Evime gelmiştik.
-Bahar,bak tekrar söylüyorum eğer istersen benim evime gidebiliriz.
Mert'e henüz tam güvenmiyordum ve bu yüzden tekrar aynı aptallığı yapıp onun evine gidemezdim.
-Mert senin başını belaya sokmak istemiyorum.
-İyi de ya Gökhan geri dönerse?
-Bir şekilde hallederim.
-Tamam ama acil bir durum olursa istediğin zaman beni arayabilirsin.Ben de artık senin yanındayım.
-Tamam sağ ol. Dedim ve Mert arabasıyla uzaklaştıktan sonra kapıyı çaldım.
Kapıyı ablam açtı ve:
-Ne işin var burada senin?!Gökhan nerede?! Dedi.
Kaçtığımı söylesem kesin Wattpad polislerine haber verirdi.O yüzden her şey yolundaymış gibi davrandım.
-Abla Ateş hastaneden çıkmış.Gelip beni kurtardı. Dedim gülümseyerek.
Sonuçta bir mafyanın gelip beni kurtarmasına bir şey demezdi ablam.Yukarı çıktım ve odama gittim.Yalnız bazı sorunlar vardı.Koruma ayıldığında Gökhan'a her şeyi anlatmıştır.Ve Gökhan Wattpad polislerini arayıp Mert'i ihbar edebilir.Ayrıca Mert benim yanımda olduğunu söyledi ama ona güvenip güvenemeyeceğimden emin değildim.Ve üstelik Gökhan buraya geri gelebilirdi. Gökhan geri gelirse ablam beni kurtaranın Ateş değil Mert olduğunu öğrenirdi. Ve Gökhan ihbar etmese bile o edebilirdi.Dikkatli olmasını söylemek için Mert'i aradım:
-Mert şu korumayı ne yapacağız?O senin yüzünü gördü.
-Sadece tipimi biliyor kim olduğumu bilmiyor ki.
-Adam seni Gökhan'a tarif edince Gökhan kim olduğunu anlayacaktır ama.Ya Wattpad polislerine haber verirse?
-Gökhan her canı istediğinde Wattpad polislerini arayamaz.
-Nasıl?
-Yani 3'ü geçmemek için çok sık aramaması gerekiyor.
-3'ü geçerse ne olur ki?
-Sen bilmiyor musun?
-Neyi bilmiyor muyum?
-Wattpad kızısın ama Wattpad'in bu kurallarından haberin yok mu cidden?
-Doğuştan kafamın içine işlenmiş bilgileri biliyorum ama 3'ü geçmek derken neyi kastettiğini bilmiyorum.
-Wattpad 'in kurallarına göre,eğer Wattpad polisleri bir kitapta 3 kereden fazla Wattpad'in kurallarına aykırı olayların gerçekleştiğini tespit ederse kurallar gereği o kitap silinir.
Bunu duymamıştım.Aslında Wattpad polislerinden bile belli bir süre öncesine kadar haberim yoktu.
-Sen tüm bunları nereden biliyorsun?
-Telefonuna Wattpad uygulamasını indirirsen tüm kuralları görürsün.
-Ben bir Wattpad karakteriyim ve kitabıma Wattpad uygulamasını mı indiriyim?
-İndirirsen kuralları orada görürsün.Bu kitapta şu ânâ kadar kaç kez Wattpad polisleri çağırıldı?
Annem partiye gitmem için aramıştı.Gökhan nikah kıyılacağı zaman ve beni dağ evine götüreceğı zaman olmak üzere 2 kez aramıştı.Yani toplam 3!
-3 olması lazım.
-Gökhan hepimizin ölmesini istemiyorsa bir daha ihbar edemez.
-Kitap silinirse hepimiz ölür müyüz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...