Pohled Darrena:
Ellie mě doučovala asi hodinu, určitě si o mně myslí, že jsem úplný idiot.Teď jdeme z knihovny se někam projít a pak ji doprovodím domů, nechci aby se ji zase něco stalo.
,,Co si pamatuješ z toho dne, kdy tě přepadli?" Opatrně se ji zeptám, abych zjistil jestli mě nezahlédla během mé proměny. ,,Jak ses to sakra dozvěděl? " Vykřikne. ,,Můj otec, pracuje u policie. Je to detektiv Dylan Blake. Ty a tvůj otec jste s ním mluvili den potom, co se ti to stalo." ,,Nevím jestli o tom chci mluvit. Nemám víc co bych k tomu řekla. Všechno jsem řekla už tvému otci." Do prdele, potřebuju vědět jestli si na mého vlka pamatuje. ,,Takže já mluvila s tvým otcem, to je neuvěřitelné." Vypadá to, že jsem ji naštval. ,,Proč se mě na to vůbec ptáš? Otec ti určitě všechno řekl ne?" ,,Otec nic moc neřekl." Zalžu. ,,Jo jasně..." ,,A jak ses to teda prosím tě dozvěděl?" No do háje, ta toho vyzpovídaní nenechá, ve výslechu je lepší než otec. Chvíli se na ni dívám a přemýšlím, co odpovědět. ,,Promiň, nechtěl jsem se tě nějak dotknout nebo tak." Omluvím se ji. ,,Hlavní je, že jsi v pořádku." ,, Řeknu to takhle, něco se tam stalo, ale já sama nevím co. A kdybych ti to řekla myslel by sis, že jsem zešílela." Uchechtnu se a znervózním.
,,No tak už jsme tady. Tak já asi půjdu." Překvapeně se na mě podívá, ale mou poznámku, že už jsme tady. Aniž bych měl vědět kde bydlí, asi přešla, rozloučíme se a já zmizím dřív než stačí otevřít branku.
Pohled Ellie:
Otočím se, abych mohla za sebou zavřít branku, ale Darren už tam není.Odemknu si vchodové dveře a vejdu dovnitř. ,,Ahoj tati, jsem doma, půjdu se nahoru učit." Vím, že taťka je dneska doma, protože měl volno. ,,Ahoj Ellis, přišla si sama?" ,,Ne doprovodil mně kamarád." Stydlivě odpovím.
Vyjdu schody nahoru, nachystám si věci na zítra a u toho se mi vrátí myšlenka na to, jak Darren řekl Už jsme tady. Jak se dozvěděl, kde bydlím. Na to se ho zítra musím zeptat.
Annie
ČTEŠ
Alfa vlk [DOKONČENO]
WerewolfÚtržek z knihy: Vlk se stále přibližuje, až je úplně u mě. ,,Prosím neubližuj mi." Vlk zakňučí, beru to tak, že mi asi nemá v plánu ublížit, protože kdy naposled napadl vlk člověka. Tenhle příběh obsahuje více hlavních postav: LUCAS (CAMMY, CAM)...