23. kapitola

1.5K 65 0
                                    

TRAYSON:

Hned jak Lucas vyšel z koupelny, si sednul na rozloženou pohovku, kterou jsme rozložili, mezitím co byl v koupelny.  Na celou sedačku, by se vlezlo pět lidí a stejně by tam měli spoustu prostorů. V zadní kapse džínů mi zazvoní mobil. Kluci se na mě otočí, vyndám z kapsy telefon, na jeho displeji svítí OTEC. A do prdele. Zblednu a zrychlí se mi tlukot srdce. „Kluci tohle musím vzít." Odejdu do místnosti vedle. „TRAYSONE!" Zařve na mě otec z mobilu. Co jsem zase udělal? Klepou se mi ruce. To nebude dobré. „Otče co se stalo?" Jsem strachy bez sebe, vždycky když na mě takhle otec zařve, tak jsem udělal něco, co se mu nelíbí. „Proč není Lucas do hajzlu mrtvý? Jasně jsem ti řekl, že ho máš zabít a ne kurva proměnit! Čemu si kurva nerozuměl? Nehodlám mít dalšího debila ve své smečce." Jak dalšího debila? Dělám vždy to, co mi řekne, ale v životě bych nikoho nezabil, nejsem monstrum. A jak se vůbec o Lucasovi dozvěděl? „Traysone! Okamžitě odpověz!" Nesnáším ho. Mám chuť se ho zeptat, jak o Lucasovi ví, ale neudělám to. „Nevím, jak to mohl přežít, ale prostě se to stalo." „Jo ono se to prostě jen tak stalo samo viď? Jsi tak neschopný, proč jsi neudělal to, co jsem ti kurva řekl? Jsi mi naprosto k ničemu." Do oči mi vyhrknou slzy. Ne to mi nemohl říct, určitě jsem se přeslechl. „Omlouvám se, ale já vážně nemůžu za to, že to přežil." „Vrátím se domů až v neděli, tak si to s tebou vyřídím. Musím tu ještě něco dořešit." Típne to dřív, než stihnu cokoliv říct. Co tam musí dořešit? Svojí milenku? 

„Trayi?" Vím, že Darren stojí za mnou, ale neotočím se. „Trayi...to co Nicholas řekl, není pravda." Aha...já si totiž myslím, že to pravda je. Jsem debil a jsem naprosto k ničemu. „Trayi?" Stále na to nijak nezareaguju. „Brácha do prdele můžeš prosím tě něco říct." Darren mě právě teď oslovil Brácho? Otřu si rukou oči a otočím se. „Jsi v pohodě?" Zní dost ustaraně. „Jo jsem, jenom jsem z toho hovoru dost v šoku." Vydechnu. „Trayi myslel jsem to vážně to, co jsem řekl, Nicholas neříkal pravdu. Zachránil si Lucase, bez tebe by nepřežil, takže ho neposlouchej, on je prostě..." „Zpropadený, egoistický hajzl." Dokončím větu za něj. „Přesně." Zasmějeme se. „Takže se vrátíš za náma, anebo tu budeš stát a koukat do blba." Pokrčím rameny, ale nakonec přikývnu. „Stejně si myslím, že bys nahoru jít nechtěl." Uchechtne se. „Darrene na co to proboha zase myslíš?" Řekne Jay znechuceně. „Já na nic nemyslím, nevím, kdo je tady ten zvrhlej." Stále jsem překvapený z toho, že mě Darren oslovil brácho. „Jste nemožní a navíc úchylní. Myslím si, že si jenom povídají." Řekne Lucas. „Jo jen si povídají, nechápu, na co zase myslíš Jayi." Odpoví Lucasovi Darren. 

LUCAS (CAM):

„Víte, co necháme téhle úchylné konverzace o mé mámě a Dylanovi. Je to fakt nechutné, že Darre?" Otočí se Trayson na Darrena. „Jo Tray má pravdu, je to fakt nechutné." Přisvědčí Darren. „A teď už vážně co budeme dělat?" Zeptám se jich. „No...to kdybych věděl." Odpoví mi prvně Jay. „Můžeme zapnout telku." Navrhne Trayson. To je sice pravda, ale stejně v ní hrát nic nebude. Darren se zvedne a dojde pro ovladač. „Zapneme něco na Netflixu ne?" Pokrčím rameny a Trayson s Jayem přikývnou. „Zapni tam Lucifera." Prohlásí Jay. Musím se přiznat, že jsem ten seriál v životě neviděl a asi jsem jediný z nás čtyř. „Kluci já jsem neviděl ani jeden díl." Zamumlám. „Ty zrádce. Co si to dovoluješ?" Žďuchne mi Tray do ramene. „V pohodě stejně tam zapnu první díl." Oznámí Darren. 

Tak se díváme na Lucifera. Někomu z nás v půlce druhého dílu, přijde esemeska. „To byl můj." Poví Darren a nahne se pro mobil. „Má někdo z nás zajít nahoru pro pizzy. Zajdu tam." 

TRAYSON:

„Ne počkej Darre, zajdu tam já, stejně se na něco potřebuju zeptat Dylana." Zastavím Darrena, ještě dřív než se zvedne z pohovky. Přikývne. 

Alfa vlk [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat