Bölüm 31

218 30 42
                                    

Şaşkınlıkla mesaja bakıyordum.Bu anladığım şey miydi?Yani Mert benden hoşlanıyor muydu?

Mesajı başka bir anlam çıkarmak umuduyla tekrar tekrar okudum ama her seferinde aynı anlamı çıkarıyordum.Mert de benden mi hoşla...Yani Mert benden mi hoşlanıyordu?

Ama bu...Peki ben ne hissediyordum?

Bana kanka demesi beni üzmüştü.Sinirimi bozmuştu.Ama hoşlanmak...

Hem benim hayatımda böyle bir şeye yer var mıydı?Yani senaryoya karşı koymaya çalışıyordum ve...Diğerleriyle uğraşırken hayatımda böyle bir şeye yer bulabilir miydim?

Hem ben ondan hoşlanıyor muydum ki?

Şimdi ne yapacaktım?

Mert'in mesajının üzerine bir şey yazmamaya karar verdim.

Düşünmem gerekiyordu.

Yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım.Ben ve Mert...

Hem bu suçtu.Esas kızın yan karakterle sevgili olması Wattpad'e göre ağır ceza suçuydu.Gerçi kimse ölmek istemediği sürece Wattpad polislerini arayamazdı ama...

Eğer bu kadar ağır bir suçu işlersek başımıza bir şey gelebilirdi.Zaten senaryoya karşı koyuyorduk ama ya Mert'e bir şey olursa?

Yataktan kalktım ve vazonun oraya doğru gittim.Vazodaki çiçeklere baktım.Bu çiçekler benim için çok değerliydi.

Peki şimdi ne yapacaktım?Mert ile arama mesafe mi koyacaktım?Bunu istemiyordum.Mert'ten uzak olmak istemiyordum.O,hayatımda olup yüzümü güldürebilen nadir kişilerden biriydi.Ben Mert'ten uzak olmak istemiyordum.

Evet,düşünmem gerekti.Ama ben bu düşünme sürecinde de ondan uzak durmak istemiyordum.Ondan uzak olmak istemiyordum.

Uyumaya karar verdim.

Ertesi Gün

Uyandım ve Mert'ten yeni mesaj var mı diye telefonumu kontrol ettim.Benim gibi o da bir şey yazmamıştı.

Hazırlanıp rutin işlerimi yaptıktan sonra evden çıktım.

18 Dakika Sonra

Okula gelmiştim.Sınıftan içeri girince Defne şaşkınlıkla yanıma geldi:

-Bahar,evlendin mi?!! Dedi gülümseyerek.

-Tutturmuşsunuz bir evlenmek,yeter!Evlenmedim.

-Üvey kuzenin yakışıklı mıydı?Çıkıyorsunuz değil mi? Dedi.

-Hayır. Dedim.

-Daha çıkmaya başlamadınız mı?E sen niye erken geldin o zaman?

-Beni evden attılar.

-Niye?!

-Bilmiyorum. Dedim.

Mert hakkında konuşmak birisiyle istiyordum ama Defne ile bu konuyu konuşamazdım.

Derken sınıfa Gökhan geldi.Beni görünce önce gözleri parladı.Ama sonra aniden yüzü düştü ve başını öne eğerek yanımıza geldi:

-Bahar sen evlendin mi?

-Yaa yeter artık niye evleneyim ben?!!! Dedim.

-Evlenmedin mi? Dedi gülümseyerek.

-Hayır ya yeter! Dedim.

-Bahar sen niye döndün o zaman? Dedi Gökhan.

Cevap vermedim.

-Bahar inanmıyorum.Sen...Benim için döndün!Aşkımız için döndün!Geri döneceğini biliyordum. Dedi Gökhan.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin