Soluk soluğa kalmıştım.Şu anda Mert ve Uras ile beraber Mert'in apartmanının önündeydik.
-Açsana kapıyı. Diye fısıldadı Uras.
-Anahtarımı bulmaya çalışıyorum. Diye fısıldadı Mert.
-Acele et.Badboylar her an burada olabilir.
Akın'ın badboyları farklı yere yönlendirmesi sayesinde babamın evinin bulunduğu apartmandan kaçmayı başarmıştık.
-Ha buldum. Dedi Mert.
Mert kapıyı açtıktan sonra içeride Erkan Hoca'yı görmemle duraksadım.Onun burada ne işi vardı?
-Esas kız?
-Hocam?
Hocanın yanımda duran Mert'i fark etmesiyle gözleri kocaman açıldı.Hemen:
-O badboy değil korkmayın.Kamuflaj için deri ceket giyiyor. Dedim.
Hoca şaşkınlıkla dolu bir yüz ifadesiyle bize uzun süre baktıktan sonra:
-Siz...Buraya saklanmaya mı geldiniz? Dedi.
-Evet.
-Güzel.O zaman şimdi bana hesap ver esas kız hani buranın üst katındaki daire kiralıktı?!Hani nerede?!O daire dolu!
-Peşimde badboylar var.Geçmemiz lazım.
-Nereye?
-Hocam kusura bakmayın ama lütfen gider misiniz artık?
-Ben de sizinle geleceğim.
-Anlamadım?
-Kaldığım pansiyonu badboylar bastı ve pansiyon boşaltıldı.Sen daha önce burada kiralık daire var diyince buraya geldim ve gördüm ki yalan söylemişsin.Beni kandırdın ve şu anda gerçekten geceyi geçirebileceğim bir yerim yok.O yüzden ben de sizinle geleceğim.
Erkan Hoca'yı takmadan apartman merdivenlerine doğru ilerledik ve Mert'in kapısının önüne geldik.Hoca peşimizden gelmişti.
-Ne yani beni içeri almayacak mısınız?
Hocaya döndüm ve:
-Hocam siz zaten yan karaktersiniz.Badboylar sizin peşinize düşmezler ki.
-E iyi o zaman ben geceyi sokakta geçireyim(!) Dedi hoca.
Mert'e baktım.
-E benim evim iyice yol geçen hanına dönecek o zaman.Hem ben bu adamı tanımıyorum ki.
Aslında ben de kendisiyle daha bugün tanışmıştım.
-Mert başka bir çözüm bulamaz mıyız?Mesela kiralık daire filan yok mu bu apartmanda?
-Bu katta yok! Dedi Erkan Hoca.
-Üst katlarda olabilir.Ben gitmeden önce 4 tane vardı.Oralar hâlâ boş mu bilmiyorum ama.Dur siz içeri girin de ben ev sahibine bir sorayım. Deyip dairenin kapısını açtı Mert.
Uras ve ben içeri girdik.
-Şimdi şu eleman tam olarak kim?Onu bir açıkla önce. Dedi Uras.
-Merak etme o bir yan karakter.Yan karakterin evinde güvendeyiz.Badboylar buraya uğramazlar. Dedim.
Ya onların yan karakterlerin evlerine uğramayacaklarını bildiğimiz için yan karakterlerden birinin evinde saklandığımızı, akıl edip yan karakterlerin evlerine de uğramaya başlarlarsa?
Saçmalamayayım badboyların onu düşünebilecek beyinleri yok.
Burada güvendeydik.Buna inanmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
ComédieO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...