ELLIE:
Zazvoní na třetí hodinu. Sakra my teď máme děják, měli jsme s Darrem udělat prezentaci. Sednu si na své místo. Na dějepis se stěhujeme jenom v pátky, jinak v úterky jsme v naší třídě. „Darry?" Otočí se na mě. „Ano?" „Poslal si tu prezentaci Taylorce?" Zeptám se. „Jo, poslal jsem jí to na mail." Oddychnu si, tak to se mi ulevilo, nechtěla bych dostat pětku. „Dobrý den studenti." Do třídy vejde Taylorová, všichni utichnou a postaví se. „Posaďte se." Sdělí nám. „Elleth, Darrene? Děkuji za zaslání prezentace, máte oba za jedna. Bohužel jí nebudete moct prezentovat, protože toho dneska musíme hodně stihnout." Znovu si oddychnu. Díky Bohu.
Skončí zdlouhavá hodina a zazvoní na pěti minutovou přestávku. „Elleth Clarksonová?" Zavolá na mě ode dveří nějaká malá brunetka. Zvednu se ze židle a jdu k ní. „Jo?" „Máš jít za zástupkyní, je u sebe v kanclu." Oznámí mi stydlivě. Stalo se snad něco? Nebo jsem něco udělala? Vyjdu ze třídy a dojdu ke dveřím zástupkyně ředitele. Zaklepu. „Dále." Ozve se za dveřmi a já otevřu. „Dobrý den paní zástupkyně, chtěla jste se mnou mluvit?" Rukou mi naznačí, abych se posadila na židli naproti jejího stolu. „Hudební soutěž se přesouvá na příští středu." Ale proč? No tak teď už jsem úplně v prdeli. Na příští středu?! Mám týden na to, ať si nacvičím vystoupení. Vyjeveně se na dívám. „Aha...no a víte, proč to přesunuli?" Zajímá mě, co odpoví. Nechápu, proč by to přesouvali? Soutěž měla být čtvrtého prosince a místo toho je příští týden v listopadu. „O vysoké umělecké školy je velký zájem, hlásí se na ně mnoho studentů, tak nás poprosili, jestli by se ta soutěž nedala přesunout na dřívější termín. Všem, kteří v soutěži budou vystupovat, jsem to stihla oznámit už včera, ale vás jsem nezastihla." Zazvoní na hodinu. „Už můžete jít." „Dobře děkuji, na shledanou." S těmito slovy se postavím a odejdu ke dveřím. „Na shledanou."
Zbledlá se posadím zpátky do své lavice. „Ellie? Co po tobě chtěla?" Starostlivě se mě zeptá Darry. „Soutěž se přesouvá na příští středu." Povím ztrápeně. „No a, vždyť to máš jedno." Ozve se za mnou. Otočím se na Traysona s vražedným pohledem. „Ty buď radši zticha." Řeknu rozčíleně. On se na mě culí?! Radši se otočím zpátky a dívám se na zeď před sebou. Jsem prostě totálně v háji. „Darre, máš dneska čas?" Zašeptám. V duchu se modlím, aby ten čas měl. „Jo mám. Chceš doučovat na tu kytaru?" Podívám se Darrovi do tmavě zelených očí a přikývnu. „Nevadilo by ti, kdybych pro tebe přijel a vyzvedl tě tak o půl čtvrté?" Oznámí mi. „Spíše ve čtyři a pojedeme k tobě, stejně nemůžeme být u mě, protože mamka bude po noční spát. Vezmu si sebou svou kytaru. Děkuju Darry." Odsouhlasím.
LUCAS (CAM):
Otevřu oči, tak děsně moc mě bolí tělo. „Ahoj Cammy." Šeptne mi do ucha Jay. Usměju se. „Ahoj, nevíš, kolik je hodin?" Podívá se na mobil, který měl po celou dobu položený vedle sebe. „Za chvíli bude tři čtvrtě na jednu." Protáhnu se a položím si hlavu z Jayovy hrudi na polštář. Nechce se mi vůbec vstávat. „Kdy si zažil první proměnu ty?" Zeptám se ho. „V říjnu to byl rok. Proč se mě na to ptáš?" Zasměje se. „Jen tak." Potřebuju věci ze školy a opravdu se mi pro ně nechce jít domů. Dost se mi tady líbí, hlavně se mi líbí to, že je tu se mnou Jay. Nikdo mě tady neprudí, neřve na mě, mám tu klid. „Jayi?" „Copak Cammy?" Tak moc se mi líbí, když mě osloví Cammy. „Mohl bys mi dát číslo na Darrena, potřebuju, aby mi vyzvedl věci ze školy." Odemkne svůj mobil a podá mi můj. Mám na něm čtyři nepřijaté hovory od Sarah. Povzdechnu si. „Několikrát to tu zvonilo, zase ti volala ta tvá žárlivka." Uchechtne se Jay, ještě že jsem měl vypnutý zvuk. Nadiktuje mi číslo od Darra. Teď mají ve škole poslední hodinu, tak snad si to přečte. Ahoj Darre, to jsem já Lucas, mohl bys mi prosím vyzvednout batoh ze skříňky. Od Darrena mi přijde zpráva minutu potom, co se zpráva odešle.
ČTEŠ
Alfa vlk [DOKONČENO]
WerewolfÚtržek z knihy: Vlk se stále přibližuje, až je úplně u mě. ,,Prosím neubližuj mi." Vlk zakňučí, beru to tak, že mi asi nemá v plánu ublížit, protože kdy naposled napadl vlk člověka. Tenhle příběh obsahuje více hlavních postav: LUCAS (CAMMY, CAM)...