9. kapitola

2K 93 5
                                    

Pohled Ellie:
Jdu k jeho pokoji. Hned jak vejdu do dveří se podívám na postel.

On ten tablet schoval? Popojdu blíž k jeho posteli. Ne neschoval ho jenom na něho hodil polštář. Pousměji se.

Sednu si na jeho postel a tablet si dám před sebe. A nějak ho zapnu. Objeví se mi tam rozdělaný obrázek, je ale přiblížený tak ho oddálím a uvidím sebe. Pane bože. To je nádherné. Zadržuju slzy štěstí.

Za prvé Darren nádherně kreslí a za druhé nakreslil mě. Tahle malba mě, není jediná je jich tam spousta. A taky tu má hodně maleb vlků a draků.

,,Ehm...Ellie?" Sakra zní naštvaně. ,,Ano... moc se omlouvám, já.... jenom jsem...." Vykoktám. ,,No vidím, proč mi koukáš do tabletu?" Já nevím, co říct. Proč já do toho tabletu vůbec lezla? ,,Darre...omlouvám se. Prosím nezlob se na mě. Ty obrazy jsou nádherné." Pousměji se.

Jsem fakt vlezlá kamarádka. Nic na to neodpoví jenom mi tablet vytrhne z ruky a schová ho do skříňky u stolu. Zvednu se a jdu k němu. ,,Darry... promiň." Zašeptám mu do ucha.

Pohled Darrena:
,,Co jsi tam viděla?" Nejsem naštvaný jenom mi je děsně trapně. ,,Nic moc." Vím, že lže, protože se jí rozbuší srdce. Vždycky když někdo lže se mu změní rytmus srdce. Tak vlkodlaci poznají, že někdo lže a navíc Ellie lhát neumí. ,,Prosím nelži mi."

Pohled Ellie:
Jak ksakru ví, že lžu? ,,Viděla jsem....malby sebe, vlků a draků. A to je všechno." ,, A to je všechno? Viděla jsi všechno, co jsem tam doteď nakreslil." Zní fakt ztrápeně a zároveň i naštvaně. ,,Darry...já se omlouvám. Nezlob se na mě prosím." ,,Nejsem naštvaný, jenom mi je děsně trapně."

Pohled Darrena:
Stojím zády k ní a koukám do zdi, Ellie mi dá ruce kolem pasu a svoji hlavu si položí na mé pravé rameno. „Nemusíš se vůbec cítit trapně. Kreslíš nádherně, ale nechápu proč jsi nakreslil mě?" Neotočím se a ani na to nic neodpovím.  ,,Darrene..." Zkouší to znovu ,,Darene..." Stále se neotočím  ,,Darre..." Dobře, tak já se teda otočím, protože Ellie zní čím dál tím zoufaleji. ,,Co je Elle?" Skočí mi kolem krku a políbí mě. Pak se zničehonic odtáhne a zrudne. ,,Promiň nechtěla jsem...." Zbytek už jí nenechám dopovědět, protože přitisknu své rty k jejím, mírně pootevřu rty a políbím jí. Ovine mi paže kolem krku. Líbám jí a do toho polibku, dám všechno co k ní cítím. Nechci, aby tenhle polibek někdy skončil  Vnímám jenom její rty, bušení jejího srdce. Takhle se líbáme asi dvě minuty, pak se už ale musíme nadechnout. Miluju jí tak neskutečně moc.

Začnou mi svítit oči touhou. A do prdele.

Pohled Ellie:
Než se stihnu vzpamatovat, Darren odchází pryč z pokoje. ,,Darrene...." Vyhrknu. ,,Nechoď nikam." Běžím za ním, ale zavře mi dveře koupelny před nosem. ,,Darrene, otevři prosím. Já nechtěla jsem. Co jsem udělala špatně?"

Pohled Darrena:
Musel jsem odejít, i když mi to lámalo srdce. Nechtěl jsem ji ublížit, nevím jak by můj vlk zareagoval. Ellie zní zoufale. Je mi jí líto. ,,Darrene... Prosím otevři ty pitomé dveře nebo odcházím."

A do prdele. Podívám se do zrcadla a vidím, že mi stále svítí oči. Nechci, aby odešla. ,,Do prdele." Zakleju. ,,Darry..." Ona brečí. Pane bože. Otevřu jí dveře s kapucí na hlavě a se skloněnou hlavou.

Pohled Ellie:
Ani nevím, kdy mi do očí vyhrkly slzy. Ale cítím, jak mi stékají po tvářích. Otevře dveře, ale má na hlavě kapuci a zase má skloněnou hlavu, jak tehdy v naší třídě. ,,Udělala jsem něco špatně? Nelíbilo se ti to? Nebo...já nevím, proč jsi odešel pryč a zamknul mi dveře před nosem?" Povím zdrceně.

Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat