Ve nikah kıyılmıştı.Wattpad polisleri yüzünden engel olamamıştım.Şimdi tüm konuklar evden ayrılıyordu.Wattpad polisleri de gitmişti.
5 Dakika Sonra
Evde sadece ben,ablam,annem ve Gökhan kalmıştık.Annem sırf senaryoya uyacağım diye neredeyse hiç tanımadığı bir lise öğrencisiyle evlenmişti.Sırf ben watty kızı olma görevimi tamamlayayım diye evlendi.Ben watty kızı olmak istemiyorum!Ben sıradan bir kız olmak istiyorum!
Yani Gökhan ve annem ne alaka ki?Yani eminim tanışıp evlenme kararı almaları 2-3 gün içinde gerçekleşmiştir.
Ama üvey baba klişesi nedir ya?!Wattpad'deki en iğrenç klişelerden biri çünkü içinde annenin eşiyle ilişki yaşamak var.Annem cidden beni buna mı layık gördü?Beni öyle bir kız olarak mı gördü?Bu resmen aşağılanma.
Annemin bana o muameleyi yapan iğrenç herifle evlendiğini,tüm bu olanları ve bana yapılan aşağılanmayı düşününce gözyaşlarımı tutamadım.Sonra o herifin sesi duyuldu:
-Aaa ağlıyor musun kıyamam! Diyip güldü.
-Amacına asla ulaşamayacaksın!Asla seninle aşk yaşamayacağım!
-Sen wattpad kızısın.Ben de hem badboyum hem de senin üvey baban.Ben senin kaderinim.Hem artık aynı evde yaşıyoruz.Her şey çok daha hızlı gelişecek.
-Hayır,hiçbir şey gelişmeyecek!
Bunu söyledim ve hemen odama gittim.Aynı evde yaşamayacaktık.Hızlıca eşyalarımı bavula yerleştirdim.Bir şekilde kimseye görünmeden evden çıkmalıydım.Ama nereye gidecektim?İlk önce Defne'ye gitmeyi düşündüm. Ama ilk bakacakları yer orasıydı ve beni orada çok kolay bulurlardı.Hem Defne de senaryo taraftarıydı ve beni ihbar etme ihtimali vardı. Sonra Ferit'e gitmeyi düşündüm.Ama o çocuğu kullanmayacağıma dair söz vermiştim.Aklıma bir tek Mert'in dağ evi geldi.Ama Mert büyük ihtimal şu an dağ evinde değil kendi evindeydi. Mert'in anahtarı olmadan da içeri giremezdim.Mert'le iletişim kurmam gerekiyordu.Ama onun numarası bende yoktu ki. Bir dakika Mert beni kaçırdığı zaman Gökhan'a konum attığını söylemişti.Eğer Gökhan'ın telefonunu alabilirsem Mert'in numarasını bulabilirdim.
Bu arada şu konum atma olayı aslında birçok şeyi açıklıyordu.Badboyların düşmanları esas kızları kaçırdığında,badboyların her seferinde onları eliyle koymuş gibi bulmalarının ve tam zamanında yetişmelerinin sebebi buydu.Tüm wattpad kitaplarında böyle oluyordu. Çünkü badboyların düşmanları esas kızı kaçırdıkları zaman badboylara konum atıyorlardı.
Neyse şimdi Gökhan'ın telefonunu almam gerekiyordu.Hemen odamdan çıktım ve salona gittim.Salonda bir tek Gökhan vardı.Telefonu sehpanın üzerindeydi. Nasıl alacaktım ki?
Aklıma bir fikir geldi.Mutfağa gittim.Buzdolabında limonata vardı.Kendime bir bardak koydum.Salona geri döndüm.
-Bana bak Gökhan pezevengi,sen beni bildiğin watty kızlarından mı zannettin lan?! Diyip limonatayı smokininin üzerine döktüm.Gökhan hiç aldırış etmeden gülümsemeye başladı.
-Sinirini smokinimden çıkarınca bir şeyi değiştirmiş olmuyorsun biliyorsun değil mi? Diyip smokinini temizlemek için odadan çıktı.
İnanmıyorum telefonunu almadan çıktı.Ben olsaydım alırdım.Bu devirde kim telefonunu almaz ki?
Hemen telefona yöneldim ama şifreliydi.Klasik bir wattpad karakterinin telefon şifresi ne olabilirdi ki?
Şifre bölümüne wattpad yazdım.Ama değildi.Sonra Bahar yazdım.Ve şifresi ne yazık ki Bahar'dı.Hemen Mert'in numarasını buldum.
Aslında telefonunu meraktan kurcalamak istiyordum.Ama her an gelebilirdi. Bu yüzden Mert'in numarasını alıp geri koydum telefonu.
Koridorda Gökhan'la burun buruna geldim.
-Belki seni rahatlatır diye söylüyorum.Annenle bu gece hiçbir şey yaşamayacağımıza emin olabilirsin.
-Senin ne yaptığın beni hiç ilgilendirmiyor!
Hemen odama gittim.Bavulum hazırdı.Hiç kimseye görünmeden evden kaçmalıydım.
15 Dakika Sonra
Evden çıkmıştım.Mert'i aradım.
-Mert ben Bahar,yardımına ihtiyacım var.
-Ne oldu?
-Evden kaçtım.Sana gelebilir miyim?
-Bahar senaryoya aykırı hareketler yapmak istemiyorum.
-Sokakta mı kalayım yani?
-Evine dön Bahar.Senaryoya uyman gerek.
-Hayır.O herif bana şiddet uyguladı!
Bu doğruydu.Kolum hâlâ acıyordu.
-Hayvan herif!Demek sana şiddet uyguladı.
-Niye şaşırıyorsun ki.Tüm badboylar gibi işte.Ve sen şimdi bana evine dön diyorsun öyle mi?Evime döneyim ve kızlara insan muamelesi bile yapmayan badboylardan biriyle aşk yaşayım öyle mi?
-Bahar bak...
-Evime dönmeyeceğim!
-Tamam o zaman sana evimin konumunu atıyorum.Buraya gel.
Bu arada Mert'e de güvenemezdim tabi.Bu yüzden evden çıkmadan önce yanıma bıçak almıştım.Mert konum attıktan sonra hemen bir taksiye bindim ve yola çıktım.
15 Dakika Sonra
Mert'in evine varmıştım.Kapıyı çaldım.Mert kapıyı açtı.
-Bahar,geç içeri.
Koluma baktı ve:
-Pislik herif! Dedi.
Salona geçip oturduk.
-Sadece bu gecelik burada kalabilir miyim?Yarın gidecek başka bir yer bulurum.
-Ya kalman benim için sorun değil ama ya burada olduğun ortaya çıkarsa.Esas kızın evden kaçtıktan sonra badboyun düşmanında kalması alışıldık bir durum değil.Hele de badboydan kaçıyorsa.Annenle evlendiklerini biliyorum.Seni kaçırdığım zaman Gökhan'ı aradığımda bu yüzden gecikeceğini söylemişti.Gerçi sonra sen o gelmeden gittin.Bahar evine dönüp senaryoya uyman gerek.
-Ben wattpad'e uymak istemiyorum. Çünkü burası adaletsiz bir yer.Mesela senin senaryon.Eğer ben senaryoya uymuş olsaydım sen hapise girecektin.Gökhan senin kız kardeşinin duygularıyla oynamış ve intihar etmesine sebep olmuş.Ama günün sonunda sen hapise girecektin o ise esas kızla yani benle beraber mutlu olacaktı.Ya da goodboy.Kitabın en güzel seveni odur.Ama günün sonunda aşkına karşılık bulamayıp acı çeken goodboy,o kadar kişiye kötülük yaptığı ve kızımıza insan muamelesi yapmadığı halde kızımızla beraber mutlu olan badboy olur.Bu şimdi adalet mi?Bu yüzden daha önce hiçbir wattpad kızının yapmadığı bir şey yapıyorum.Senaryoya karşı koyuyorum.
-Ama sen bir wattpad kızısın bu yaptığını kimse onaylamaz.
-Onaylamıyor zaten.
-Neyse,o zaman sen benim odamda yat.Ben de burada yatarım.
-Senin ailen filan yok mu?
-Wattpad için o kadar önemsiz bir karakterim ki yazar benim için ölen kızkardeşim hariç bir aile kurgulamamış.
-Şey sen kendi odanda yat o zaman.Ben burada yatarım.
-Olmaz.Bu koltuklar rahat değil.
-Zaten yük oluyorum sana.Bırak burada yatayım.
Israrlarım sonucu Mert'i benim salonda yatmama ikna ettim.Ama şimdi düşünüyordum.Yarın burada kalamam.Nereye gidecektim?Neyse hiç olmadı eve geri dönerdim.Çünkü evdeki Gökhan'a rağmen senaryoya karşı koyabilirdim.Ama eve dönmek en son seçenek.Bir yolunu bulacaktım.Ben senaryoya uymayacaktım.
Arkadaşlar bu bölümü açıkçası beğenmedim.Hoşuma gitmedi.İçime de sinmedi ama yine de yayınlıyorum.Sanırım kendi düşüncelerimi çok içine kattım.Bu arada vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Eğer kitabı beğendiyseniz ve arkadaşlarınıza tavsiye ederseniz çok memnun olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...