O týden později
Sebastien mi celý týden volal, ale já mu neodpovídala, neměla jsem se s ním o čem bavit. Přece mě nechal samotnou se třemi muži, kteří mi fyzicky ublížili a málem mě znásilnili.Takhle se přece nezachová kamarád no ne? Ještě že se tam objevil ten vlk nebo pes. Upřímně sama nevím, co to bylo.
Do školy mě zavezl taťka a ze školy musím už jet potom sama, rodiče mi řekli, že mám s někým jet, určitě má někdo stejnou cestu domů jako já. Nechci už nikdy jet sama, protože se bojím, že bych na ně narazila znova a to bych byla už úplně bezbranná. Pochybuji, že by se vlk objevil znovu a opět mě zachránil.
Dneska máme nultou hodinu tělocvik. Na tělocvik dneska máme učitele Daltona, jinak na tělocvik máme učitelku Reedovou. Učitel Dalton, je muž kolem padesátky, menší postavy s krátkými prošedivělými vlasy.
Zajdu si dát věci do šatny, holky se už mezitím převlíkly na hodinu tělocviku. Dám si věci na lavičku, převlíknu se, udělám si cop a jdu do tělocvičny.
Můj první tělocvik od toho incidentu v uličce a zrovna ho máme spojený s klukama. Vejdu do místnosti, všichni už tam jsou, všichni až na toho nového kluka Darrena.
Někdo mi poklepe na rameno a já nadskočím leknutím, otočím se na Darrena. ,,Budeš v těch dveřích stát dlouho nebo se hneš?" Nervózně se zasměju a poposunu se od dveří, aby mohl se svými širokými rameny projít. Projde kolem a já si až teď všimnu, jak je vysoký skoro metr osmdesát čtyři.
Hodina tělocviku uběhla celkem rychle, hned po tom co jsem se dostala do týmu s tím nejvíce soutěživým kapitánem. Nevěděla jsem, že Darrena tak moc baví tělák a ani, že vždy když se na mě podívá těma smaragdovýma očima, které už jsem někde viděla...z toho zvláštního pohledu který mě táhne k sobě, se mi sevře srdce.
Pohled Darrena:
Dneska mám fakt debilní náladu. Do našeho zapadlého města, vpadla jiná smečka.Otec je nervózní a protivný. On je sice protivný pořád, ale nikdy ne tak moc. Mám z něho upřímně celkem strach. Vím, že by mi nikdy neublížil, teda aspoň v to doufám. Nikdy na mě nevztáhl ruku.
Když jsem zachránil tu novou holku, se kterou sedím. Seřval mě za to, že jsme neměl kvůli pitomé holky riskovat, že mě spatří během mé proměny. Nemohl jsem jen tak odejít, když jsem uslyšel jak volá o pomoc a ten její hlas plný strachu.
Jeden z té cizí smečky je můj nevlastní bratr Trayson, díky němu nás matka opustila a zůstala s Trayovým otcem Nicholasem. Můj otec mojí matku moc miloval, byla to pro něj velká rána. Myslím si, že ji stále miluje. Je to osm let, co jsem naposledy viděl Traysona s jeho otcem a teď se tu jen tak ukážou a nastěhujou se?
Ani si nevšimnu, že už uběhla hodina matiky, podívám se na tabuli, která je celá popsaná funkcemi?! A sakra.
Pohled Ellie:
V matice jsme probírali funkce a Darren vypadal jako by vůbec nevnímal učitelku Travisovou, koukal na tabuli, ale nenapsal si vůbec nic do sešitu. Na posledy se takhle choval, když jsem se ho zeptala na jeho matku. Doufám, že se nic nestalo.,,Darrene... špitnu. ,,už zvonilo a je konec vyučování. Jsi v pořádku?" Darren se zvedne a zabalí si věci do batohu, vyndá telefon ze zadní kapsy džín, podívá se na něho a sykne.
Otočí se na mě ,,Nic mi není, jenom jsem se zamyslel. Mohl bych si vyfotit zápis z matiky prosím?" Chci se zeptat proč ho chce, podívám se směrem k tabuli, na které už není vůbec nic z hodiny. ,,Jo jasně můžeš." Vykoktám ze sebe.
Nevím co to se mnou je? Proč nemůžu znít normálně, když s ním mluvím? ,, Díky, nemáš dneska čas? Nedával jsem pozor a potřeboval bych doučit ty funkce?" On se mě právě zeptal, abych ho doučovala? Panebože. ,,Ráda bych ti pomohla, ale mám ještě hodinu zpěvu." Odpovím zklamaně. ,,Aha, no tak já tu na tebe počkám, budu na sedačce u automatů." Zrudnu ,,Dobře tak se uvidíme, zatím."
Vyběhnu ze třídy a dojdu na záchodky, kde za sebou zavřu dveře. Opláchnu si obličej vodou a podívám se do svého odrazu v zrcadle. Co se to právě teď stalo? Počkat, počkat Darren na mě počká ve škole, abych ho mohla doučovat!? To jako vážně?
Ahoj moc se omlouvám, že dlouho nevyšla žádná další kapitola. Knihu nemám předepsanou. Moc děkuji za všechny hvězdičky a shlédnutí, moc si toho vážím.♥️
ČTEŠ
Alfa vlk [DOKONČENO]
WerewolfÚtržek z knihy: Vlk se stále přibližuje, až je úplně u mě. ,,Prosím neubližuj mi." Vlk zakňučí, beru to tak, že mi asi nemá v plánu ublížit, protože kdy naposled napadl vlk člověka. Tenhle příběh obsahuje více hlavních postav: LUCAS (CAMMY, CAM)...