29. kapitola

1.2K 60 2
                                    

ELLIE:

Dorazíme k Darrovi domů, v předsíní se vyzuju. V obýváku na gauči sedí pan Blake a dívá se na něco v televizi. „Dobrý den." Pozdravím ho stydlivě. „Ahoj Ellie." Vypadá to, že tady nějak moc nezacláním. „Ellie? Půjdeme nahoru." Pošeptá mi Darren do ucha, stojím k němu zády, trošku jsem sebou cukla, protože jsem se lekla. „Promiň, nechtěl jsem." „To nic. Půjdeme." Vezme mě za ruku a až u sebe v pokoji mě pustí. Sednu si na jeho postel a svou kytaru si dám na klín. „Jakou písničku budeš zpívat na vystoupení?" Zeptá se mě Darry. Pokrčím rameny. „Ty nemáš vybranou písničku?" Vyhrkne. „Měla jsem jí vybranou, ale k mému hlasu se vůbec nehodila." Zasténám. Poslouchala jsem spousty písniček a snažila se najít nějakou, která by se k mé osobnosti hodila, ale žádná mě nějak moc neoslovila. Darren si povzdechne. „Zkus něco zahrát." Mám trochu trému, je to osm let, kdy jsem naposledy před někým hrála. „Mám jít pryč?" Zavrtím hlavou. Naladím si kytaru a zahraju na ní první melodii, která mi přijde na mysl a to je It must have been love. 

Když skončím se zpěvem, Darren se na mě překvapeně dívá. „Byl to děs že?" Optám se ho. „Děs?! Máš nádherný hlas." Zrudnu no bezva. „Děkuju Darry." Zajde si pro svou kytaru a sedne si s ní ke mně. „Chceš zpívat tuhle písničku?" „Ano." Tuhle písničku jsem si dneska několikrát zpívala v duchu. Jsem plně rozhodnutá. „Dobře teď trochu kritiky." Usměje se a odmlčí se. Pobídnu ho, aby pokračoval. „Na kytaře ti to dost často ujelo o strunu níž." Přikývnu, vím o tom, hlavně se mi pletou akordy, když jsem jako malá hrávala na kytaru, tak se mi to taky párkrát stávalo. „Vím o tom, pletou se mi akordy." Posmutním. „Hele na to, že si na kytaru nehrála osm let, ti to šlo výborně, ale doladíme to." Obejme mě pravou rukou kolem ramen a políbí mě na levý spánek. „Zahraju vždycky úsek té skladby a ty to po mě zopakuješ." Přikývnu. 

LUCAS (CAM):

Sarah mi napsala, že už je tady. „Jayi? Půjdu už ven." Sdělím mu. 

JASON:

Nechci ho nikam pouštět, ale nic s tím neudělám. „Dobře." Řeknu. Cammy se zvedne z pohovky a odejde. 

LUCAS (CAM):

Vlezu do auta k Sarah, na sobě mám jen Darrenovo černé triko a tepláky, obul jsem si své modročerné tenisky. „Tak o čem si se mnou chtěl mluvit?" Pobídne mě. „Víš...měli bychom se nejspíš rozejít." Povím přiškrceně. „Co? Ty někoho máš?" Vyjekne. „Nemám. Jenom prostě potřebuju pauzu." Zatím nikoho nemám. Zuří tak až u toho málem funí, otočí se na mě a vlepí mi facku. Nic to se mnou neudělá, to jí asi vytočí, ještě víc protože mi dá další. „Vypadni z mého auta! A hned! Nesnáším tě ty hajzle!" Vykřikne. Netušil jsem, že se takhle moc naštve. Myslel jsem si, že se mi uleví, ale necítím se o moc líp. Sotva vylezu z jejího auta, Sarah nastartuje a šlápne na plyn. 

Když se ocitnu zpátky v předsíní, všimnu si černých conversek na zemi. Uslyším ze seshora hraní na kytaru a zpěv. Páni...to je Ellie? Nemůžu uvěřit, že je tady. Vyjdu schody a postavím se za dveře do Darrova pokoje. Chtěl bych jí vidět. 

Jak Ellie skončí se zpíváním, tak se zaposlouchám do konverzace Darrena a Ellie. „Byl to děs že?" Poví Ellie. Děs?! Zpívala dokonale. „Děs?! Máš nádherný hlas." Odpoví jí na to Darren. Počkám, až spolu ti dva domluví a zaklepu. „Ano." Ozve se Darren. Vejdu dovnitř, Ellie na mě vykulí oči údivem. „Lucasi?!" Vyjekne. „Pane Bože. Co...co tady děláš?" Zakoktá se. Položí kytaru na postel a dojde ke mně. „Ahoj Ellie." Usměju se. „Jsem tak ráda, že jsi v pořádku. Kluci mi jen řekli, že jsi proměněný a zažíváš proměny. Nevěděla jsem, že jsi tady." Zpozorním. Ellie ví o mě a vlkodlacích? „No...jsem tady, protože bych se asi nemohl proměňovat před rodiči u sebe doma." Zasměju se. „To je jasné..." Odmlčí se. „Dobře, změníme téma, když už jsi tady, jaké to bylo?" Zeptá se nejistě. „Zpíváš nádherně." Nijak to nerozebírám. „Děkuju." Zrudne rozpaky. „Kritiku nemám, ale možná že bych ti mohl poradit se zpěvem." Na kytaru moc hrát neumím, učil mě na ní asi tak pět měsíců můj kamarád na základce. Rád jí poradím, pokud teda moje rady bude chtít vůbec slyšet. „Dobře." Řekne nadšeně. „Lucasi? Jestli chceš, můžeš tu zůstat." Nabídne mi Darren. Pokrčím rameny a sednu si k nim na postel. „Fajn, tak já začnu hrát a Ellie ty to zopakuješ." Ellie na to příkyvne. 

Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat