Bölüm 34

208 25 28
                                    

-Haberler iyi Bahar Hanım:Hamilesiniz! Dedi doktor.

Ne?!!!!

-Bu olamaz!Bir yanlışlık olmalı! Dedim.

-Yanlışlık filan yok,hamilesiniz! Dedi doktor.

-Hamile filan olamam! Dedim.

-Sen bunu bana nasıl yaparsın?!!!!!!!!!Bana nasıl ihanet edersin!!!!!!!!Senin bekaretini ben alacaktım!!!!!!!!!!Sen benimdin!!!!!!!!! Diye bağırdı Gökhan.

Sonra doktorun üstüne atladı ve doktoru dövmeye başladı.Doktora yumruklar atıyordu.Doktor ona karşı koyamıyordu.Gökhan doktoru yumruklarken içeri başka doktorlar girdi.Sanırım Gökhan'ın badboy olduğunu anlamışlardı çünkü hiçbir şey yapmayıp öylece izliyorlardı.Sanırım korkuyorlardı.

Gökhan doktordan hıncını aldıktan sonra bana döndü ve:

-Seni şurada öldürürdüm ama dua et siyahlığımın içerisinde beyaz bir leke var ve o bebeğe acıyorum!!!!!!! Diye bağırdı ve gitti.

Beni finalden önce öldüremezdi.Ama o an şaşkınlıktan konuşamıyordum.

Ben hamile olamazdım ki.Ben bakireydim!Yazar böyle bir şey yapmış olabilir miydi?Yok canım o kadar da değil!

Peki bu çocuğun babası kimdi?!

Hayır ya!Ben hamile filan olamam!

Doktor yerde baygın yatıyordu.Onu bir sedyeye yatırdılar ve götürdüler.Konuşabilecek durumda değildi.Başka bir doktorun yanına gittim ve ona:

-Az önce bayılan Doktor Bey bana hamile olduğumu söyledi.

-Ne güzel,tebrik ederim! Dedi diğer doktor.

-Ama hayır!Ben hamile filan olamam!Ben bakireyim. Dedim.

-Ne?!Bakire misiniz?! Dedi doktor.

Niye bunu ayıp bir şeymiş gibi söylemişti ki?

-Evet.Bence doğru olan da bu.Niye şaşırdınız ki? Dedim.

-Şu an 34. bölümdeyiz.Çoktan esas erkeğe bekaretinizi vermeniz gerekiyordu!Bayağı geç kalmışsınız!Niye öyle oldu?Bir sorun mu var?

-Doktor Bey asıl konuya dönsek?Ben hamile filan olamam! Dedim.

-Doktor Levent Bey uyanınca ona sorarsınız o zaman.Şu anda sizinle ilgilenemem. Dedi ve tam gidiyordu ki:

-Bu da ne demek oluyor?!Niye benimle ilgilenmiyorsunuz?! Dedim.

-Sizin yüzünüzden başımın belaya girmesini istemiyorum. Dedi doktor.

-Bu da ne demek?! Dedim.

-Esas kızın bu bölüme kadar ilişkiye girmemiş olması senaryoya aykırı.Suç işliyorsunuz.Sizin yüzünüzden başımın belaya girmesini istemiyorum.Benimle muhattap olmazsanız sevinirim.

-Ama sizin Hipokrat Yemini'niz var!Bana yardımcı olmanız gerek.

-Kadın Hastalıkları ve Doğum bölümüne gidin!Ben estetik cerrahıyım! Dedi doktor.

Derken oradan biri:

-Arslan Bey bir bakar mısınız? Diye seslendi ve doktor o tarafa gitti.

30 Dakika Sonra

Kadın doğum bölümüne gittim ama orada da randevum yok diye beni almadılar.Kimse bana yardımcı olmuyordu.Yapabileceğim hiçbir şey olmayınca kadın doğumdan yarın için randevu aldım ve eve gitmeye karar verdim.Yarın tekrar hastaneye gelecektim ve bana ilk bakan doktor uyanmış mı diye bakacaktım.Bu işte kesinlikle bir yanlışlık olmalıydı.Hamile filan olamazdım.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin