Dün akşamki adamı düşündüm gece.Yanlış anlaşılma filan olmasın adamdan etkilendiğim için filan değil.O hangi wattpad karakteri merak ettiğim için.Bizim okula öğrenci olarak gelemez.Yaşça büyük.Aklıma bir şey geliyordu ama.Derken ablam kapıyı çaldı ve içeri girdi.
-Annemle babama hamile olduğunu ne zaman söyleyeceğiz Bahar?Daha ne kadar saklamayı düşünüyorsun?
-Ben hamile değilim ki.İstemeye gelenler gitsin diye söyledim ben onu.Bakireyim ben yoksa.
-Böyle bir yalan söylenir mi Bahar?Sen ne yaptığını sanıyorsun?
-Abla,bağırmayı kes annemler duyacak.
-Bir dakika,ilk öpücüğün hala sende o zaman.Sevindim.Badboy için lazım olacak. Dedi ve gitti.
Aslında ilk öpücüğüm bende değildi.İlk önce Ferit'i öpmem ondan sonra da o mesaj atan sapıkla yiyişmemden dolayı çoktan gitmişti.Ama şimdi bunları ablama mı anlatacaktım?Ha bu arada ailem şu sapık olayını ve evimize polis gelmesini bilmiyor.Çünkü hepiniz biliyorsunuz ki watty kızının başına onca şey gelir ve ailesinin ya ruhu duymaz ya da tınlamazlar.
Neyse ben sabah okula gittim.İlk ders edebiyattı.Ve birden Defne yanıma geldi ve dedi ki:
-Duydun mu edebiyatçı okuldan ayrılmış yerine yeni bir hoca gelmiş.
Olamaz!Tahmin etmiştim!
Hocanın kim çıkacağını hepiniz anladınız di mi?
Öğretmen klişesi şimdi de.Onunla ilgili güzel fikirler düşünmüştüm.Yalnız onunla ilgili planımda ilk başta kitaba uyacak,hocayla sevgili olacak ondan sonra bitirici hamlemi yapacaktım.Derken hoca geldi.Evet,dünkü herifti.Hoca sınıfı süzdü,beni görünce şaşırmış numarası yaptı.Senaryo gereği.Yoksa bırak şaşırmayı,öğrencisiyle sevgili olacağı için çok heyecanlıydı sapık herif.Adam tahtaya sorular yazdı ve hepsinde de söz almadığım halde beni kaldırdı.Sınıf da hiç tınlamıyor çünkü herkes anladı öğretmen senaryosunda olduğumuzu.Nihayet ders bitti.Ve Ferit yanıma geldi.
-Bahar biraz konuşabilir miyiz dışarıda?
-Ferit,ne olur beni kaçırma.Ne olur kötü biri çıkma,goodboy olarak kal.
-Merak etme,Gökhan seni kurtarmaz.Seni kurtaracak badboy yok.Kaçırmam o yüzden.
-Zaten okulda kaçıramazsın kalabalığın içinde,anlat hadi. Dedim ve dışarı çıktık.
-Bahar,lütfen bir daha wattpad'e uymayacağım diye beni kullanma.Şimdilik uzaklaştırma aldım ama ileride daha kötüsü olabilir.Sana bir şey yapmazlar,sen esas kızsın.Olan bana olur.
Haklıydı.İlk öpücüğümü Gökhan'a vermiyim diye bu çocuğu resmen kullanmıştım.
-Özür dilerim Ferit.Söz senden uzak durucam.
-Bahar ben seni çok seviyorum.Seninle olmayı gerçekten isterdim.Ama olamaz.Esas kızla yan karakter olamaz.Bizimkisi yasak aşk olur.Badboylar ve mafyalar bizi bırakmaz.Kimse buna müsaade etmez.
-Biriyle olacaksam seninle olurdum ya.En azından kendimi insan gibi hissederdim.Ben senaryoya bu yüzden uymak istemiyorum.Çünkü eğer Gökhan'la olursam o da çoğu badboy gibi "Sen benimsin." gibi cümlelerle bana sahip olunacak bir eşya,bir mal muamelesi yapacaktır.Senden uzak duracağım ama söz.
-Bahar bu arada senaryo gereği arada karşına çıkacağım ama senin beni sadece arkadaş olarak görmen gerekiyor. Dedi ve tam gidiyordu ki onu durdurdum.
-Ferit sen hani uzaklaştırma almıştın okula nasıl geldin?
-Seninle konuşmak için geldim şimdi gideceğim.
-İyi de nasıl kimse fark etmedi seni?
-Hep badboy'un mu süper güçleri olacak? Dedi ve göz kırpıp gitti.
Senaryoya uymayacağım demiştim ama Ferit'i arkadaş olarak görmem gerekiyordu.Onun iyiliği için.Derken adını hala öğrenmediğim kitabın sürtüğü göründü.Yanıma geldi ve dedi ki:
-Gökhan'la ne zaman yakınlaşacaksınız?Bileyim de ona göre hareket edeyim.
-Hiçbir zaman! Dedim ve gittim.
Birkaç saat sonra
Teneffüse çıkmıştık ve birden Defne yanıma geldi.Korkmaya başladım çünkü bu kız sadece yeni bir wattpad klişesi başladığında haber vermek için ortaya çıkıyordu.
-Bahar bu akşam Koray'ların evinde parti var ve herkes davetli.Ben gideceğim sen de geliyorsun di mi?
Aha parti klişesi.Kendimi bir şişe çevirmece oyununda Gökhan'la öpüşürken bulmamam için o partiye kesinlikle gitmemem gerekiyordu.
-Ben gelmeyeceğim. Dedim
-Ama sen gelmezsen anlamı yok ki, gel lütfen. Dedi
Şimdi görürsün sen!
-Gelmeyeceğim dedim ya Defne!Ne ahlaksız teklifler yapıyorsun bana?Ben namuslu ev kızıyım öyle partilerde filan işim olmaz tamam mı?
Daha sonra ayağa kalktım ve bağırmaya başladım:
-Bir daha bana öyle ahlaksız tekliflerle gelme tamam mı?Namusumu kirletemeyeceksin!
Bunu duyunca daha önceki konuşmayı duymadıklarından tüm sınıf yanlış anlamıştı.
-Bahar lütfen otur.Herkes yanlış anladı. Dedi.
-Oturdum evet.
-Alt tarafı partiye gel dedim millet sana şey için para teklif ettim zannedicek.
-Israr etme sen de o zaman.
-Tamam da sen gelmezsen kim Gökhan'la öpüşecek?
-Çok meraklıysan sen öpüş! Dedim ve zil çaldı derse girdik.Ders bittikten sonra Gökhan geldi ve:
-O partiye geleceksin! deyip gitti.
Tüm dersler bitmişti ve eve geldim.Annem evdeydi ve bana kızgın bir şekilde bakıyordu.
-Gökhan diye bir çocuk aradı.Parti varmış ve gidip onunla öpüşmen gerekiyormuş ama sen gitmeyeceğini söylemişsin.Bahar bu kadarı artık fazla hemen o partiye gidiyorsun ve o çocukla öpüşüyorsun yoksa zor kullanmak zorunda kalacağım. Dedi.
-Anne ne zoru kullanacaksın?
-Sen bilirsin. Dedi ve birden içeri turuncu üniformalı adamlar girdi.
-Bunlar da kim?
-Wattpad polisleri.Ya kendin gidersin o partiye ya da bu polisler seni zorla götürür.
Olamaz!Ne yapacağım şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...