Aniden içeriden uzun boylu,sarışın,yeşil gözlü bir kadın çıktı ve:
-Sedat ne oluyor burada? Diye sordu.
-Baba? Dedi ablam.
-Baba...Yoksa? Dedim.
-Kızlar geçin hadi içeride konuşalım. Dedi babam.
-Müsait değilsin galiba geçmeyelim baba. Dedim.
-Bahar,bak...Yani...Kızlar...Bu şekilde olmasını ben de istemezdim.Size yakında söyleyecektim zaten ama...Ya bunu cidden kapıda mı konuşacağız?Hadi geçin içeri.
-Ben girmem. Dedim.
-Niye?
-Kesin benim yaşlarımda bir oğlu vardır o kadının.İçeridedir kesin.
İkinci bir üvey abi daha!
-Kızım konuşmayı bırak geç içeri. Dedi babam.
-Bahar başka gidecek yerimiz yok şimdilik. Diye fısıldadı ablam.
Doğruyu söylüyordu.Babama döndüm ve:
-Lütfen doğruyu söyle baba:İçeride üvey abi filan var mı? Dedim.
-Kızım içeride Esra ve benden başka kimse yok.Girin hadi içeri. Dedi babam.
Adı Esra'ydı demek.
-Ha bir de baş başasınız yani öyle mi? Dedi ablam.
-Hadi içeri geçin de bunları içeride konuşalım. Dedi babam.
Sonra da Esra denen kadına döndü ve:
-Sana bahsettiğim kızlarım Nuray ve Bahar. Dedi.
-Sedat ben en iyisi gideyim. Dedi kadın.
-Hayır.Esra lütfen kal.Bana destek ol.Hep beraber konuşmamız gereken şeyler var.Kızlar hadi içeri gelin de içeride konuşalım bunları.
İçeri geçtiğimizde içerideki masanın mumlarla ve gül yapraklarıyla süslenmiş olduğunu gördük.Lambanın ışığı da kapalıydı.
-Ortam da baya romantikmiş. Dedim.
-Bahar yapma lütfen. Dedi babam.
Esra denen kadın lambanın ışığını yaktı ve ablamla beraber koltuğa oturduk.Babam da masaya geçti ve:
-Kızlar bakın...Nasıl başlayacağımı gerçekten bilmiyorum.Ben...Yani...Âşık oldum işte. Dedi.
Aniden kadının parmağında yüzük olduğunu fark ettim.Tabi ya!Mumlar,çiçekler...Kadına bu gece evlenme teklif etmişti.
-Esra ablanızla iş yerinde tanıştık.Bir süredir görüşüyoruz.Ben asla size söyleyecektim ama...
-Ne zaman söyleyecektin?Düğün davetiyesini verirken mi? Dedi ablam kadının parmağındaki yüzüğü işaret edip.
-Bakın kızlar...Ben...Biz annenizle boşanalı gerçekten çok oldu.Ben de daha genç ve bekar bir adamım.Mutlu olmak benim de hakkım.Hem Esra'yı tanıyınca siz de çok seveceksiniz emin olun.Ben sizin mutsuz olacağınız hiçbir karar vermem. Dedi babam.
Beni Yağız'la evlendirmeye çalışmak da babamın aldığı kararlardan biriydi.
-Hem anneniz de evlendi.Ne kadar da mutlu.Benim de buna hakkım yok mu? Dedi babam.
Bir de o mesele vardı ya.Beni evden atmışlardı.
-Babacım sen sadede gel:Esra Hanım'ın tam benim yaşlarımda bir oğlu var değil mi? Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
ComédieO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...