53. kapitola

796 37 2
                                    

29. listopadu (sobota), 20:19

TRAY:

Chtěl jsem je poslouchat, ale rozmyslel jsem si to. Navíc kdybych je odposlouchával někde za rohem, tak by mě Darren určitě zahlídl, až by vycházel z mého pokoje. Tak jsem tedy sešel dolů ze schodů. Na sedačce v obýváku spí Oliv natisknutá na Tonnyho a Erin natisknutá k Andrewovi, ke kterému je přitulená Sophie. Hned jak jsme přišli domů, tak nám Lucas pověděl, že Elleth napadl plán odvézt Emily a Sophie k Emiliině tetě, hned pro ně jel Andrew s otcem Emily Michaelem. Tonny a Andrew teď mají taky co dělat, aby neusnuli. Dylan si povídá s mamkou, mluví spolu o té dnešní bitvě. Dylan a nějací další dospělí chlapi půjdou uklidit tu spoušť na mýtinu, nemůžeme to tam všechno jen tak nechat. Bylo zabito hodně vlkodlaků.

Lucas, Jay, Jessie a Caleb jsou venku na terase. Vyrazím za nimi, mamka se na mě usměje. Oplatím jí úsměv a vyjdu na čerstvý vzduch. „Čaute, co řešíte v debatním kroužku?" Pozdravím je.

Kývnou mi na pozdrav.

„Trayi, nevšiml sis na Nicholasovi něčeho divného? Víš, jak jsme bojovali spolu?" Zeptá se mě Caleb.

Přikývnu.

„Nicholas se rozzuřil, když jsi zabil takovou tu světlovlasou ženskou, co stála za ním. Myslíme si, že to byla ta jeho milenka." Poví Caleb.

Zamyslím se, asi má pravdu, Nicholas se vážně rozzuřil a šel po mé matce, ale Elleth ji zachránila.

„Jo asi máš pravdu, zabil jsem jeho milenku..." Špitnu. Zabil jsem ženu, kterou můj otec asi měl rád, nebo aspoň k ní choval nějaké city. Díky mě Nicholas zaútočil na mamku. Díky mě mohla takhle přijít o život a díky mě je teď Elleth proměněná, protože mojí mamku zachránila.

„Trayi, nic si z toho nedělej. Dneska každý z nás někoho zabil anebo aspoň někoho hodně zranil." Drcne do mě Lucas ramenem.

Věnuju mu falešný veselý úsměv. „Kde je Blue?" Zeptám se jich.

„Před chvílí tu byla." Začne se Jay rozhlížet a Jess s ním.

„Blue." Zavolám.

Ellethino štěně vykoukne zpoza keře.

„Pojď ke mně."

Blue mě poslechne a doběhne ke mně, zvednu si ji do náruče. Blue je úžasná. Zamiloval jsem si, hned jak ji nám Elleth ve středu po soutěži poslala vyfocenou na WhatsApp.

„Trayi? Chápu, že je Blue dokonalá, ale nemusíš se na ni dívat tak zamilovaně." Uchechtne se Lucas.

Usměju se na Blue a ona mi oblízne ucho.

„Jste tak roztomilí." Rozplývá se nade mnou a Blue Jessie.

„Hele, nejsou tak roztomilí jako já s Cammym."

Lucas obrátí oči v sloup, Jay dělá, že si toho nevšiml a políbí ho.

„Kluci, nechte si to na později, jo?" Řekneme upjatě s Calebem naráz.

„Půjdu, protože jste nemožní." Zazubím se na všechny čtyři.

„Jasně, však si jdi, aspoň tě můžeme pomlouvat." Zasměje se Jay.

Lucas se na mě podívá s omluvným výrazem.

Dojde ke mně, když jsem už úplně u dveří. „Jsi v pořádku?" Zeptá se mě.

„Jsem, proč bych nebyl?" Pokrčím rameny.

„Kdyby sis chtěl promluvit, jsem tu pro tebe Trayi a vždycky budu." Poplácá mě Lucas přátelsky po zádech.

Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat