Bölüm 49

177 23 34
                                    

Önceki bölümdeki sorduğum soruyu ilk bilen kişi (aynı zamanda tek cevap yazan kişi :) ) damlagulmuss oldu.Bu bölüm ona ithaf edilmiştir.

Aradan günler geçmişti.Ben sonunda Yağız'dan,babasından ve borçtan kurtulmuştum!

Tabi ki de Yağız'ın başında konuşma yapıp onu iyileştirmiştim.Bunun karşılığında da borcu silmişlerdi ve bizi rahat bırakmışlardı.

Ben ise evde oturmuş Wattpad kurallarını inceliyordum.Mert Wattpad kuralları yüzünden dönmüyordu.Ben de Wattpad kurallarında Mert ile benim beraber olabilmemi sağlayabilecek bir açık bulmaya çalışıyordum.

Gerçi ben henüz hislerimden emin değildim ki!Yani...Bilmiyordum.O benim arkadaşımdı sonuçta.Tek bildiğim şey onun yanımda olmasını istediğimdi.Acaba şu an ne yapıyordu?Polisten ve Badboy Francisco'dan kaçmıştı.Kaçması Wattpad kurallarına göre suç değildi.Böyle bir senaryo vardı.Ama yakalanmadıysa kaçak hayatı yaşıyordu.Yakalanırsa da hapis hayatı yaşayacaktı.Onun için korkuyordum.

Aniden kapı çaldı.Mert gelmiş olabilir miydi?!

-Ben bakarım! Diye bağırıp aşağı indim.

Kapıyı açtığımda hâyâl kırıklığına uğradım.Gelen kişi Mert değildi.Başka biriydi.Uzun boylu,kumral saçlı,kumral tenli,açık kahverengi gözlü,hafif dağınık saçlı biriydi.

Wattpad'de kapı çalınca "Kim o?" diye sormak yok.Ayrıca kapı deliği diye bir şey de yok.

-Kime bakmıştınız? Diye sordum.

Hoş,kime bakmak için geldiği belliydi.

-Merhaba ben Orkun.Senin erkek arkadaşınım. Dedi.

-Kafayı yedi artık bu insanlar ya! Dedim ve kapıyı yüzüne kapattım.

Ne oluyor ya?!

-Ya aç kapıyı!Bir dinle... Diye seslendi dışarıdan.

-Manyak mısın nesin kardeşim?!Çık git!

-Ya bir dinle!Hani şöyle bir senaryo var ya:Esas kızın bir erkek arkadaşı vardır ve esas erkek onu kıskanır...İşte biz o senaryoyu uygulayacağız.Ben o senaryodaki erkek arkadaşım.Yani senin erkek arkadaşınım.Yazar beni senin erkek arkadaşın rolüyle kitaba getirdi.O yüzden ben senin erkek arkadaşınım.Esas erkek seni benden kıskansın diye.

Bu fikri yorumlarda belirten EdaGzl3'e çok teşekkürler.

Demek öyle yazar ha!Kapıyı açtım ve Orkun'a:

-Senden ayrılıyorum!Bitti bu ilişki! Dedim.

-Bu kadar kolay mı?!Beni ve ilişkimizi öylece kestirip atamazsın!Bir geçmişimiz var!

-Lan ne geçmişi az önce tanıştık!

-Seni bırakmayacağım!

-Lan siktir git! Diyip kapıyı kapattım.

-Bahar kime bağırıyorsun kızım? Diyerek geldi annem ve ben müdahale edemeden kapıyı açtı.

-Sen kimsin oğlum? Dedi annem.

-Ben Orkun.Kızınızın erkek arkadaşıyım Jale teyze.

-Anne gerçekten tanımıyorum.Az önce tanıştım.

Bir dakika...Ne oluyordu?

İnanmıyorum!Az önce kafamın içinde,Orkun'la ilgili anılar belirmişti!Hiç yaşanmamış olan sahte anılar!

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin