Ben Mert'e âşığım!
Evet!Sonunda kabul etmiştim!
Ama Mert ne yazık ki yanımda değildi.Aynı kitapta bile değildik.Onu geri getirmek için gittiğimde benimle gelmeyi kabul etmemişti.Ah Mert...
Yine de...Onun da bana âşık olduğunu biliyordum.Aslında...Her ne kadar dile getirmemiş olsam da...Ben o mektupta Mert'in bana âşık olduğunu yazdığı satırları okuduğumda,fark etmeden çok sevinmiştim.Şimdi fark ettim o zaman nasıl sevindiğimi.
Ama ne yapacaktım ben şimdi?Âşık olduğumu yeni kabullenebildim ve âşık olduğum çocuk farklı bir kitaptaydı.Geri dönmek de istemiyordu.Beni düşündüğü için...Çünkü Wattpad kurallarına göre esas kızın yan karakterle birlikte olması suçtu.Benim Badboy'un düşmanıyla sevgili olmam suçtu.
Niye Wattpad'de hep kötü çocuklar kazanıyordu ki?Niye böyle bir kural vardı?
Mert'i öyle çok özlemiştim ki...
Onun şu an yanımda olmasını,ona ilan-ı aşk edebilmeyi öyle çok isterdim ki...
Kapının çalmasıyla kapıya döndüm.
-Bahar,iyi misin?
Bu Orkun'du.
-Sence?
-Kızım ben hep diyorum bak:Sen evet de kaçalım.
-Ya kendi kendine sevgili rolü yapmaktan sıkılmadın mı sen?
-Hadi Bahar,çık dışarı.Annen çağırıyor bak.O Necdet denen piç herif de sinirlendi gelsin artık diyor.Yeni misafir geldi.
-Kim?
-Gökhan diye biri.Yanında da abisi var.
Şimdi inmeyeceğim diyemezdim çünkü Necdet denen o adamla uğraşmak zorunda kalırdım.
-Tamam sen in,ben geliyorum.
-Tamam. Dedi ve ayak seslerinden anladığım kadarıyla gitti.
Ağzımı ve dudaklarımı iyice yıkadıktan sonra banyodan çıktım ve merdivenlerden aşağı indim.
Akın,ablamın yanına oturmuştu.Gökhan da Akın'ın yanına.Ben de benim için ayrılan yere,yani Ateş'le Orkun'un arasına oturdum mecbur.
-Misafirlerimize hoşgeldin demeyecek misin Bahar? Dedi annem.
-Hoş geldiniz ex üvey baba ve ex üvey babanın abisi.
-Ya şimdi ciddi ciddi Gökhan Jale Hanım'la mı evlendi daha önce? Dedi Ateş.
Durumun ne kadar saçma olduğunu mafyamız bile fark etmişti yani.
-Evet ama evliliğimiz çok yolunda gitmedi ve boşandık. Dedi annem.
-Milfçi olduğunu bilmiyordum Gökhan. Diye fısıldadı Ateş.
-Annem hakkında doğru konuş. Dedim.
Ateş bir an durdu ve:
-Özür dilerim. Dedi.
-Ensest değilim ya ona bak sen. Dedi Gökhan.
Annem,babam ve üvey babam olacak o adam konuşmaya daldıkları için bizi duymuyorlardı.
-Pardon ama neyin ensest olmaması bu?Sen üvey babaymışsın.Ben ensestsem sen de ensestsin. Dedi Ateş.
Ardından sözlerine devam etti ve:
-Üstelik ben evli değilim.Sen bir de evliymişsin.Hem de kızın annesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...