Bölüm 12

518 73 76
                                    

Eyvah!Annemle babam boşanırsa annem kesin Gökhan'ın babasını bana üvey baba,Gökhan'ı da üvey kardeş olarak getirecekti.Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.

-Sırf annem Gökhan'ın babasıyla evlenebilsin diye boşanıyorsunuz!

-Saçmalama kızım,yok öyle bir şey.

-Boşanma nedeniniz ne o zaman?Söyleyin.

İkisi de susup kaldılar.Aralarında hiçbir sorun yoktu.Sadece bana üvey abi getirip o senaryoyu uygulayabilmek için boşanıyorlardı.Hemen fikrimi söyledim:

-Eğer öyle bir şey yaparsanız kesinlikle Gökhan'la aşk yaşamam.

Ve odama çıktım.Evet fakiriz ama odama çıkıyorum.Ve Gökhan'ı aradım:

"Gökhan şimdi de üvey kardeş senaryosuyla mı karşıma çıkacaksın?Annemle babam senin yüzünden boşanıyorlar!"

"Ne üvey kardeşi?Öyle değil ki."

"Ne o zaman?"

Tam Gökhan konuşacakken bir anda kesildi.Ve tekrar aradığımda ulaşılamıyordu.

Bir dakika,Gökhan'ın numarasını ben kaydetmedim ki bende ne işi var?Heralde Wattpad kızı olduğumdan dolayı badboyun numarası telefonuma otomatik kaydedildi.

Aşağı indim ve babamın evi terk ettiğini gördüm.Adam sırf kızı badboy koca bulsun diye eşinden ayrılıyordu.

Evde bunalmıştım ve hava almak için dışarı çıkmaya karar verdim.Dışarı çıkınca birden bir elin burnuma bir mendil bastırdığını hissettim.Sonrası karanlık.

1 Saat Sonra

Uyandığımda kendimi bir dağ evinde buldum.Bunun ne demek olduğunu hepiniz biliyorsunuz.Tabi ki de badboyun düşmanı.Beni iplerle bağlamıştı.Derken o da göründü:

"Merhaba güzelim,tanışmadık galiba.Ben Mert.Senin cehennemin."

"Dur tahmin edeyim,Gökhan senin kızkardeşinin duygularıyla oynadı ve intihar etmesine sebep oldu.Sen de bana tecavüz edip Gökhan'dan intikam alacaksın çünkü ben onun zaafıyım."

Gökhan ile ben tanışalı 20 gün olmadı nasıl zaafı oluyorsam artık wattpad saçmalığı işte.

"Bu kadar açık açık söyleme senaryoyu buga mı sokmak istiyorsun?"

"O zaman tecavüz etmek için neyi bekliyorsun?"

Neyi bekleyecek tabi ki de Gökhan'ın gelip klişe bir şekilde beni kurtarmasını bekliyor.

30 dakika sonra

Gökhan hâlâ gelmemişti.Mert:

"Bu Gökhan niye hâlâ gelmedi?Artık aramam gerek."

Şimdi de gelsin diye badboyu mu arayacaktı?

"Gökhan sana konum attım görmedin mi?Esas kızı rehin aldım kurtarman gerek nerede kaldın?Tamam bekliyorum.Hadi görüşürüz."

Bu wattpad senaryosu için bile çok saçmaydı.

Ama wattpad senaryolarının gerçekleşmesine izin veremezdim.Badboyun beni kurtarmasına izin veremezdim.Mert'e sordum:

-Gökhan beni kurtardıktan sonra sen de hapise girecekesin.Bir wattpad senaryosu için değer mi?

-Benim de görevim bu.Kaderim bu.

-Hayır bu senin kaderin olmak zorunda değil.Başkalarının hayatının yan karakteri olma.Kendi hayatının başrolü ol!Ama masumkız badboy tarzında bir başrol değil.Kendine ait bir kişiliği ve bir karakteri olan bir başrol olmalısın!Kırmalıyız bu wattpad senaryosunu!O yüzden bırak beni gideyim.Sen de hapise girmezsin.Lütfen!

-Eğer seni badboy kurtarmadan bırakırsam Gökhan beni wattpad polislerine ihbar eder.Wattpad kurallarına aykırı davranmaktan dolayı wattpad polisleri beni tutuklar.

-Gökhan'ı ben hallederim.Lütfen Gökhan gelmeden bırak beni.

Yoğun ısrarlar sonucu beni bırakmaya ikna ettim.Ve beraber dağ evinden çıktık.Beni evime bıraktı.Sonra da kaçtı.Ona benim de Gökhan'ın da onu ihbar etmeyeceğimize dair söz verdim.Gökhan'ı da bir şekilde halledecektim artık.Sözümü tutmam gerekiyordu.

Evden içeri girdiğimde annem gelinlikle karşımda belirdi.

-Anne hemen mi?Daha boşanmadınız bile.

-Hayır tatlım babanla ben bu sabah boşandık ve ben şimdi evleniyorum.

-Yasalar gereği evlenebilmen için boşanmanın üzerinden belli bir süre geçmesi gerekmiyor mu?

-Tatlım burası Wattpad.Burada çoğu şey mümkün.

-Gökhan'ın babasıyla değil mi?Ben üvey kardeşimle aşk filan yaşamayacağım.

-Hayır tatlım Gökhan'ın babasıyla evlenmiyorum.

-Kiminle evleniyorsun o zaman?Üvey kardeşim olacak kişi Gökhan değil başkası mı?

Annem güldü ve:

-Üvey kardeşin filan yok tatlım.Ben Gökhan'ın babasıyla evlenmiyorum.Ben direk Gökhan'ın kendisiyle evleniyorum!

Wtf!!!!!

Birden Gökhan da damatlıkla karşımda durunca olduğum yere kusmak istedim.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin