Bölüm 20

379 47 61
                                    

Sabah kalktım ve hemen babamla vedalaşıp eve doğru yola çıktım.Eve geldiğimde Gökhan beni kapıda bekliyordu.

-Dün gece neredeydin sen?!

-Niye hesap vereyim ki ben sana?!

-Neredeydin?!

Bu yine benim kolumu sıkmaya başlamıştı. Durun sürpriz bir hamle yapayım.Bir anda kolunu ısırmaya başladım.

-Ne yapıyorsun lan?!Bir dakika,az önce senin ağzın benim koluma değdi di mi? Diyip kolundaki ısırdığım yeri öptü.

Ona tiksinerek bakıyordum.Daha fazla ona aldırmayıp yukarı çıktım.Bu yine benim yatağıma yatmıştı ve nevresimlerim buram buram vanilya kokuyordu.Ama ben bunları daha yeni makineye atmıştım!Hemen tekrar makineye attım ve hazırlanmaya başladım.Ödevimi de alıp yeniden aşağı indim. Okula doğru yola çıktım.

2 Saat Sonra

Ödevlerimizi vermiştik ve şimdi hep beraber bara gelmiştik.Herkes içki içmeye başlamıştı.Tabi ki de içmeyecektim.Defne dedi ki:

-Sen de içsene.

-Sakın kimse zorlamaya kalkmasın.Sarhoş olup,saçma sapan hareketler yapıp,elin belalı tiplerini üzerime çekip sonra da Gökhan'ın beni kurtarmasını beklemeyeceğim.

Herkes ne zaman içki içeceğim diye bu tarafa bakıyordu.Lavaboya gitme bahanesiyle o ortamdan ayrıldım.Ve dışarı yöneldim.Dışarı çıktıktan sonra buradan nasıl gideceğimi düşünüyordum.Dışarısı serserilerle doluydu.Derken bir anda gördüğüm şeyle havalara uçtum.Bu Mert'in arabasıydı ve buraya doğru geliyordu.Tabi ya!Ben dün çay içerken bu bar gezisinden ona bahsetmiştim.Araba buraya doğru geldi ve Mert camı açtı.

-Mert,sen...

-Yardıma ihtiyacın olabilir diye düşündüm.

-İçeride iğrenç bir ortam var.Dışarısı da gördüğün gibi. Diye fısıldadım.

-Hadi atla o zaman! Dedi.

İçerdekiler benim yokluğumu fark etmeden oradan uzaklaştık.

-Nereye gitmek istersin? Dedi Mert.

-Senin bu saatte okulun yok mu?

-Ders beden zaten.Önemli değil.

-Şey,seni de sürekli meşgul ediyorum Mert kusura bakma.

-Arkadaşlar zaten bu günler için yok mu?

-Şey,beni eve bıraksan olur mu?

-Emin misin?Annenler seni tekrar bara yollamasın?

-Bir şekilde halledebilirim. Dedim.

33 Dakika Sonra

Mert beni evime bırakmıştı.İçeri girdim ve içeride Gökhan vardı.

-Sen nereye kayboldun?!

-Ben sana hesap vermek zorunda değilim.Ne saçma sapan bir karaktersin sen ya?! Dedim ve yukarı çıktım.

Örtüm yıkanmıştı ve onu ütülemeye başladım. Bu gece yatağımda ben yatacaktım.

18 Dakika Sonra

Nevresim takımlarımı ütülemiştim ve serdim.Kapımı da kilitledim.İki gündür bu sapık yatağımda yatıyordu. Yatağıma uzandım ve uyumaya başladım.

Ertesi Gün

Gökhan gece boyunca birkaç kez kapımı zorladı ama onun haricinde rahat bir uyku uyudum.Sabah kalktım ve rutin işlerimi yapıp okula gittim.Okula geldiğimde bir sürprizle karşılaştım.Ateş geri dönmüştü!Onu oynayan kişi değişmemişti.Hâlâ aynıydı.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin