Nasıl geri püskürtecektim mafya senaryosunu?Bu en korktuğumdu.Sonuçta mafya diyoruz.
Zil çaldı ve sınıfa gittim.Bildiğiniz üzere hoca beni geçen ders badboy diye Gökhan'ın yanına oturtmuştu.Ama sorun şu ki Gökhan bizim sınıfta değil!Ben Defne'nin yanına oturdum.Defne:
-Arda oturacaktı burada.
-Arda da Gökhan'ın yanına oturur.
Arda geldi ve:
-Bahar,Gökhan'ın yanına otursana.Orası benim yerim!
-Kalkmıyorum.Sen otur Gökhan'ın yanına.
-Defne sen Bahar'a söylemedin mi?
-Neyi söylemedi?Defne?
-Biz Arda ile çıkıyoruz.
Esas kızın kankası ve badboyun kankası çıkıyorlar.Ne kadar orijinal bir senaryo!Aferin sana yazar!
-Aferin size.Ama ben Gökhan'ın yanına oturmam.
Derken Hoca geldi.Yanında da bir adet yakışıklı vardı.Mafya Ateş bu olmalıydı.
Arda Gökhan'ın yanına geçti.Hoca konuşmaya başladı:
-Çocuklar bu yeni öğrencimiz Ateş, artık bizimle olacak.Oturabilirsin Ateş.
Sınıfta hiç boş yer yoktu.Hoca sınıfa göz gezdirdi ve:
-Gökhan ve Arda siz bu sınıfta bile değilsiniz.Hemen kendi sınıflarınıza!
-Hocam siz demiştiniz ya senaryo gereği artık bu sınıftasınız diye.
-Şimdi çıkın diyorum hemen!Size gerek kalmadı.
Ateş Gökhan'ın boşalan yerine oturdu ve hoca:
-Bahar hemen eşyalarını topla Ateş'in yanına geç. Dedi.
-Hocam niye?
-Öyle olması gerekiyor,hadi!
Ateş'in yanına geçtim ama bir yandan korkuyordum sonuçta çocuk mafyaydı.
40 Dakika Sonra
Ders bitmişti.Gökhan ve Arda sınıfa geldiler.Arda hemen Defne'nin yanına gitti.Gökhan da bana doğru geldi.
-Mafya sevgilim dediğin bu muydu?Beni bu adam için mi istemedin? Dedi.
Aha işte.Şimdi yalanım ortaya çıkacaktı.
-Sen nasıl konuşuyorsun lan benim sevgilimle?! Dedi Ateş.
Ne?Sevgilim mi?
-Senin sevgilin ben olacaktım.Senaryoya karşı koyacağım diye beni istemedin ama şimdi mafya öyle mi?!Eminim sen bekaretini bile buna vermişsindir! Dedi Gökhan.
Ateş Gökhan'a kafa attı.O sırada herkes şaşkındı.Bu Gökhan yürek mi yemişti?Nasıl etrafta mafya varken böyle konuşur?
-Hoca bile bize gerek kalmadığını söyledi. Hepsi senin yüzünden!Senin yüzünden yan karakter olacağım!
Ateş Gökhan'ı yere yatırdı ve dövmeye başladı.Bir şey yapmam lazımdı:
-Niye kimse bir şey yapmıyor?Biri nöbetçi hocaya filan haber versin!
-Wattpad okulundayız.Nöbetçi hoca diye bir şey yok ki burada.
Bu arada Arda da Gökhan'a yardıma gelmişti.Ve o da Ateş'e daldı.Ateş'in ikisini birden alt etmesi zordu.Tam o anda hoca geldi.
-Hocam sınıfta kavga var.Ateş,Gökhan ve Arda'yı çok pis dövüyor.
-Sonunda okula heyecan geldi.Ben çıkıyorum siz rahat rahat devam edin. Diyip çıktı hoca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...