Merhabalar sevgili okuyucularım,biliyorum hikâye bölümü sandınız ama şu an çok daha önemli bir durum var.Biraz uzun olabilir ama.Lütfen okumadan geçmeyin.
https://youtu.be/52EFVxbc3Xs
Bu videoyu lütfen izleyin!(Yüksek ihtimal buradan açılmayacak.Yoruma koyacağım videonun linkini.)(Yorumlarda da açılmıyor maalesef.Benim hesabımdaki son duyurudan bulabilirsiniz linki.)
İzmir'in Tire ilçesinde yaşayan Halide ve Ali Sındıraç'ın 2 çocuğundan biri olan 1,5 yaşındaki Mehmet Ayaz Sındıraç'a 15 aylık iken Spinal Musküler Atrofi (SMA) Tip 2 tanısı koyuldu.
O günden bu yana çocuklarının iyileşmesi için çaba gösteren Sındıraç Ailesi,tedavi için gerekli olan parayı denkleştiremiyor.Tedavinin 2 yaşına kadar uygulanması gerektiğini söyleyen Sındıraç Ailesi,şimdi başlattıkları bağış kampanyasına destek bekliyor.
Nasıl yardımcı olabiliriz???
Youtube'daki bu videoyu izleyip like atabiliriz.1 milyon izlenmeye ulaşması lazım.Kanala abone olup bu yazıyı yaymaya çalışalım.Onun yerinde biz de olabilirdik,lütfen okuyun.Allah şifa versin.Hadi,bir kardeşimizin hayata tutunmasına yardımcı olalım,elimizden gelen her şeyi yapalım lütfen.
Arkadaşlar bu arada SMA hastası bebeklere bu tedavi 2 yaşını geçtikten sonra uygulanmıyor.Çünkü 2 yaşını geçmiş bebeklerde dozun çok fazla uygulanması gerekiyor.Bu da yan etkilere sebep olabiliyor.Bu yüzden 2 yaşını geçmiş çocuklarda bu tedavinin uygulanmasına izin verilmiyor.Bu yüzden Ayaz 2 yaşını doldurmadan bu paranın toplanabilmesi (Sadece 5 ayı kaldı.) ve tedavinin uygulanabilmesi gerekiyor.Videoyu ben izledim.12 dakika civarıydı.Bazı insanlar 12 dakika izlemeye üşenebiliyor.Ama lütfen izleyin.Siz 12 dakikanızı vermek istemiyor olabilirsiniz ama unutmayın o çocuk için her saniye çok önemli.Bu arada videoyu reklamlar da dahil olmak üzere hiç atlamadan izlerseniz (Reklamları bile atlamadan demek istiyorum.) ve tamamen büyük harflerle,emojisiz yorum yaparsanız videonun trendlere girme şansını ve insanların Youtube'da önerilenler kısmında çıkma şansını artırmış olursunuz.Böylece videoyu daha çok kişi görür ve daha çok izlenir.
Bu arada amacım kesinlikle bundan prim kasmak vs. değil.Lütfen kimse öyle boş yorum yapmasın.Bunu duyuru olarak paylaştım ama kitaplarımı okuyup beni takip etmeyen insanlar da görebilsin diye kitaplarımda da paylaşıyorum.Yani başka bir amacım yok.
Kendinize iyi bakın,sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
ЮморO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...