Bölüm 27

235 31 36
                                    

Siyah bir Mercedes'e bindik ve yola çıktık.

28 Dakika Sonra

Tabi ki de bir villaya gelmiştik.Arabadan indiğimizde bizi evin yardımcıları karşıladı.

-Hoş geldiniz Bahar Hanım. Dedi orta yaşlı bir kadın.

Bu klişeyi gerçekleştirmek istemiyordum ama benden 20-30 yaş büyük bir kadının bana "Hanım" diye hitap etmesi de tuhaf geliyordu bana.O yüzden:

-Bana "hanım" demezseniz sevinirim.  
Diyerek bu klişeyi gerçekleştirmek zorunda kaldım.

Kadın bana gülümsedi ve:

-Ben bavullarınızı alayım o zaman kızım.  Dedi.

Kapıdan içeri girdik.Şenay teyze:

-Aç mısın Bahar? Dedi.

-Hayır.Sağ olun. Dedim.

-O zaman sana odanı göstereyim.  Dedi ve merdivenlere yöneldi.

-Gerek yok ben kendim giderim. Dedim.

-Baharcım odayı göstereyim izninle,nereden bileceksin odanın yerini?

-En üst katta,üvey kuzenimin odasının karşısındaki oda di mi?

-Bahar ne yapıyorsun teyzecim?

-Öyle değil mi?

-Evet öyle. Ama izin ver ben seni odana çıkarayım.

Ev anladığım kadarıyla 4 katlıydı.Ve tam da tahmin ettiğim gibi en üst kattaki bir odaya girdik.

Girdiğimiz odanın karşısında da bir oda vardı ve kapısı kapalıydı.

Biz odaya girince Şenay teyze:

-Odanı senin için hazırlayabileceğim en güzel şekilde hazırlamaya çalıştım.Umarım beğenmişsindir.

Oda gerçekten çok büyüktü ve çok güzeldi.Şenay teyzeye baktım ve:

-Sizin odanız nerede? Dedim

-Burhan amcan ile ben 2 kat altta kalıyoruz tatlım.Ama bu katta yalnız olmayacaksın merak etme.Oğlumuz Görkem de hemen karşındaki odada kalıyor.

-Aslında ben sizin odanızın yakınlarında bir odada kalsam daha rahat edebilirim. Dedim.

-Odayı beğenmedin mi tatlım? Dedi Şenay teyze.

-Hayır oda çok güzel.Çok teşekkürler.Gerçekten beğendim ama rahat edemeyebilirim burada sadece.

-Eğer rahat edemem diyorsan Görkem'in odası büyük.Orada beraber kalabilirsiniz.

Aman almayayım...Oysa evde çok fazla oda vardı.

-Aslında düşündüm de,ben burada kalabilirim.  Dedim.

-Sen biraz dinlen istersen.Sonra beraber alışveriş merkezine gidebiliriz istersen.Şey Bahar,benim hiç kızım olmadı da...Sana "kızım" diyebilir miyim?

Bunu hepiniz biliyorsunuz.Ama ben yine de kadına üzülmüştüm.Senaryo gereği istediği halde bir kız evlat sahibi olmamıştı ve üstüne üstlük bu yetmiyormuş gibi bir de karşı odadaki ergenle uğraşıyordu kadıncağız.

Ama ben bu senaryoya ait değildim ve bu senaryodan kurtulmak için elimden geleni yapacaktım.Bu yüzden Şenay teyzenin bana alışmasına izin veremezdim.

-Kusura bakmayın ama ben böyle hitap şekillerinden pek hoşlanmam.O yüzden bana öyle hitap etmezseniz sevinirim.

Kadın bana şaşırmış bir şekilde baktı ve:

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin