Bölüm 55

106 16 40
                                    

-Hadi Bahar'cım Ferit'i öp de dersimize başlayalım. Dedi hoca.

Bunun üzerine gülmeye başladım.Ben kahkahalar atarken sınıf şaşkınlıkla bana bakıyordu.Gülmem bitince:

-Hepiniz kafayı yemişsiniz. Dedim.

-Ben senin hocanım.Benimle saygılı konuşman gerek. Dedi hoca..

-Üzgünüm ama bana "Hadi Ferit'i öp de dersimize başlayalım." diyen bir hocanın hocalığı sorgulanır.

-Senaryo için,anlasana. Diye fısıldadı hoca.

Sonra:

-Hadi Ferit'i öp. Dedi hoca.

-Hadi Bahar. Dedi Ateş.

-Ya hayır,yapmayacağım. Dedim.

-Disipline gitmek istemezsin değil mi Bahar'cım? Dedi hoca.

-Ferit'i öpmedim diye disipline mi gideceğim? Dedim.

Hoca belli bir süre sessiz kaldı.Sonra bıkkınlık dolu bir ifadeyle sınıfa bakıp:

-Bıktım artık ya!Gerçekten bıktım.Zaten şu okulda doğru düzgün ders işlediğimiz de yok.Eğitim öğretim yuvasında mıyız yoksa pavyon mu işletiyoruz belli değil!Ben üniversiteyi sınıfta öğrencileri öpüştüreyim diye mi okudum o kadar?!Zaten annemle babam da söylemişti:"Esas kızın okulunda yapma öğretmenlik." diye.Ben gidiyorum,istifamı da veriyorum!Hepinizden de nefret ediyorum,tiksiniyorum!!!!!  Dedi ve sınıftan çıktı.

-Erkeklerin de regl olabildiğini bilmiyordum. Dedi Ateş.

7,5 Saat Sonra

Eve gelmiştim.Tabii ki Ferit'le öpüşmemiştim.Kapıdan içeri girince holde yine bavulların olduğunu gördüm.Annem ve Necdet Bey merdivenden indiler.

-Baharcım da gelmiş. Dedi annem.

-Baharcım biz annenle balayına Londra'ya gidiyoruz.Dönüş tarihimiz henüz belli değil.Biz balayındayken sen,ablan ve abin 3'ünüz bu evde kalacaksınız.Abine de haber verdim,eve eşyalarını almaya gitti.Eşyalarıyla beraber gelecek.O gelince biz de çıkacağız.

-Bu arada Ateş benim odamda kalacak.Biz balayından dönünce ne yapacağımızı konuşuruz:Yani bu evde mi kalacağız yoksa Necdet'lerin evine mi geçeriz bilmiyoruz. Dedi annem.

Ateş'le aynı evde yaşayacaktık.Ama en azından annemin odasında kalacakmış.Annem "Ateş senin odanda seninle beraber kalacak." da diyebilirdi.

-İyi yolculuklar.İyi gezmeler.Ablam odasında mı?

-Evet tatlım. Dedi annem.

-Tamam abim gelince bana haber verin sizi uğurlayalım.Ben yukarı çıkıyorum.  Dedi.

Ateş'ten hep "abim" diye bahsedecektim.

Yukarı çıktım.Ablamın odasının önüne gelince kapıyı çaldım ve içeri girdim.Ablam yatağında uzanmış,telefona dalmıştı.

-Abla?

-Hı?

-Daha iyi misin?

-"Daha iyi misin?" derken?

-Dün Akın seni zorladı ya.

-Üf,salla Akın'ı ya.

-Abla senin tam olarak neyin var?

Ablamın senaryoya uymaması beni mutlu etmişti ama bu durumda bir gariplik vardı.Nedenini anlayamamıştım.Ve ablam çok mutsuz görünüyordu.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin