Bölüm 39

181 25 28
                                    

-Sevgilim,gerçekten düşündüğün gibi değil! Dediğini duymamla şaşkınlıkla ona dönmem bir oldu.

-Ne?

-Sevgilim,gerçekten Alev beni öptü.Ben onu öpmedim.O kapının çaldığını duyunca bir anda dudaklarıma yapıştı.Benim bir suçum yok.Benim kalbimde senden başkasına yer yok.

-Birincisi,ben sizin sevgiliniz değilim.Bunu nereden çıkardınız?İkincisi,Alev Hanım ve sizin ne yaşadığınız beni ilgilendirmiyor.

-Trip atmayı kes hayatım.Bak doğruyu söylüyorum inan bana. Ben asla aşkımıza ihanet etmem. Dedi ve bana sarılmak üzere ellerini açtı ve bana yaklaşmaya kalktı.

Onu geri ittim ve:

-Lan sapık mısın nesin?! Diye bağırdım.

-Küçüğüm,lütfen ağlamayı kes.Ortada gerçekten büyük bir tuzak ve yanlış anlaşılma var.

-Ne ağlaması,sen şizofren misin?!

-Sevgilim,lütfen Alev'in tuzağının aşkımızı mahvetmesine izin verme.Onun tuzağına düşme.

-Abi ne diyorsun sen?! Dedim artık bıkkınlıkla.

-"Abi" mi?İnsan sevgilisine "abi" der mi?! Dedi.

"Kanka" bile diyor bazen...Ne saçmalıyordum ben?!Mert benim sevgilim filan değildi ki!Ayrıca bu adam ne saçmalıyordu?!

-Ya ne sevgilisi?!Ben bölüm filan mı kaçırdım yanlışlıkla?!

Bir an duraksadı ve:

-Nasıl yani?Biz sevgili değil miyiz?

-Tabi ki değiliz.Daha dün tanıştık.

-Ama ben senin patronunum.Ayrıca sen fakir bir kızsın.Ben de zengin bir erkeğim.Bütün bunlar sevgili olmamız için yeterli sebepler.Yani bu sevgiliyiz demek oluyor.

-Sen ne yaşıyorsun?!

-Sevgilim değilsen burada ne işin var?

-Iı...Ben burada çalışıyorum.

-Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!Lise mezunu bile değilsin,ben seni sırf sevgilim ol diye burada çalıştırıyorum!

Yuh ama artık!Sapık bu adam!Ceketimi aldım ve odadan dışarı çıkarken beni kolumdan tutup durdurdu.

-Nereye gittiğini zannediyorsun sen?

-Çıkacağım! Dedim.

-Hiçbir yere gidemezsin,sen benimsin!

-İmdat!!!!! Diye bağırmaya başladım.

-Sus! Diye bağırıp eliyle ağzımı kapatmaya çalışıyordu şu herif.

İnsanlar içeri doluşmaya başladı.Oh,sonunda kurtuldum diye sevinirken herkesin cebinden telefonlarını çıkarttığını görmemle şok oldum.Bir dakika ne?

-Ne olur,yardım edin bana!Bu adam sapık!Ne olur yardım edin! Dedim.

-Bu video en az 1000 like alır! Dedi bir tanesi.

Ne?Ben burada "Yardım edin!" diye bağırırken insanlar video çekip like alma peşindeydi!

-Şimdi bu video ile takipçi sayım kim bilir ne kadar artar!

Bunu söyleyenin annem olduğunu fark etmemle şok oldum.

-Anne?!Sen ne yapıyorsun?!

Annem cevap vermeyip çekmeye devam ediyordu.Diğer herkes gibi...

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin