisté oblečení už tentokrát ze skříně a zamířím do „své" koupelny.

8:38

KIRA:

Když se probudím v pohodlné posteli a přikrytá peřinou, která voní po Darrovi. Donutí mě to se k té peřině přitulit, nadechnout se jeho vůně. Musím mu to říct, jinak brzo zešílím. Rychle se odtáhnu od jeho peřiny, kterou jsem stále svírala v rukou. Přetočím se na záda. Zády ke mně stále spí Darren. Takhle bych se chtěla probouzet každé ráno a ještě takovou třešničkou na dortu by bylo, kdyby se ke mně tenhle kluk tulil, cítit jeho teplo přitisknuté na svých zádech, tlak jeho dlaně na svém boku, cítit jeho dech ne svém krku. Sleduju ho, je sice zády ke mně, ale i tak se je na co dívat.

Takhle to ještě chvílí pokračuje, ale musím vstávat. Opatrně vstanu, abych ho nevzbudila, i když si myslím, že má hluboký spánek, ale pro jistotu. Sednu si, jen co se mé bosé chodidla dotknou studené podlahy, začne mi chybět teplo Darrovy postele a nejradši bych se zpátky zavrtala do jeho peřin, které voní po něm a jeho vlkovi. Zatřesu s hlavou a už vážně vstanu z postele. Mám na sobě jen své tričko a kalhotky, džíny jsou poskládané vedle nočního stolku, sundala jsem si je večer, když jsem šla na záchod. Natáhnu si na sebe své džíny. Chtěla bych se převléknout do legín, ale ty mám asi v pokoji pro hosty, který teď obývá Trayson. V duchu si povzdechnu, ještě jednou se otočím, abych viděla spícího Darra z profilu, je sexy i když spí. Tak moc ho toužím políbit, tak zatraceně moc. Radši odvrátím pohled a potichu otevřu dveře.

Když se ocitnu na známé chodbičce, bosky přejdu ke dveřím teď už Trayova pokoje a zaklepu, doufám, že už nebude spát. „Jo." Pustí mě Tray dovnitř.

Sotva mě zahlédne, povytáhne obočí a mírně se zamračí.

TRAY:

Co tu dělá Kira? Navíc jsem zaslechl, jak někdo vylézá z Darrova pokoje. Ona byla v Darrovým pokoji? Darren podvádí Elleth? Ne to by neudělal. Nevěřím tomu. Ale co by tu jinak dělala? Přece by se s ní Darren nevyspal ne?

KIRA:

„Můžu se tě zeptat, co tu děláš?" Zeptá se mě Tray a probodne mě pohledem.

„Po tréninku jsem usnula dole na sedačce a Darren mě přenesl do své postele." Řeknu mu pravdu, nemám důvod mu lhát.

„Jo? A cos tam jako dělala?" Pokračuje Tray ve výzvědách. Co mu je? Proč se mě ptá na takové dotazy?

„Spala jsem Trayi. Nic se nedělo, jestli si myslíš, že bych se vyspala se zadaným klukem, tak to jsi pěkně na omylu. Vím, že má Ellie." Odbydu ho.

Trayovi zamračený výraz z tváře nezmizí. Ať mi nevěří, je mi to fakt jedno.

„Vysvětlíš mi, co chceš u mě v pokoji?"

„Jdu si tu jen pro své věci." Odpovím mu jednoduše a otevřu druhou skříň v pokoji blíž ke dveřím. Nechala jsem si tu pár triček, legín a nějaké spodní prádlo, na to kdybych tu u Darra zase přespala, tak ať se můžu převléct, ještě si to zamířím do koupelny, kde si vezmu svůj sprcháč a zubní kartáček s pastou. Půjdu se osprchovat do koupelny dolů.

Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat