Lavaboya varınca ben ne olduğunu anlayamadan Ateş beni zorla içeri soktu ve kendisi de içeri girdikten sonra lavabonun kilidini çevirerek kapıyı kilitledi!
-Ne yapıyorsun sen ya?!Necdet Bey!Orkun! Diye bağırdım.Ailemin gelmeyeceğini biliyordum.
Ben tam kilide yönelirken beni kolumdan tutup duvara yapıştırdı.Yine duvarlar ya...
Onu itmeye çalıştım ama itemiyordum çünkü tüm Wattpad mafyaları gibi o da çok güçlüydü.
-İm...
Ben bağıramadan eliyle ağzımı kapatmıştı.Elini ısırdım.
-Ah! Diyip elini geri çekti.
-Necdet Bey!Orkun!İmdat!Biri yardım etsin!
-Duymuyorlar işte anla artık.Duysalar çoktan gelmişlerdi.
Duyduklarına emindim.Ateş'i üzerimden itmek için tekrar denemede bulundum ama itemiyordum.
-O Orkun denen çocukla sırf beni unutmak için çıktığını biliyorum.
Artık cevap bile vermek istemiyordum.Kitaptaki bütün erkekler benim kendisinden hoşlandığımı iddia ediyordu!
-Biliyor musun,babamdan nefret ediyorum. Dedi.
-Hmmm...Bana ne lan bundan?!
-Babamdan nefret etmemin sebebi sensin. Dedi.
-Ok.Şimdi önümden çekil.
Beni duvara daha da sıkıştırdı ve:
-Babamdan nefret ediyorum çünkü benim âşık olduğum insanın annesiyle evlendi ve seni beni kardeşim yaptı. Dedi.
-Öyleyse beni değil babanı lavaboya kapat.Şimdi çekil önümden.
-Annenden de nefret ediyorum çünkü babamla evlenip bizim kardeş olmamızı sağladı.
-Yav,bana ne bundan?Kimden nefret ediyorsan et,beni niye lavaboya kapattın?!
-Senden de nefret ediyorum çünkü her hareketinle sana daha da âşık oluyorum!Seni istiyorum Bahar!
-Ya bir s... git!
-En çok da kendimden nefret ediyorum çünkü kardeşime âşığım!
-Ya çekil!
-Biz artık olamayız Bahar.Çünkü sen benim kardeşimsin artık.
-Bak buna katılıyorum işte!Haklısın,olamayız.Hadi şimdi çıkalım buradan.
-Şimdi seni ilk ve son kez öpüp bırakacağım. Dedi ve aniden dudaklarıma yapıştı!
Bir dakika...Ben...
Onu itmeye çalıştım ama itilmiyordu dediğim gibi.Aniden telefonu çaldı ve Ateş dudaklarını geri çekip:
-Sikeyim böyle işi! Dedi ve telefonunu açtı.
Öpüşürken telefon çalması ve erkeğin küfür savurması çok klişe bir sahneydi ama bu sefer klişe gerçekleştiği için sevinmiştim.
Bu fikri yorumlarda belirten Deryasbbl 'ye çok teşekkürler.
Ateş telefonla konuşurken hiçbir işe yaramayacağını bile bile itmeye çalıştım yine.
-O parayı bir şekilde al o adamdan! Diyip telefonu kapattı Ateş ve kulağıma eğilip:
-Sen artık benim kardeşimsin. diye fısıldadı.
-Lan kardeşini niye öpüyorsun o zaman,değişik?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...