Bölüm 36

207 26 59
                                    

Yavaşça binadan içeri girdim.Ferah, aydınlık bir girişi vardı.Danışma bölümüne doğru ilerledim ve tam danışmadaki kadınla konuşacakken birinin beni itmesiyle döndüm ve yana baktım. Sarışın,uzun boylu,hoş bir kadın önümde duruyordu ve bana küçümseyici gözlerle bakıp:

-Bana bak,Yağız'dan uzak duracaksın tamam mı?!!!Ben dururken sana mı bakacak o?!!!O benim tamam mı?!!! Diye bağırdı.

-Yuh,daha yeni içeri girdim!Bir yavaş! Dedim.

-Ay pardon heyecanlandım da.Neyse sonra tekrar gelirim. Dedi ve gitti.

Danışmadaki kadına döndüm ve:

-Merhabalar,ben sekreterlik işi için gelmiştim. Dedim.

-Ah,siz Bahar Hanım olmalısınız.Yağız Bey'in yeni asistanı...

-Evet. Dedim.

-Ayla Hanım bir buraya gelir misiniz? Diye seslendi ve yanımıza orta boylu,esmer,düz saçlı bir kadın geldi.

-Efendim? Dedi kadın.

-Ayla Hanım,Bahar Hanım Yağız Bey'in yeni asistanı. Dedikten sonra elimi uzattım ve kadınla tokalaştım.

-Bahar Hanım'ı çalışacağı bölüme götürebilir misiniz? Diyerek sözlerine devam etti danışmadaki kadın.

-Tabi,beni takip edin. Dedi Ayla Hanım ve onu takip ettim.

3 Dakika Sonra

Bir kapıdan içeri girdik.

-İşte burası sizin çalışma yeriniz.Yağız Bey'in çalışma odası da hemen karşıdaki büyük oda.Aslında sizi Yağız Bey ile de tanıştıracaktım ama kendisi henüz gelmedi.O gelince tanışırsınız kendisiyle.Ha bu arada uyarayım:Yağız Bey'in gözüne batacak bir şey yapmazsanız iyi edersiniz.Kendisi çok sert ve duvarları olan birisidir.

Beni yaslamayı planladığı duvarları...

-Muhasebe bölümü nerede acaba? Dedim.

Annemle konuşmam gerekiyordu.Ona sonuçlarımı gösterip hamile olmadığımı açıklamam gerekiyordu.

-1. katta,asansörlerin karşısındaki oda.Bana soracağınız başka bir şey yoksa ben gidiyorum.

-Yok.Teşekkür ederim.

Odaya ve çalışma masasına göz attıktan sonra kapıdan çıktım ve asansöre doğru yöneldim.

Muhasebe bölümünden içeri girince masada oturup bilgisayarda bir şeylerle uğraşan annemi gördüm ve yanına doğru ilerledim:

-Annecim...

-Sen ne yüzle bana "Annecim" diyorsun?!Dua et ki iş yerindeyiz ve hamilesin yoksa ben sana ne yapacağımı biliyordum.  Diye fısıldadı annem.

-Anne ben hamile değilim.

-Hâlâ inkar ediyor ya...Çıldıracağım.

Çantamdan sonuçlarımı çıkardım ve:

-İnceleyebilirsin anne.Gerçekten hamile değilim.Hastane raporlarım onlar benim.

Annem uzun uzun raporları inceledikten sonra:

-Ama Gökhan demişti ki...

-Bana değil de Gökhan'a mı inanıyorsun anne?Gerçekten mi? Dedim.

-Özür dilerim.Ama ben duyunca delirdim. Diyerek bana sarıldı annem.

Sarılmamız bittikten sonra:

-Artık eve dönebilir miyim o halde? Dedim.

-Tabi,ben hata yaptım. Dedi annem.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin